Indvandrerbørn ubegavede som følge af inda~
Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 23-04-07 10:07

http://dendanskeforening.dk/side1-cid-1-aid-1597-mid-1-params-2.html

--

Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world immigration
to the western world! Many danes think the same, see e g

http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 .

Third-world immigration to the west was organised by the jewish orientals
(third-worlders themselves), in order to make them less visible in the
growing ethnic chaos. Proof: research done by prof Kevin B MacDonald, see

http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald .

Don't surrender, keep on fighting !!!

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 23-04-07 11:05

On 23 Apr, 11:06, "Michael Laudahn eOpposition"
<ch805...@yahoo.com.mx> wrote:
> http://dendanskeforening.dk/side1-cid-1-aid-1597-mid-1-params-2.html

Som var en artikkel om inngifte, fetter /kusine blant innvandrere.
Laudahns nyeste halmstrå.

Slike ekteskap var svært vanlig også i Norge for 100-150 år siden,
særlig blant befolkningen på fljellgårdene og svært avstengte
fjorder. Dette ble slutt med etterhvert som folk ble mer opplyste.
Det er ikke uvanlig blant 1. generasjons, svært uvanlig blant 2.
generasjon og omtrent ikke forekommende blant 3. generasjons
innvandrere. Informasjonen om dette har også vært svært kjærkommen
blant de unge som nok et argument for at de selv bør få lov til velge
sine ektefeller.

Men det mest interessante her er at om inngifte virker så negativt, så
må da mest mulig blanding være svært positivt. Mye tyder på at dette
er forklaringen på at de mest oppblandede folkegruppene, såsom
europeerne, nordamerikanerne og ikke minst jødene, har greid å utrette
så meget.

Derfor bør vi hilse mulighetene for å få mere "friskt blod" inn i
befolkningen hjertelig velkommen.

Fra :    ab©

Dato : 23-04-07 11:50

"Michael Laudahn eOpposition" <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev i en meddelelse

> http://dendanskeforening.dk/side1-cid-1-aid-1597-mid-1-params-2.html

Hvad er din undskyldning så ?

- Igen en total forenkling af problematiken - som f.eks. "jeg blev
overfaldet af en sønderjyde - altså er alle sønderjyder voldelige" -
utroligt, man skulle tro at DF er lig med manglende omtanke / manglende evne
til at se sammenhænge, der er helt åbenlyse (men det burde vel for øvrigt
ikke komme bag på nogen).

ab©

Fra : Peter Bang

Dato : 23-04-07 17:14

   ab© <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev:

>"Michael Laudahn eOpposition"
> [...]
Umiddelbart synes jeg, at persongalleriet på DDFs fantastiske
hjemmeside vidner om, at en stor del af medlemmerne har forældre
der er søskende.

Fra : @

Dato : 23-04-07 20:09

On 23 Apr 2007 16:13:33 GMT, Peter Bang <peterbang@H802Pprivat.dk>
(slet H802P) wrote:

>Umiddelbart synes jeg, at persongalleriet på DDFs fantastiske
>hjemmeside vidner om, at en stor del af medlemmerne har forældre
>der er søskende.

nå er sandheden om muhamedansk indavl ilde hørt

siden man ikke argumenterer men blot sviner

problemerne der opstår ved flere gange indgiftning af fætre-kusiner ER
velkendt og rigeligt dokumenteret

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Anders Toft Mortense~

Dato : 24-04-07 00:19

> problemerne der opstår ved flere gange indgiftning af fætre-kusiner ER
> velkendt og rigeligt dokumenteret

Ja gu har du ret. Indavlede perkere hører slet ikke hjemme i udviklede
samfund. De er blevet hjerneskadet af alt det knepperi med deres fætre
og kusiner. Send dem hjem i ørkenen hvis de laver ballade her.
Dansk Folkeparti er vor redning.

Fra : Peter Bang

Dato : 24-04-07 18:43

>nå er sandheden om muhamedansk
>indavl ilde hørt
>
>siden man ikke argumenterer men blot sviner

Jeg sviner skam ikke. Jeg undrer mig bare over de
tætte 'familierelationer' der åbenlyst må være mellem forældrene
til DDFernes noget alternativt sammensatte gen-pulje.

>problemerne der opstår ved flere
>gange indgiftning af fætre-kusiner ER
>velkendt og rigeligt dokumenteret

Korrekt. Det der undrer mig er, at der åbenbart er opstået en
idé om, at indavl skulle være en specielt muslimsk
problemstilling.

Jeg nævner hurtigt de indre-missionske fiskere ved Horsens,
Limfjorden og Hvide Sande. De napolitanske og sicilianske
indvandrere i New York og Chicago. De europæiske kongehuse.
Minearbejderghettoerne i Nordengland.

Jeg formoder, at du nu stamper hårdt i gulvet og i ren arrigskab
bider dig selv i hånden, når du jo bare VED, at det udelukkende
er muhamedaaaaaaanerne, der knepper deres kusiner. Men jeg må
altså skuffe dig. Den slags foregår overalt i verden, når
miljøer af forkellige lukker sig om sig selv. Det har foregået i
tusinder af år, og det forsætter stensikkert langt ud i
fremtiden.

Fra : @

Dato : 24-04-07 19:51

On 24 Apr 2007 17:42:53 GMT, Peter Bang <peterbang@1AQN2privat.dk>
(slet 1AQN2) wrote:

>Korrekt. Det der undrer mig er, at der åbenbart er opstået en
>idé om, at indavl skulle være en specielt muslimsk
>problemstilling.

det er det blevet efterhånden som muhamedanismen har overtaget store
dele af verden hvor klan/stammesamfund er normen,

men problemer med indavl har sandelig været kendt i alle små isolerede
samfund

f.eks. på østgrønland,

det vidste grønlænderne, hvorfor det var skik at en evt. mandlig gæst
blev tilbudt plads i sengen hos konen i huset

>Jeg formoder, at du nu stamper hårdt i gulvet og i ren arrigskab
>bider dig selv i hånden, når du jo bare VED, at det udelukkende
>er muhamedaaaaaaanerne, der knepper deres kusiner.

det er dem der har problemet,

men de ønsker ikke at løse det

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 24-04-07 10:08

"Peter Bang (slet H802P)" <peterbang@H802Pprivat.dk> schrieb im Newsbeitrag

> Umiddelbart synes jeg, at persongalleriet på DDFs fantastiske
> hjemmeside vidner om, at en stor del af medlemmerne har forældre
> der er søskende.

Den kriminelle statslige embedsmand 'Peter Bang' (slet H802P = fortsat for
fej for at stå for det du siger?) vover sig ud af hullet igen, for at
forsvare det uforsvarlige overfor befolkningen ('souverænen'), nemlig den
landsforræderiske politik af hans overordnende.

Sig mig, dit stykke lort, er du virkelig for ynkelig for at yde modstand
dér, hvor det ville være påbudt, nemlig på din arbejdsplads? Men her er det
naturligvis nemmere, det har du ret i.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 24-04-07 13:32

"Michael Laudahn eOpposition" <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev i
meddelelsen news:yoSdnSXnnPViVbDbRVnygAA@giganews.com...

> [...]
> hullet igen, for at forsvare det uforsvarlige overfor
> befolkningen ('souverænen'), nemlig den landsforræderiske

Du fatter ingenting- At Peter Bang har "slet h802p" betyder blot
at adressen er forvansket så man ikke umiddelbart kan tilføre
hans postkasse spam. - Det tyder på at han skriver fra TDCs
hjemmeside, hvor sådan en forvanskning er mulig.

Fra : Peter Bang

Dato : 24-04-07 19:12

Michael Laudahn eOpposition <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev:

> [...]

Jeg har nævnt det en tre-fire gange for dig før, Michael
Laudahn. Jeg gør det lige igen. Det der 'slet H802P' opstår helt
automatisk via den udbyder jeg benytter. Det er stadigvæk ikke
CIA, der står bag.

Derudover må jeg igen skuffe dig, Michael Laudahn. Mine
overordnede bedriver ikke politik. De administrerer den
lovgivning, der bliver udstukket fra parlamentarikere, der
repræsenterer befolkningen gennem demokratiske valg. Jeg ved
godt, at demokrati ikke lige er din kop te, men sådan hænger det
altså sammen. Det der med en stærk mand i spidsen for en hær af
fyrbødere i gaskamre spredt rundt omkring i Polen gik af mode
for nogle år siden.

Og i øvrigt har jeg en ren straffeattest.

>Sig mig, dit stykke lort, er du
>virkelig for ynkelig for at yde modstand
>dér, hvor det ville være påbudt,
>nemlig på din arbejdsplads? Men her er det
>naturligvis nemmere, det har du ret i.

Jeg formoder, at du ikke har været aktiv på noget som helst
arbejdsmarked i uendeligt lange tider. Og jeg kan da snildt
forestille mig, at al den lediggang skaber et vist egocentrisk
selvsving. Men når jeg er på arbejde, så er jeg der for at passe
det arbejde, jeg bliver betalt for at udføre. Og ikke for at yde
modstand mod dit og dat.

Nu ved jeg godt, at du inde i dit forskruede hovede opfatter dig
selv, som en verdensrevolutionær folkehelt og en befrier af
rang. En der - som en af de få udvalgte - har set lyset, og ikke
ligger under for noget som helst ...

.... men altså ... vi andre går på arbejde.

Og hvad angår 'dit stykke lort' ... hmmm ... Jeg begynder at
forstå, hvorfor dine mange åndsforladte tiltag med
informormation til diverse lovgivere ikke rigtigt kaster noget
konstruktivt af sig.

Nå, Michael Laudahn ... du må tilbage til revolutionen ... og
stemmerne ... åhh ...stemmerne ...

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 25-04-07 10:41

"Peter Bang (slet FKASO)" <peterbang@FKASOprivat.dk> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> Laudahn. Jeg gør det lige igen. Det der 'slet H802P' opstår helt
> automatisk via den udbyder jeg benytter. Det er stadigvæk ikke

Det er der i højeste grad interessant at vide. Jeg mente at huske, at du var
en af dem der gav anvisning, at systemet skulle slette dine indlæg efter
seks dage. Dette ville jo være en typisk holdning for en fej ordermodtager
som embedsmænd er.

> [...]
> altså sammen. Det der med en stærk mand i spidsen for en hær af
> fyrbødere i gaskamre spredt rundt omkring i Polen gik af mode

På eventyr tror du måske også? Vi *vil* gerne have 'demokrati' og retsstat'.
Men så skal de også holde det lovede. Du kan godt se - hvis du åbner dine
øjne og bruger dit hoved -, at politikerne og juristerne - altså dem du
tager
dine ordre imod fra - overhovedet ikke er interesseret i at udvikle systemet
videre. For det er jo langt fra at være perfekt. De vil bare udnytte det,
som det nu er, til deres gavn. Udsigterne for landet og folket er de
ligeglade med. Det kan jeg ikke anse som hverken demokrati eller retststat.
Hvorfor afholder de fx ikke referendum om indvandring? Grund nok til det
ville der være. Og så ville hele det dejlige korthus rase sammen som den
illusion, den er.

> Og i øvrigt har jeg en ren straffeattest.

Det var der en nyttig oplysning. Men det har vi jo alle her, for ellers
måtte vi vel ikke deltage i NG?

> [...]
> selvsving. Men når jeg er på arbejde, så er jeg der for at passe
> det arbejde, jeg bliver betalt for at udføre. Og ikke for at yde

Du 'formoder'? Kan du forklare det lidt nærmere? Set bort fra at at passe et
arbejde ikke nødvendigvis betyder, at man lader alt med sig gøre.

> [...]
> rang. En der - som en af de få udvalgte - har set lyset, og ikke
> ligger under for noget som helst ...
> ... men altså ... vi andre går på arbejde.

Du ved åbenbart mere end jeg selv. Fortsæt, det lyder meget interessant. Og
har du nogen kilder at anføre?

> Og hvad angår 'dit stykke lort' ... hmmm ... Jeg begynder at
> forstå, hvorfor dine mange åndsforladte tiltag med
> informormation til diverse lovgivere ikke rigtigt kaster noget
> konstruktivt af sig.

Du forstår, siger du? Det har jeg mine tvivl på. 'De' kan ikke forvente sig
andet end det de får. Men det begriber de ikke i deres virtuele verden. Og
vi kan bare håbe at de får meget mere endnu. For fortjent har de det.

> Nå, Michael Laudahn ... du må tilbage til revolutionen ... og
> stemmerne ... åhh ...stemmerne ...

'Stemmer'? Hvad for stemmer snakker du om? Men jeg lytter til musik. Det ved
du vist også, hvis du er så velorienteret, som du lader at være. Drøm
videre. Og jeg hører gerne fra dig.

Fra : Peter Bang

Dato : 25-04-07 17:32

> [...]
>at vide. Jeg mente at huske, at du var
>en af dem der gav anvisning, at
>systemet skulle slette dine indlæg efter

Er det en typisk holdning blandt feje ordremodtagere, at slette
noget efter seks dage? Du er vist også her nødt til at uddybe
din enorme viden om, hvad der typisk.

>På eventyr tror du måske også? Vi
>*vil* gerne have 'demokrati' og retsstat'.
>Men så skal de også holde det lovede.

Jeg finder det igen svært at uddrage hvem 'vi' er ... og 'de'
for den sags skyld.

>Du kan godt se - hvis du åbner dine
>øjne og bruger dit hoved -, at
>politikerne og juristerne - altså dem du
> [...]

og igen ... 'de' vil ikke dit og dat ... For alle er nemlig ens,
ikke sandt?

>Udsigterne for landet og folket er de
>ligeglade med. Det kan jeg ikke anse
>som hverken demokrati eller retststat.

Derfor er det jo så enkelt at stemme 'dem' ud ved næste valg.
Men den detalje evner du sikkert ikke at gennemskue.

>Hvorfor afholder de fx ikke referendum
>om indvandring? Grund nok til det
>ville der være. Og så ville hele det
>dejlige korthus rase sammen som den
>illusion, den er.

Eller en afstemning om vejret. Så skal situationen helt sikkert
nok ændre sig.

>Det var der en nyttig oplysning. Men
>det har vi jo alle her, for ellers
>måtte vi vel ikke deltage i NG?

Nu er du igen paranoid, Michael Laudahn.
Der er ingen der bekymrer sig det fjerneste om hvorvidt
deltagerne i dk.politik har en kriminel fortid. Der er i det
hele taget ingen der bekymrer sig det fjerneste om dk.politik.

>Du 'formoder'? Kan du forklare det
>lidt nærmere?

Formoder: GÆTTER kvalificeret på baggrund af dine generelle
betragtninger om hvad som helst TROR jeg, at du næppe yder noget
nævneværdigt til noget samfund ... ud over dit eget snævre
lokalmiljø, naturligvis.

>Set bort fra at at passe et
>arbejde ikke nødvendigvis betyder, at
>man lader alt med sig gøre.

Korrekt. Der findes naturligvis individer, der beskæftiger sig
med alt muligt andet end arbejde, når de er på arbejde. Det
hedder dovenskab.

>Du ved åbenbart mere end jeg selv.

Sådan er det tit. Andres perspektiv på ens personlighed er ofte
væsentligt forskelligt fra egen opfattelse.

>Fortsæt, det lyder meget interessant. Og
>har du nogen kilder at anføre?

http://www.dendanskeforening.dk/

>Du forstår, siger du? Det har jeg mine
>tvivl på.

Jada. Der findes tvivlere overalt.

>'De' kan ikke forvente sig
>andet end det de får. Men det begriber
>de ikke i deres virtuele verden. Og
>vi kan bare håbe at de får meget mere
>endnu. For fortjent har de det.

Jeg er stensikker på, at 'de' begriber det. Og jeg er også
stensikker på, at vejen fra modtagelse af information fra dig og
over til skraldespanden er uhyggelig kort.

>'Stemmer'? Hvad for stemmer snakker du
>om? Men jeg lytter til musik. Det ved
>du vist også, hvis du er så
>velorienteret, som du lader at være. Drøm
>videre. Og jeg hører gerne fra dig.

Jaja. Musik er fortrinligt. Men nu fortrænger du jo de der klik
i telefonen, og den konstante brummen fra den der helikopter.

Undrer du dig stadig ikke over, hvorfor dine breve altid tager
et døgn længere, end andres, om at nå frem?

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 26-04-07 10:19

"Peter Bang (slet 1RO0Z)" <peterbang@1RO0Zprivat.dk> schrieb im Newsbeitrag

fra

> Er det en typisk holdning blandt feje ordremodtagere, at slette

til

> et døgn længere, end andres, om at nå frem?

Har du nu fået order til at provokere frem 'brugbare svar'? Men hvorfor
afvisede du ikke orderen, du ved da godt at der ikke kan komme sådan noget
fra mig. >.)

Fra : N/A

Dato : 27-04-07 10:03

Fra : G. Lavik

Dato : 27-04-07 10:03

On 24 Apr 2007 06:21:13 -0700, Brumle Måseegg
<herman.brumle@gmail.com> wrote:

>Etter å ha lest dette og andre innlegg fra denne Laudahn, samt noe av
>den såkalte "Danske" foreningen kolporterer, står jeg bare tilbake med
>følgende konklusjon.
>
>De innebærer en adskillig større fare for danskenes frihet,
>rettsikkerhet og levemåte, for ikke å snakke om kultur, enn noen om en
>aldri så ondsinnet fremmed folkegruppe overhodet kan finne på å drømme
>om.
>
>Heldigvis har de vel, som deres meningsfeller i Norge, bare marginal
>oppsluttning i befolkningen forøvrig,

Du er selvsagt "utlært" da? For min egen del har jeg abonnert på
bladet "Danskeren" i årevis, noe jeg fortsatt gjør og kan konstatere
at - i motsetning til dine hatefulle utfall - så er Danskeren et meget
etterrettlig, velskrevet og - faktisk - velrennomert tidsskrift.

Det er medlemsblad for Den Danske Forening som i disse dager har
fyllt 20 år(!) (18.3.2007) og som fortsatt gjør en innsats der
politikerne har sviktet - som de også har gjort og gjør i Norge.

Det er forbløffende at en velutdannet person som deg kan oppvise
en så stringent og komplett mangel på evne og vilje til innsikt.
På den annen side så er du jo da i den politisk korrekte svinebinge.

Du fremstår nå mer og mer som en sur, aldrende grinebiter overfor alt
og alle som ikke kan relateres til ditt kjære Høyre-parti.

Nå når de går mot sommer og - for ditt vekommende - nye nakne
dager på Cape d`Age, får vi håpe at humøret stiger.

Georg Lavik.

Fra : Martin

Dato : 23-04-07 14:13

On 23 Apr., 12:05, Brumle Måseegg <herman.bru...@gmail.com> wrote:

> [...]
> innvandrere. Informasjonen om dette har også vært svært kjærkommen
> blant de unge som nok et argument for at de selv bør få lov til velge

Det er jo et nonsens cirkelargument.

Den udvikling du skitserer findes der intet belæg for, og slet ikke
for muhammedanere, hvor fætter/kusine indavl bliver MERE almindeligt i
2. og 3. generation.

Mvh
Martin

Fra : @

Dato : 23-04-07 15:24

On 23 Apr 2007 06:13:15 -0700, Martin <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det er jo et nonsens cirkelargument.
>
>Den udvikling du skitserer findes der intet belæg for, og slet ikke
>for muhammedanere, hvor fætter/kusine indavl bliver MERE almindeligt i
>2. og 3. generation.

og de uheldige følgevirkninger har været kendt i mange år

http://da.wikipedia.org/wiki/Indavl

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 23-04-07 14:31

On 23 Apr, 15:13, Martin <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> Det er jo et nonsens cirkelargument.
>
> Den udvikling du skitserer findes der intet belæg for, og slet ikke
> for muhammedanere, hvor fætter/kusine indavl bliver MERE almindeligt i
> 2. og 3. generation.

Det gjelder i alle for for Norge. Men om danskene foretrekker
provosere muslimsk ungdom med idiotisk krangling om dette sjalet og
lignende så kan dere selvsagt ikke forvente at de skal være
interesserte i verken likestilling eller human genetikk.

Og selvfølgelig - dette illustreres best ved blødergenet til dronning
Victoria som innfallsvinkel i stedet for å komme med taktløse angrep
på de, slik at de setter ut piggene.

Men uansett, det er neppe så mange barn av fetter/kusine - ekteskap
til at du ikke skal få noen til å hjelpe deg når du blir gammel og grå.

Fra : Martin

Dato : 23-04-07 17:37

On 23 Apr., 15:31, Brumle Måseegg <herman.bru...@gmail.com> wrote:

> Det gjelder i alle for for Norge.

Det tvivler jeg på.

> [...]
> lignende så kan dere selvsagt ikke forvente at de skal være
> interesserte i verken likestilling eller human genetikk.

Tværtimod.
De få intelligente kvinder der er blandt muhammedanerne, har ingen
problemer med at identificere *hijab* som et vigtigt redskab til
kvindeundertrykkelse for et ekstremt macho-patriarkat, der regner
deres kvinder for mindre end kvæg.

I DK gør man da lidt for at lette muhammedanerindernes åg, i stedet
for at lade barbariet passere i misforstået politisk korrekthed.

> Og selvfølgelig - dette illustreres best ved blødergenet til dronning
> Victoria som innfallsvinkel i stedet for å komme med taktløse angrep
> på de, slik at de setter ut piggene.

Jeg bemærker lige at det centrale dogme i molekylærbiologien først
blev formuleret af Francis Crick i 1958.

> Men uansett, det er neppe så mange barn av fetter/kusine - ekteskap
> til at du ikke skal få noen til å hjelpe deg når du blir gammel og grå.

Der er ret stor usikkerhed på deres indvandrings- og formeringsrate,
så det er vanskeligt at udtale sig om.

Mvh
Martin

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 23-04-07 18:32

On 23 Apr, 18:37, Martin <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> Det tvivler jeg på.

Selvsagt. Det er mot din livsløgn.

> Tværtimod.
> De få intelligente kvinder der er blandt muhammedanerne,

Det er absolutt ikke få, det skal jeg bare fortelle deg.

>har ingen
> problemer med at identificere *hijab* som et vigtigt redskab til
> kvindeundertrykkelse for et ekstremt macho-patriarkat, der regner
> deres kvinder for mindre end kvæg.

Mens norske kvinner har gått med "skaut" i flere hundre år uten å ta
seg nær av det. De fleste muslimske jenter her i landet går
barhodet, noen ganske få med hijab. (Dog er somalierne litt spesielle
her) Men når det er på det kaldeste om vinteren her i landet (DVS
under 30 kuldegrader) opplever du at såvel muslimske som kristne
jenter pakker ansiktet sitt meget godt inn.

> I DK gør man da lidt for at lette muhammedanerindernes åg, i stedet
> for at lade barbariet passere i misforstået politisk korrekthed.

Etter hva jeg har iakktatt av jenter med hijab nr den forskjøv seg
osv, påstår jeg at de fleste bruker det for å slippe å børste håret en
times tid pr dag. (For det gjør de pakistanske barhodistene, men
resultatet er praktfullt.)

> Jeg bemærker lige at det centrale dogme i molekylærbiologien først
> blev formuleret af Francis Crick i 1958.

DNA strukturen er sant for dyden ikke noe dogme, og absolutt
unødvendig å kjenne til for arvelærens vedkommende. Og arvelæren ble
først utviklet av Mendel ca 1865.

> Der er ret stor usikkerhed på deres indvandrings- og formeringsrate,
> så det er vanskeligt at udtale sig om.

Dere har tydeligvis elendige statistikker i Danmark. Her i Norge
faller "formeringsraten" markant etter 2. generasjon.

Fra : @

Dato : 23-04-07 20:26

On 23 Apr 2007 10:31:38 -0700, Brumle Måseegg
> [...]

>under 30 kuldegrader) opplever du at såvel muslimske som kristne
>jenter pakker ansiktet sitt meget godt inn.

og du VIL altså slet ikke se nogen forskel på at beskytte sig mod
kulde

og på at rende rundt med en koran-nazistisk reklameklud viklet om
hovedet??

Fra : Martin

Dato : 23-04-07 20:08

On 23 Apr., 19:31, Brumle Måseegg <herman.bru...@gmail.com> wrote:

> Selvsagt. Det er mot din livsløgn.

Jeg garanterer dig at muhammedanernes jihad mod Vesten ikke kan
sammenlignes med noget Ibsen har tænkt på.

> [...]
> under 30 kuldegrader) opplever du at såvel muslimske som kristne
> jenter pakker ansiktet sitt meget godt inn.

Muhammedaneren bruger hijab fordi det står i Koranen at de skal. Det
er ikke for at beskytte sig mod kulden i den arabiske ørken.
Det er for at markere sig som rettroende.
Koran 33:58:

O Prophet! Enjoin your wives, your daughters, and the wives of true
believers to draw their cloaks over them [when they go out]. That is
more proper, so that they may be distinguished and not be harassed.

> [...]
> osv, påstår jeg at de fleste bruker det for å slippe å børste håret en
> times tid pr dag. (For det gjør de pakistanske barhodistene, men

Her er din uvidenhed afgrundsdyb. Jfr verset ovenfor.

> DNA strukturen er sant for dyden ikke noe dogme, og absolutt

Jamen det er betegnelsen biologer bruger for opdagelsen af den
molekylærkemiske baggrund for DNA's funktion

> unødvendig å kjenne til for arvelærens vedkommende. Og arvelæren ble
> først utviklet av Mendel ca 1865.

På et heuristisk grundlag, ja.

> Dere har tydeligvis elendige statistikker i Danmark. Her i Norge
> faller "formeringsraten" markant etter 2. generasjon.

Ja fra et ekstremt højt niveau. Og dertil kommer hentning af fætter/
kusine fra hjemmefronten i Muhammedanien.

Mvh
Martin

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 23-04-07 22:13

On 23 Apr, 21:08, Martin <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> Jeg garanterer dig at muhammedanernes jihad mod Vesten ikke kan
> sammenlignes med noget Ibsen har tænkt på.

Blant dine manglende kunnskaper på diverse andre områder, kan nå
tilføyes at du aldri har lest hans dikt "Abraham Lincolns mord"

> Muhammedaneren bruger hijab fordi det står i Koranen at de skal. Det
> er ikke for at beskytte sig mod kulden i den arabiske ørken.

Hvorfor er det da så mange muslimske kvinner og unge jenter som ikke
bruker Jihad. Det er en høyst frivillig affære har de i alle fall
fortalt meg, og - jeg påstår fortsatt at for mange har det litt med
manglende tiud til å stelle håret å gjøre.

Da det ble bråk om det i bl.a. Frankrike, var det også noen som
begynte med hodeplagg for å støtte sine medsøstre, men det gle fort
over igjen.

> Her er din uvidenhed afgrundsdyb. Jfr verset ovenfor.

Jeg vet vel for svingende hva jeg ser selv.

> Jamen det er betegnelsen biologer bruger for opdagelsen af den
> molekylærkemiske baggrund for DNA's funktion

Dogme????? Da kan det ikke bety det samme på dansk som på norsk

Dogme: "Mange ikke-religiøse oppfatninger blir ofte referert til som
dogmer, f.eks. innen filosofi, vitenskap, politikk og i samfunnet
generelt. Begrepet henspiller da på mennesker som holder fast i sine
oppfatninger på en ensrettet og ikke-tenkende måte. Dogmer blir ofte
sett på som en uting i vitenskapelige og filosofiske sammenhenger, men
kan forekomme blant slike grupper også."

> På et heuristisk grundlag, ja.

Godt nok til at skadevirkingene ved degenerasjon og inngifte var
velkjent ganske tidlig. Selv hørte jeg om det alerede under 2.
verdenskrig da vi avlet kaniner i bakgården.

> Ja fra et ekstremt højt niveau. Og dertil kommer hentning af fætter/
> kusine fra hjemmefronten i Muhammedanien.

Som regel lengre ut i slekten. Vær klar over at de omtaler også 4 og 5
meninger som "kusiner"

Du har kommet med noe vrøvl om Politisk korrekt, og jeg har også blitt
beskyldt for å være venstreradikaler. La meg fortelle sannheten.

Jeg er en meget konservativ person, og mener derfor at et hvert
menneske er unikt og derfor må bedømmes ut fra sine egne
forutsetninger og ikke ut fra idiotiske fordommer og slett ikke små
statistiske ulikheter.

Venstreradikalerne ble ført interesserte i andre "raser" omkring 1960,
da det var maktpolitisk interessant for kommunazismen å finne grobunn
i Afrika. Å se ned på innvandrerne gjør de fortsatt, og derfor
protesterer de mot at det stilles krav til disse.

Fra : @

Dato : 24-04-07 14:09

On 23 Apr 2007 14:12:31 -0700, Brumle Måseegg
<herman.brumle@gmail.com> wrote:

>Hvorfor er det da så mange muslimske kvinner og unge jenter som ikke
>bruker Jihad. Det er en høyst frivillig affære har de i alle fall
>fortalt meg,

ja så længe det varer

det er absolut ikke frivilligt for kvinder i Iran og saudi-Arabien

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 23-04-07 22:18

Fra : Martin

Dato : 24-04-07 00:55

On 23 Apr., 23:12, Brumle Måseegg <herman.bru...@gmail.com> wrote:

> Blant dine manglende kunnskaper på diverse andre områder, kan nå
> tilføyes at du aldri har lest hans dikt "Abraham Lincolns mord"

Du fabulerer. Måske du har fået overdosis af min sandhedsmedicin?

> [...]
> fortalt meg, og - jeg påstår fortsatt at for mange har det litt med
> manglende tiud til å stelle håret å gjøre.

Selvfølgelig kan du finde eksempler på lettere sekulariserede
muslimer. Men hvis du er orienteret om forholdene i den muslimske
verden, så har fundamentalisterne vind i sejlene.

In Germany in 2006, Turkish-German politician Ekin Deligoez called on
women to take off their headscarves in order to show their willingness
to integrate. The call caused an uproar and led to death threats for
the politician, who is now under police protection.

> Dogme????? Da kan det ikke bety det samme på dansk som på norsk

Og du vil dømme om manglende kundskaber
Tal med en biolog eller slå det op.

> Godt nok til at skadevirkingene ved degenerasjon og inngifte var
> velkjent ganske tidlig. Selv hørte jeg om det alerede under 2.
> verdenskrig da vi avlet kaniner i bakgården.

Ja, en *fornemmelse* af sammenhængen har alle folkeslag haft siden
Adam og Eva. Men måske er vi så enige om at muhammedanernes vanvittige
ortodoksi får dem til at tilsidesætte al menneskelig fornuft.

> [...]
> i Afrika. Å se ned på innvandrerne gjør de fortsatt, og derfor
> protesterer de mot at det stilles krav til disse.

Tja, så må du vel snart erkende at muhammednazismen er den aller
værste.

Mvh
Martin

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 24-04-07 03:00

On 24 Apr, 01:54, Martin <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> Du fabulerer. Måske du har fået overdosis af min sandhedsmedicin?

Om du ikke vet dette fra før, det er et knallhardt oppgjør med
europeisk selvros.

> Selvfølgelig kan du finde eksempler på lettere sekulariserede
> muslimer.

Et øredøvende flertall er ikke bare "eksempler"

>Men hvis du er orienteret om forholdene i den muslimske
> verden, så har fundamentalisterne vind i sejlene.

Hva mener du med vind i seilene? At de har skremt store deler av den
muslimske verden til taushet stemmer. Og at det finnes en og annen som
er opptatt av de Talibanske idealer her på berget også stemmer. Men
når det gjelder det store flertall av ungdommene er bildet et helt
annet. Der er det stort sett bare de somaliske kvinner som stiller
godt innpakket.

Jeg kan være enig i at det somaliske miljøet er det godt grunn til å
holde under oppsikt. Men derfra og til å generalisere ovenfor alle
muslimer

> [...]
> to integrate. The call caused an uproar and led to death threats for
> the politician, who is now under police protection.

Ja, noen fanatikere finnes det selvsagt. Det er viktig at vi støtter
det moderate flertallet.

> Og du vil dømme om manglende kundskaber
> Tal med en biolog eller slå det op.

Gjerne: (Wikipedia, norsk utgave)

Dogmer utenfor religion
> [...]
kan forekomme blant slike grupper også.

> Ja, en *fornemmelse* af sammenhængen har alle folkeslag haft siden

Visvas. I det gamle Egypt var det "hellige" ekteskap mellom bror og
søster så prisverdig at det var obligatorisk blant Faraoene. Det
vanvittige adelseksperimentet blant europeisk overklasse er i samme
gate. I husdyravlen gjorde de mye skade med sine kunstige
inseminasjoner. Det har hele veien vært en skrekk for uheldig blod,
og det var først Mendels arvelære som fikk fokusert på farene med
inngifte rent generelt.

>Men måske er vi så enige om at muhammedanernes vanvittige
> ortodoksi får dem til at tilsidesætte al menneskelig fornuft.

Må du på død og liv legge skylda på Islam for alt galt?? Det har
intet med ortodoksi å gjøre, selv den venstreradikale Karl Evang gikk
rett etter krigen inn for at alle de tyske "etterladenskaper" måtte
sendes til Tyskland da han var redd de hadde uheldig blod.

> Tja, så må du vel snart erkende at muhammednazismen er den aller
> værste.

Jeg erkjenner at religiøs fanatisme er et fenomen du finner innen alle
religioner, og at det er et meget skadelig holdning.

Jeg vil også påstå at avarter av kristendommen får selv de mest
fanatiske talibanister til å fremstå som rene engler.

Muslimer godtar for eksempel at noen forblir kristne, selv om de da
behandler disse som annenklasses borgere.

Danske embetsmenn i Norge og amerikanske slavekjøpere drev med
tvangsdåp, og tvungen kirkegang, men behandlet likevel sine
undersåtter som annenklasses borgere. Ja i Norge hadde de sogar en
kirketjener som slo deg i hodet med en stokk om du sovnet under
prekenen.

Fra : Chrisjoy

Dato : 24-04-07 16:06

On Apr 23, 7:31 pm, Brumle Måseegg <herman.bru...@gmail.com> wrote:

> Selvsagt. Det er mot din livsløgn.

Siden du ikke har vært istand til å vise at det er tilfellet
at det er mindre innavl blandt 3. generasjons innvandrere
så kan vi slå fast efter din egen retorikk at din livsløgn
er den motsatte av hans tvil.

Bevisbyrden er på dine skuldre, idioten. Vi du klare å bære
den denne gangen, eller faller du sammen som en dau fisk
som alle de andre gangene du har forsøkt deg på lettvindtheter?

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 25-04-07 11:51

Fra : Patruljen

Dato : 25-04-07 22:36

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 25-04-07 22:43

On 24 Apr, 17:05, Chrisjoy <ultralibertaria...@gmail.com> wrote:

> [...]
> den denne gangen, eller faller du sammen som en dau fisk
> som alle de andre gangene du har forsøkt deg på lettvindtheter?

Denne form for henvendelser fra ikke-seriøse debattanter tas ikke på
alvor lengre. Jeg har for lengst dokumentert at hr Joy er en notorisk
kjeltring som ikke kan tas høytidelig.

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 26-04-07 00:54

> [...]
> den denne gangen, eller faller du sammen som en dau fisk
> som alle de andre gangene du har forsøkt deg på lettvindtheter?

Beklager. Henvendelser av denne karakter vil bare bli besvart av
seriøse debattanter. Ikke fra notoriske løgnhalser.

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 26-04-07 00:57

> [...]
> den denne gangen, eller faller du sammen som en dau fisk
> som alle de andre gangene du har forsøkt deg på lettvindtheter?

Beklager. Henvendelse av denne karakter blir bare besvart om de kommer
fra serøse debatanter. Ikke fra notoriske småkjeltringer og andre
løgnhalser.-

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 26-04-07 06:19

On 24 Apr, 17:05, , den æresløse småkjeltring og skrønemaker Chrisjoy
> [...]

> den denne gangen, eller faller du sammen som en dau fisk
> som alle de andre gangene du har forsøkt deg på lettvindtheter?

For et par dager siden påsto selvsamme Joy at han brukte lese igjennom
hele tråden før han uttalte seg. Dvs at han måtte ha fått med seg
følgende fra det innlegg hr Laudahn henviste til:
"Det er de børn, som visse ansvarsløse politikere vil basere velfærden
på i fremtidens high-tech informationssamfund."

noe som impliserer at det er et større antall av barna med
innvandrerbakgrunn som kommer fra fetter/kusine-ekteskap. Det var
denne påstand jeg tillot meg å protestere mot og følgelig er det
opptil ML å dokumentere denne.

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 26-04-07 09:35

On 24 Apr, 17:05, den kjente skrønemaker og fattighusklovn Chrisjoy
<ultralibertaria...@gmail.com> wrote:
..

> [...]
> den denne gangen, eller faller du sammen som en dau fisk
> som alle de andre gangene du har forsøkt deg på lettvindtheter?

Siden han selv påstår at han leser hele tråden før han utaler seg, har
han nok fått registrert følgende fra den oppgitte avisartikkel som
åpnet tråden:

"Det er de børn, som visse ansvarsløse politikere vil basere velfærden
på i fremtidens high-tech informationssamfund."

der det antydes at det er snakk om en meget stor andel av barna med
innvandrerbakgrunn som kommer i denne kategori. Bevisbyrden påligger
derfor ikke meg men Michael.

Fra : Chrisjoy

Dato : 27-04-07 17:25

On Apr 24, 5:05 pm, Chrisjoy <ultralibertaria...@gmail.com> wrote:

> [...]
> den denne gangen, eller faller du sammen som en dau fisk
> som alle de andre gangene du har forsøkt deg på lettvindtheter?

Hvem trodde vel idioten skulle gjore noe annet enn å falle
sammen som en død fisk? Skjønt, han klarte med sine
hele fem tilsvar som ikke befatter seg med den kritikk som
er rettet imot ham, å gjøre det tydelig for alle at han i tillegg
til å være idiot også er en hysterisk dust.