C&C3 - erm hus ejer?
Fra : PerX ...

Dato : 17-04-07 00:05

Erm, er der en måde man kan se hvem der ejer en bygning man kligger på ?

Nogen gange sender jeg en engineer ind flere gang fordi jeg er i tvivl
om jeg har overtaget den eller ej *rødme* :)

Fra : Bufferzz

Dato : 17-04-07 11:45

Farverne burde sige noget om hvem der ejer dem.
Men kan måske være svært hvis det er 2 magentil farver.

Fra : Silver

Dato : 01-05-07 00:04

"Bufferzz" <no.sp@m.2.me> skrev i en meddelelse
> Farverne burde sige noget om hvem der ejer dem.
> Men kan måske være svært hvis det er 2 magentil farver.

Den får orange farver hvis du overtager den.

Mvh
Silver.

Fra : PerX ...

Dato : 02-05-07 12:35

In article <463675e8$0$7609$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, dsl46016
@vip.cybercity.dk says...

> "Bufferzz" <no.sp@m.2.me> skrev i en meddelelse
>
> Den får orange farver hvis du overtager den.

Det har jeg jo nok bare svært ved at se.