Lær at acceptere andre mennesker
Fra : Al-Khilafah

Dato : 22-04-07 14:44

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4364492/

Nu er ca. hvert tiende barn, som begynder i 1. klasse i DK, hvad
man kalder tosproget, dvs kommer fra en indvandrende familie,
f.eks muslimer. Med så store andele af folket, som i fremtiden
kommer til at præge Danmark, bliver det åbenlyst, at man må lære
at respektere hinandens forskelligheder, og leve i fredelig
sameksistens med accepet af muslimers normer og dyder, som f.eks
at gå på kompromis med "dansk" tradition, og servere halalslagtet
kød i skolekantinen

Vh Muhammed

Fra : N_B_DK

Dato : 22-04-07 14:53

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4364492/

Artiklen forklarer da hvorfor der er flere analfabeter i DK nu, end der har
været i adskillige århundrede.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : /Peter

Dato : 22-04-07 14:55

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> sameksistens med accepet af muslimers normer og dyder, som f.eks
> at gå på kompromis med "dansk" tradition, og servere halalslagtet

Nej de fremmede må lære at gå på kompromis med deres sære regler, ikke
omvendt.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 22-04-07 15:00

/Peter <nospam@no.mail>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

>Nej de fremmede m? l?re at g? p? kompromis med deres s?re regler, ikke
>omvendt.

Du kan tro, at muslimer går på kompromis med traditionerne, når
de bor i vesten, ellers ville et helvede bryde løs

Fra : /Peter

Dato : 22-04-07 15:06

> Du kan tro, at muslimer går på kompromis med traditionerne,

Med hva dog?
Nævn mig alle de ting du kan huske.

>når de bor i vesten, ellers ville et helvede bryde løs

det muhamedanske helvede?

Fra : Al-Khilafah

Dato : 22-04-07 15:11

/Peter <nospam@no.mail>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

>Med hva dog?
>N?vn mig alle de ting du kan huske.

F.eks indlader de sig på ikke muslimske love og traditioner, som
at leve monogamt og lade kvinder have egen økonomi eller bo
enddog alene

>det muhamedanske helvede?

Meget morsomt

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 22-04-07 15:23

Al-Khilafah wrote:

> Du kan tro, at muslimer går på kompromis med traditionerne, når
> de bor i vesten, ellers ville et helvede bryde løs

Så du mener altså at vi ligefrem skal forestilles at være "taknemmelige"
over at herboende muslimer således ifølge dig nærmest "lægger bånd på sig
selv"?

Tænk, jeg synes faktisk snarere det lyder som noget fra Glistrups
allerværste Fanden-på-væggen forudsigelser af en tilstundende borgerkrig og
bliver bestemt ikke bedre af at det bla. bekræftes af muslimer som
konvertitten Reino "Abddul Wahid" Pedersen og denne (så vidt jeg husker)
norsk-bosiddende "Mullah Krekar", som også anser det som en selvfølge at
islamister aktivt skal kæmpe for /generel/ indførelse af Sharia på
demokratiske forfatningers bekostning, når de når en vis procentdel af
befolkningen...

Hvordan synes du lige selv, det går med "accepten" og "tolerancen", hvis
dette vitterligt er målet for mange muslimer, nemlig at indføre et pr.
definition intolerant islamisk teokrati?

Anders Peter Johnsen

Fra : Al-Khilafah

Dato : 22-04-07 15:36

Anders Peter Johnsen <anderspj@remove_thiswebspeed.dk>:

>S? du mener alts? at vi ligefrem skal forestilles at v?re "taknemmelige"
>over at herboende muslimer s?ledes if?lge dig n?rmest "l?gger b?nd p? sig
>selv"?

Vi må alle lægge nogle bånd på os selv, hvis vi vil leve
fredeligt med andre mennesker, og det er hvad en overvældende
majoritet af muslimer ønsker

>T?nk, jeg synes faktisk snarere det lyder som noget fra Glistrups
>allerv?rste Fanden-p?-v?ggen forudsigelser af en tilstundende borgerkrig og
>bliver bestemt ikke bedre af at det bla. bekr?ftes af muslimer som
>konvertitten Reino "Abddul Wahid" Pedersen og denne (s? vidt jeg husker)
>norsk-bosiddende "Mullah Krekar", som ogs? anser det som en selvf?lge at
>islamister aktivt skal k?mpe for /generel/ indf?relse af Sharia p?
>demokratiske forfatningers bekostning, n?r de n?r en vis procentdel af
>befolkningen...

Selvfølgelig har alle ret til at stemme i den retning, de mener,
er den rigtige, så der bliver ikke tale om borgerkrig fra
muslimernes side

>Hvordan synes du lige selv, det g?r med "accepten" og "tolerancen", hvis
>dette vitterligt er m?let for mange muslimer, nemlig at indf?re et pr.
>definition intolerant islamisk teokrati?

Jeg har aldrig vedkendt mig traditionel vestlig humanistisk syn
på et altomfattende syn på godt og ondt vedr tolerance

Fra : Neuman

Dato : 22-04-07 15:43

> Vi må alle lægge nogle bånd på os selv, hvis vi vil leve
> fredeligt med andre mennesker

Det udsagn viser vel tydeligt forskellen på Danskere og muselmænd.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 22-04-07 17:01

Neuman <Neuman@hotmail.com>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

>Det udsagn viser vel tydeligt forskellen p? Danskere og muselm?nd.

Hvordan? Du lægger måske ikke bånd på dig selv? Besindighed er
en dyd

Fra : Neuman

Dato : 22-04-07 17:08

> Hvordan? Du lægger måske ikke bånd på dig selv? Besindighed er
> en dyd

Nej, jeg lægger ikke bånd på mig selv for at leve fredeligt med mine
omgivelser. Det er slet ikke nødvendigt i et moderne samfund at gøre brug af
ur-instinkter. Men jeg kan forestille mig der er svært at forstå for folk
fra mellemøsten hvor den som bestemmer er han som rammer bedst med sit
håndvåben.

Fra : Zeki

Dato : 22-04-07 17:26

"Neuman" <Neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nej, jeg lægger ikke bånd på mig selv for at leve fredeligt med mine
> omgivelser. Det er slet ikke nødvendigt i et moderne samfund at gøre brug
> af ur-instinkter.

Ovenstående er en selvmodsigelse der ingen mening giver. I et moderne
samfund er det netop vigtigt at man ikke bare gør som man nu lyster, men har
en vis grad af selvkontrol som gør at man kan agere inden for lovens og
anstændighedens rammer.

Det er f.eks meget muligt at du i har lyst til at gå op til enhver smuk
kvinde på gaden og prøve at kysse hende eller smadre hver muslim du ser på
gaden, men du lægger bånd på dig selv fordi du ved der er uheldige
konsekvenser ved den opførsel.

Fra : Neuman

Dato : 22-04-07 19:27

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
> "Neuman" <Neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Ovenstående er en selvmodsigelse der ingen mening giver.

I et moderne og oplyst samfund er det da ikke nødvendigt at tøjre sig for at
man ikke "kommer til" at gruppevoldtage eller -overfalde, så hvorfor mener
du ikke det?

>I et moderne samfund er det netop vigtigt at man ikke bare gør som man nu
>lyster, men har en vis grad af selvkontrol som gør at man kan agere inden
>for lovens og anstændighedens rammer.

Det er kun lovens ord der holder dig på den rene sti, og så fordi du ikke
vil have misbilligende øjne af naboen?

> [...]
> kvinde på gaden og prøve at kysse hende eller smadre hver muslim du ser på
> gaden, men du lægger bånd på dig selv fordi du ved der er uheldige

Så lad mig korrigere: Min intelligens forbyder mig simpelthen at tænke i de
primitive baner du taler om. Jeg ved godt at den slags ikke altid kan
tilskrives de koloniserende voldsmænd. Jeg føler ikke, og taler slet ikke
om, at jeg på nogen måde lægger unaturlige bånd på mig selv og mine værdier.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 22-04-07 16:00

Al-Khilafah wrote:

> Jeg har aldrig vedkendt mig traditionel vestlig humanistisk syn
> på et altomfattende syn på godt og ondt vedr tolerance

Flot vævet, men hvordan synes du egentlig selv din egen trådstarter lyder?

Du appellerer jo netop til "accept" og i selve indlægget får den dertil med
alle humanist-flosklerne om "fredelig sameksistens" og "respekt", så er det
mon den berygtede Taqiya, vi så at sige her bevidner "in action"?

Anders Peter Johnsen

Fra : Al-Khilafah

Dato : 22-04-07 17:04

Anders Peter Johnsen <anderspj@remove_thiswebspeed.dk>:

>Du appellerer jo netop til "accept" og i selve indl?gget f?r den dertil med
>alle humanist-flosklerne om "fredelig sameksistens" og "respekt",

Der er mange gode ting, som jeg er absolut enig i, i humanismen
og generelt set vestlig velfærd, som desuden ikke nødvendigvis
strider mod islam

> s? er det
>mon den berygtede Taqiya, vi s? at sige her bevidner "in action"?

Naturligvis ikke

Fra : N_B_DK

Dato : 22-04-07 15:53

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:462b6fab$0$52106$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> [...]
>
> Tænk, jeg synes faktisk snarere det lyder som noget fra Glistrups
> allerværste Fanden-på-væggen forudsigelser af en tilstundende

Bare vent, sådan skal det nok blive, Glistrup skal desværre nok få ret i den
forudsigelse.

Fra : @

Dato : 22-04-07 16:42

On 22 Apr 2007 13:59:35 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Du kan tro, at muslimer går på kompromis med traditionerne, når
>de bor i vesten, ellers ville et helvede bryde løs

på hvilken måde mener du de gør det?

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Al-Khilafah

Dato : 22-04-07 17:05

@ <1@invalid.net>:

>på hvilken måde mener du de gør det?

Jeg har givet eet eksempel allerede andetsteds

Fra : /Peter

Dato : 22-04-07 18:35

> [...]

Hvad er forklaringen på at de opgiver traditionerne,
for at bo et for dem så fremmed sted som i vesten?

Penge og bedre levestandard som muhamedanske lande
ikke er i stand til at give dets indbyggere?

Fra : Al-Khilafah

Dato : 22-04-07 20:03

/Peter <nospam@no.mail>:
> [...]

>for at bo et for dem så fremmed sted som i vesten?

>Penge og bedre levestandard som muhamedanske lande
>ikke er i stand til at give dets indbyggere?

Spørg dem, jeg er født her

Fra : /Peter

Dato : 22-04-07 21:02

> Spørg dem, jeg er født her

Hvad holder dig så fast her?

Fra : John

Dato : 22-04-07 20:34

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> Nej de fremmede må lære at gå på kompromis med deres sære regler, ikke
> omvendt.

Nemlig! Skik følge, eller land fly!

John

Fra : /Peter

Dato : 22-04-07 15:02

> [...]
> sameksistens med accepet af muslimers normer og dyder, som f.eks
> at gå på kompromis med "dansk" tradition, og servere halalslagtet

Det er trods alt ikke pga. halal-kød. og andre sære uvaner,
at vesten har udviklet sig til et sted muhamedanerne søger hen,
deres egen kultur er en taberkultur, paradoksalt nok insistere de
at videreføre disse "taber-uvaner", til resten af den normale verden.

Uvidenhed og stagnation er muhamedanernes værdier.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 22-04-07 15:13

/Peter <nospam@no.mail>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

>Det er trods alt ikke pga. halal-k?d. og andre s?re uvaner,
>at vesten har udviklet sig til et sted muhamedanerne s?ger hen,
>deres egen kultur er en taberkultur, paradoksalt nok insistere de
>at videref?re disse "taber-uvaner", til resten af den normale verden.

Det er sikkert heller ikke alle vestlige værdier, som skabte en
teknologisk revolution, så hvorfor være smålig?

>Uvidenhed og stagnation er muhamedanernes v?rdier.

Nej

Fra : /Peter

Dato : 22-04-07 15:39

> Det er sikkert heller ikke alle vestlige værdier, som skabte en
> teknologisk revolution, så hvorfor være smålig?

Hva mener du?
Skulle den arabikse del af verden havde bidraget nævneværdigt?

> Nej

Nævn mig hvilke værdier de har,
i vestlig målestok?

Fra : Al-Khilafah

Dato : 22-04-07 17:08

/Peter <nospam@no.mail>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

>Hva mener du?

En dansk tradition som flæskesteg juleaften har heller ikke
bidraget til teknologisk udvikling, f.eks

>Skulle den arabikse del af verden havde bidraget n?vnev?rdigt?

Ja, men vi skal tilbage i tiden for at se det

I vestlig målestok?

Fra : @

Dato : 22-04-07 17:35

On 22 Apr 2007 16:08:18 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>En dansk tradition som flæskesteg juleaften har heller ikke
>bidraget til teknologisk udvikling, f.eks

det er jo slet ikke det det drejer sig om,

det der er vigtigt er at turde kunne og ville sige autoriteterne og
dem "på bjerget" imod uden risiko for at få hovedet kappet af

uden dette sker nemlig hvad er sket i lande med muhamdansk styre

stagnation degeneration menneskelig og intelektuel elendighed

det er kun dem som tør bryde normer som kan skabe nyt

de som hænger fast i en dogmatisk og undertrykkelde sump af religiøs
fanatisme og bagstræberiske magtliderlige gejstlige kommer aldrig
videre

jo
i hænger fast i en levevis som på den falske profets tid,
derfor er det gået lukt ad helvede til i de fleste muhamedansk styrede
lande

Fra : Alucard

Dato : 22-04-07 17:55

wrote:

>Ja, men vi skal tilbage i tiden for at se det

Ja, tilbage til FØR islam blev opfundet....

Fra : /Peter

Dato : 22-04-07 18:37

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, tilbage til FØR islam blev opfundet....

Ja meget langt, for det var dem der OPFANDT VERDEN!

Fra : N_B_DK

Dato : 22-04-07 18:42

"/Peter" <nospam@no.mail> wrote in message

> Ja meget langt, for det var dem der OPFANDT VERDEN!

Hvor meget har du drukket idag ? *G*

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 22-04-07 15:04

Al-Khilafah wrote:
> [...]
> sameksistens med accepet af muslimers normer og dyder, som f.eks
> at gå på kompromis med "dansk" tradition, og servere halalslagtet

Problemet er jo netop at det om nogen er indvandere, som har store problemer
med kompromis'er i forhold til deres religion og kultur: Så længe
indvandrerbørn - og dèt endda kun den blødeste variant - opdrages med
reaktionært løftede pegefingre om at "de nu endelig ikke skal blive for
danske" og vi dertil - når du lige specifikt taler om skolekantinemad - har
dèt problem at der i praksis KUN kan serveres halal-mad (fordi det ellers
ikke betragtes "rigtig" halal, hvis det samme køkken anvendes til f.eks.
svinekød), så forkommer alt denne snak om "integration" mig altså at være
noget ensidig. Således har jeg egentlig intet problem med at Ali og Asmaa
ikke spiser svinekød på grund af forældrenes religion, men problemet her er
tværtimod når det således i praksis medfører at klassekameraterne Anton og
Agnete dermed OGSÅ skal frakendes muligheden for at få udmærkede,
traditionelle svinekødsrettet fra den fælles kantine.

Dertil kommer selvfølgelig visse udtalte mangler på anerkendelse af
individers udmærkede, sækulære frihedsrettigheder (herunder kvinders og
seksuelle minoriteters udmærkede rettigheder ifølge dette land lovgivning),
som desværre bare ikke synes forenelige med traditionel religiøs muslimsk
opdragelse, og lige dèr giver jeg altså mildt sagt ikke en kæft for en denne
opreklamerede "ret til forskellighed" som altså i praksis udelukkende dækker
over brutal undertrykkelse og antidemokratisk indoktrinering af børn i
intolerante, islamiske apartheid-anskuelser.

Anders Peter Johnsen

Fra : Al-Khilafah

Dato : 22-04-07 15:20

> [...]

>d?t problem at der i praksis KUN kan serveres halal-mad (fordi det ellers
>ikke betragtes "rigtig" halal, hvis det samme k?kken anvendes til f.eks.
>svinek?d), s? forkommer alt denne snak om "integration" mig alts? at v?re
>noget ensidig. S?ledes har jeg egentlig intet problem med at Ali og Asmaa
>ikke spiser svinek?d p? grund af for?ldrenes religion, men problemet her er
>tv?rtimod n?r det s?ledes i praksis medf?rer at klassekameraterne Anton og
>Agnete dermed OGS? skal frakendes muligheden for at f? udm?rkede,
>traditionelle svinek?dsrettet fra den f?lles kantine.

Man kan sige det samme om danskere, som jo, for nu at nævne
aktuelt eksempel, har svært ved at acceptere tørklæder på
arbejdsplads. Men mht skoler kunne man jo løse problemerne uden
at nogen går på kompromis hvis man lavede specielt muslimske
skoler, som f.eks på Nordgårdsskolen og i Ishøj, Nordvest osv,
for integration betyder ikke, at man skal assimileres i kulturen,
men at man skal blive samfundsyder, og det indebærer blot ting
som at kunne gå på arbejde

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 22-04-07 15:32

Al-Khilafah wrote:

> Man kan sige det samme om danskere, som jo, for nu at nævne
> aktuelt eksempel, har svært ved at acceptere tørklæder på
> arbejdsplads.

Her er problemet jo NETOP at det ifølge gældende dansk lovgivning er forbudt
at kønsdiskriminere, herunder også på arbejdspaldeser men at der absurd nok
skriges op om "religiøs diskrimination", fordi man fra dansk side netop er
forpligtet til at håndhæve respekt for kønsligestillingen.

> [...]
> for integration betyder ikke, at man skal assimileres i kulturen,
> men at man skal blive samfundsyder, og det indebærer blot ting

Jeg kan VIRKELIG ikke se, hvorfor jeg som ikke-muslimsk dansker skulle
støtte denne muslimske kolonisering af mit land ved ligefrem at skulle
betale surt indtjente skattekroner til at fastholde børn i forældrenes og
bedsteforældrenes fremmede kultur?

Hvordan ville du som (formodet) muslim have det, hvis du boede i et muslimsk
land og en stor kristen minoritet pludselig forlangte at din møjsommeligt
indsamlede /zakat/ (islamiske"socialskat") skulle bruges til at bygge kirker
og drive kristne søndagsskoler?

Ville du ikke finde det temmelig absurd, endsige direkte utænkeligt?

Anders Peter Johnsen

Fra : Al-Khilafah

Dato : 22-04-07 17:16

Anders Peter Johnsen <anderspj@remove_thiswebspeed.dk>:

>Her er problemet jo NETOP at det ifølge gældende dansk lovgivning er forbudt
>at kønsdiskriminere, herunder også på arbejdspaldeser

Og det bliver i vid udstrækning overholdt af muslimer, selvom det
måske i nogen grad er os imod

>men at der absurd nok
>skriges op om "religiøs diskrimination", fordi man fra dansk side netop er
>forpligtet til at håndhæve respekt for kønsligestillingen.

Skriges op er nok så meget sagt, men heldigvis ser det ud til, at
den slags små konflikter kan løses via dialog, så det er
begrænset, hvor stort problemet er for danskerne

> [...]
>støtte denne muslimske kolonisering af mit land ved ligefrem at skulle
>betale surt indtjente skattekroner til at fastholde børn i forældrenes og

Min verden blev voldeligt koloniseret af vesten, så jeg kan ikke
se hvad råber til himlen over en fredelig muslimsk eksistens i
Danmark, desuden vil der komme skatter fra muslimske medborgere
som proportionelt vil tilsvare antallet af muslimske skoler
(såfremt integrationen fungerer)

> [...]
>og drive kristne søndagsskoler?
>Ville du ikke finde det temmelig absurd, endsige direkte utænkeligt?

Hvis disse kristne levede som fredelige skatteydere, ville der
ikke være noget problem, og kristne er velkomne til at færdes
hvor de vil i muslimske lande

Fra : @

Dato : 22-04-07 17:38

On 22 Apr 2007 16:16:22 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Min verden blev voldeligt koloniseret af vesten,

hvor og hvilken verden?

husk på at pånær byen Medina så er det muhamednerne der er de
voldelige indtrægere

Fra : Alucard

Dato : 22-04-07 17:57

wrote:

>Min verden blev voldeligt koloniseret af vesten,

Øhhhh... Var du ikke "indfødt" dansker...???

>Hvis disse kristne levede som fredelige skatteydere, ville der
>ikke være noget problem, og kristne er velkomne til at færdes
>hvor de vil i muslimske lande

Sådan er det altså IKKE i den virkelige verden....

Fra : N_B_DK

Dato : 22-04-07 18:16

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Øhhhh... Var du ikke "indfødt" dansker...???

Jo det påstod han da, en dansk mor, og en tyrkisk far såvidt jeg husker.

Fra : Alucard

Dato : 22-04-07 21:17

On Sun, 22 Apr 2007 19:16:18 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Jo det påstod han da, en dansk mor, og en tyrkisk far såvidt jeg husker.

Så enten var han fyldt med løgn da han sagde det, eller også er han
fyldt med løgn nu.....

Fra : N_B_DK

Dato : 22-04-07 21:31

> Så enten var han fyldt med løgn da han sagde det, eller også er han
> fyldt med løgn nu.....

Er det ikke sådan muslimer normalt er ?

Fra : N_B_DK

Dato : 22-04-07 18:15

> Hvis disse kristne levede som fredelige skatteydere, ville der
> ikke være noget problem, og kristne er velkomne til at færdes
> hvor de vil i muslimske lande

Nå ja, og månen er en grøn solsort.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 22-04-07 15:53

Al-Khilafah wrote:
> [...]
> for integration betyder ikke, at man skal assimileres i kulturen,
> men at man skal blive samfundsyder, og det indebærer blot ting

I øvrigt må jeg da selvfølgelig klart anholde dig på denne uhyggelige
apartheid-tankegang, du lufter her: Hvis der overhovedet skal foregå nogen
form for egentlig integration, så opnåes den bestemt IKKE ved yderligere
skabe, hvad venstrefløjen begræder som "socialramte ghettoer" og jeg som
højreorienteret snarere er tilbøjelig til desværre at måtte anskue som
decideret lovløse, islamisk-dominerede enklaver, som allerede nu reelt er
løsrevet fra det omgivende danske samfund, når politi og brandvæsen ikke kan
arbejde der uden fare for liv og lemmer og man dertil ikke tør lade SIAD
demonstrere der af frygt for beboernes hang til optøjer og al mulig anden
mentalforskruet militant muhamedaneradfærd...

Anders Peter Johnsen

Fra : Al-Khilafah

Dato : 22-04-07 17:20

> [...]

>demonstrere der af frygt for beboernes hang til optøjer og al mulig anden
>mentalforskruet militant muhamedaneradfærd...

I et apartheid er der negativ forskelsbehandling, som vi for
enhver pris må undgå, men at der allerede idag findes muslimske
skoler som er velfungerende, kan vist ikke bidrage til noget i
den retning

Fra : /Peter

Dato : 22-04-07 16:10

> [...]
> arbejdsplads. Men mht skoler kunne man jo løse problemerne uden
> at nogen går på kompromis hvis man lavede specielt muslimske

I disse "muslimske skoler" skulle der i så fald terpes dansk og
demokrati fra 0700 til 2200,
af danske lærere, uden en eneste muhamedaner eller pædagog i miles
omkreds,
så kan de lære det, måske

> [...]
> for integration betyder ikke, at man skal assimileres i kulturen,
> men at man skal blive samfundsyder, og det indebærer blot ting

Det har intet med kompromis at gøre at vi igen skal til at lave
om på samfundet for at få plads til jer, forstå det dog.

Fra : STI

Dato : 22-04-07 16:09

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> for integration betyder ikke, at man skal assimileres i kulturen,
> men at man skal blive samfundsyder, og det indebærer blot ting

Hæ hæ, du har aldrig været muslim

Fra : @

Dato : 22-04-07 16:49

On 22 Apr 2007 14:20:11 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

> Men mht skoler kunne man jo løse problemerne uden
>at nogen går på kompromis hvis man lavede specielt muslimske
>skoler

hvorfor stiller jer muhamedanere evig og altid krav om særbehandling?

hvad med enten at blive en del af civilitationen eller flytte ind i en
jordhule i den arabiske ørken

jeres religiøse vanvid racisme og kvindeundertrykkelse hører ikke
hjemme blandt ordentlige fredelige mennesker

Fra : Alucard

Dato : 22-04-07 15:59

On Sun, 22 Apr 2007 16:03:35 +0200, "Anders Peter Johnsen"

100% enig....

Fra : Rea721

Dato : 22-04-07 16:06

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en
meddelelse news:462b66a5$0$90262$14726298@news.sunsite.dk

> [...]
> som f.eks at gå på kompromis med "dansk" tradition, og
> servere halalslagtet kød i skolekantinen

Aldrig...... aldrig vil jeg accepterer at nogens ideologi / relegion skal ha
indflydelse på hvad mine børn putter i munden.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Zeki

Dato : 22-04-07 17:32

"Rea721" <skod3@721.dk> skrev i en meddelelse
> Aldrig...... aldrig vil jeg accepterer at nogens ideologi / relegion skal
> ha indflydelse på hvad mine børn putter i munden.

Jeg kan så berolige dig med at dine børn fortsat vil have valgmuligheder,
selvom der_også_bliver serveret halal-slagtet kød.

Fra : N_B_DK

Dato : 22-04-07 18:21

"Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote in message

> Jeg kan så berolige dig med at dine børn fortsat vil have
> valgmuligheder, selvom der_også_bliver serveret halal-slagtet kød.

Nå kan du det ? sidste år var der i england rigtig mange virksomheder der
IKKE pyntede op til jul, og på andre måder viste det, for de ville jo ikke
såre evt muslimer, bare vent, det skal nok komme hvis der ikke bliver sagt,
NU er det nok, vil i være i DK, så SKAL I indordne jer, ellers skal vejehn
ud af landet bare følges, jeg er så hamrende træt af den "jeg vil have
attitude".

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-04-07 19:00

> Aldrig...... aldrig vil jeg accepterer at nogens ideologi / relegion
> skal ha indflydelse på hvad mine børn putter i munden.

Det er dig frit stillet selv at sørge for, hvad dine børn putter i munden.
Der er ikke institutionstvang i Danmark - endnu

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : @

Dato : 22-04-07 19:44

On Sun, 22 Apr 2007 19:59:51 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Rea721" <skod3@721.dk> skrev i en meddelelse

>Det er dig frit stillet selv at sørge for, hvad dine børn putter i munden.
>Der er ikke institutionstvang i Danmark - endnu

men prøv at forestille dig det ramaskrig der ville blive hvis en
kristen forældregruppe stillede krav om at der IKKE måtte severes kød
som var blevet forurenet at en hedensk månehudstilbedende imam's
besværgelser

Fra : @

Dato : 22-04-07 16:39

On 22 Apr 2007 13:44:05 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

> [...]
>kommer til at præge Danmark, bliver det åbenlyst, at man må lære
>at respektere hinandens forskelligheder,

forkert

respekt er noget man skal gøre sig fortjent til

ikke noget man kan kræve

og indtil videre har rigtig mange muhamedanere på 3. generation ikke
gjort noget som helst som kan gøre dem fortjent til den mindste
respekt

der er folk på både 10 og 20 år som ikke behersker dansk sprog hverken
i skrift eller tale

de og deres forældre burde skamme sig

> og leve i fredelig
>sameksistens med accepet af muslimers normer

stening amputering og Herrenvolk-metalitet
kvindeundertrykkelse og mord på egne børn

kan du give mig en eneste grund til at jeg skal acceptere den slags
uhyrlige ulovligheder?

>at gå på kompromis med "dansk" tradition

det er vist efterhånden muhamedanernes tur til at gå på kompromis

og f.eks. ikke skabe sig tossede fordi vi bruger vores lovhjemlede
ytringsfrihed

og muhamedaner må lære at tåle at der bliver gjort tykt nar af og grin
med jeres tegneseriehelt

han den pædofile massemorder landevejsrøver børnemishandler terrorist
og kvindeundertrykker den falske profet Muhammed som blev smidt ud af
Mekka

Fra : @

Dato : 22-04-07 16:42

On 22 Apr 2007 13:44:05 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

med henvisning til subject er det vist en øvelse som muhamedanere har
mere brug for end nogen andre overhovedet

den dag muhamedanere lærer at acceptere jøder og ateister som
muhamedanernes ligeværdige medmennesker vil meget være nået

så første skridt på vejen er at muhamedanerne aflægger sig deres
Herrenvoksmentalitet

Fra : Kim2000

Dato : 22-04-07 17:50

> [...]
> sameksistens med accepet af muslimers normer og dyder, som f.eks
> at gå på kompromis med "dansk" tradition, og servere halalslagtet

Hvordan kan det være at hver eneste gang der tales respekt så er det lig med
at alle skal underkaste sig muslimers underlige verden, fx at slå dyr ihjel
på den mest modbydelige måde....

Fra : N_B_DK

Dato : 22-04-07 18:24

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> Hvordan kan det være at hver eneste gang der tales respekt så er det
> lig med at alle skal underkaste sig muslimers underlige verden, fx at
> slå dyr ihjel på den mest modbydelige måde....

ja, det var et utrolig godt spørgsmål, som jeg gerne så venstrefløjen
besvare.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 22-04-07 18:36

N_B_DK wrote:
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> ja, det var et utrolig godt spørgsmål, som jeg gerne så venstrefløjen
> besvare.

Een ting er dyremishandlingen, som da nok er slem, men jeg synes da så
sandelig at det er langt, langt vigtigere at spørge de selvpostulerede
"velmenere" om, hvordan de har det med at medvirke til at BØRN med både tæsk
og trusler på livet opdrages til at efterleve forkrampede islamiske
fundamentalist-forskrifter, samt altså herunder også systematisk
indoktrineres og fastholdes i at ringeagte såkaldt "vantro" danskere?

---
Mvh
Anders Peter Johnsen

Fra : N_B_DK

Dato : 22-04-07 18:44

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:462b9cf3$0$52181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> [...]
> islamiske fundamentalist-forskrifter, samt altså herunder også
> systematisk indoktrineres og fastholdes i at ringeagte såkaldt

Den slags spørgsmål for du ikke svar på, du er kun ude på at sætte
indvandrere i dårligt lys, og 1123123123 andre elendige undskyldninger.

Fra : /Peter

Dato : 22-04-07 18:50

>du er kun ude på at sætte indvandrere i dårligt lys

Det klarer de så sandelig fint selv.

Fra : N_B_DK

Dato : 22-04-07 18:59

> Det klarer de så sandelig fint selv.

100% enig, men det er jo den undskyldning /forsvar tosserne på venstrefløjen
kommer med straks man stiller den slags spørgsmål.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-04-07 16:22

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Hvordan kan det være at hver eneste gang der tales respekt så
> er det lig med at alle skal underkaste sig muslimers underlige
> verden, fx at slå dyr ihjel på den mest modbydelige måde....

hvordankan det være at hver eneste gang der diskuteres respekt
så er det lig med at alle skal underkaste sig de kristnes

Fra : Kim2000

Dato : 23-04-07 17:39

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> hvordankan det være at hver eneste gang der diskuteres respekt så er det
> lig med at alle skal underkaste sig de kristnes underlige verden, fx at
> slå dyr ihjel på den mest modbydelige måde?

Vi er nødt til at slå dyr ihjel for at kunne spise dem, i Danmark har vi nu
engang det princip at dyrene ikke skal lide mere end absolut nødvendigt, så
kommer der nogle tosser der tilbeder en eller anden pædofil landevejsrøver
og mener vi skal lade dem forbløde til døde - og det synes du er en god
ide????

Fra : N_B_DK

Dato : 23-04-07 17:46

> [...]
> nødvendigt, så kommer der nogle tosser der tilbeder en eller anden
> pædofil landevejsrøver og mener vi skal lade dem forbløde til døde -

Wilstrup er sikkert sadist, det ville faktisk undre mig hvis han ikke er.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 23-04-07 17:55

Kim2000 <kim2000@surfer.dk>:

>"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

>Vi er n?dt til at sl? dyr ihjel for at kunne spise dem, i Danmark har vi nu
>engang det princip at dyrene ikke skal lide mere end absolut n?dvendigt,

DAnskere lukker dyr inde hele deres korte liv i en lille
jerngitret celle, hvor de bliver fodret med vækstfremmer

Muslimer bedøver humant dyr når slagtning

Fra : Kim2000

Dato : 23-04-07 18:05

> DAnskere lukker dyr inde hele deres korte liv i en lille
> jerngitret celle, hvor de bliver fodret med vækstfremmer

Skal vi ikke lige holde fast i at en halalslagtet ko er opvokset under
nøjagtig samme forhold som en ikke-halalslagtet ko.

> Muslimer bedøver humant dyr når slagtning

Du mener ved at en ko får skåret halsen over og dør ved at blodet løber ud?
Det er sgu ikke humant. En dansk slagtning sker ved at hjernen skydes ud med
en boltpistol, koen er død på under 5 sekunder, mens en forblødning altså
nemt kan tage et minut eller to.

mvh
Kim

Fra : Al-Khilafah

Dato : 23-04-07 19:52

Kim2000 <kim2000@surfer.dk>:

>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

>Skal vi ikke lige holde fast i at en halalslagtet ko er opvokset under
>n?jagtig samme forhold som en ikke-halalslagtet ko.

Ikke i muslimske lande, hvor de jo er fritgående, i reglen

Ligegyldigt når der bedøves

Fra : N_B_DK

Dato : 23-04-07 19:58

> Ikke i muslimske lande, hvor de jo er fritgående, i reglen

Er du i et muslimsk land nu ?

> Ligegyldigt når der bedøves

Bedøves ? det er da noget nyt

Fra : Kim2000

Dato : 23-04-07 20:26

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Ikke i muslimske lande, hvor de jo er fritgående, i reglen

Nå, findes der kødindustri der? Eller er fakta ikke nærmere det, at olien
gør man kan købe mad, SaudiArabien har fx ikke kunne brødføde sig selv de
sidste 40 år, de køber industrikød fra EU og USA, derfor er det fuldstændig
latterligt at overhoved debattere udfra de bønder der har 2 geder på marken.
Det er tydeligt du har har været i Mellemøsten. Iøvrigt kan jeg da fortælle
dig, at der findes burhøns i Irak, da jeg ved selvsyn har set sådan en
fabrik indefra.

> Ligegyldigt når der bedøves

fed holdning, du mener ikke koen kan mærke frygt..... okay, så er det slået
fast.

mvh
Kim

Fra : @

Dato : 23-04-07 20:52

On Mon, 23 Apr 2007 21:25:55 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>gør man kan købe mad, SaudiArabien har fx ikke kunne brødføde sig selv de

men har dog en egenproduktion af bl.a. mejeriprodukter

http://www.mejeri.dk/smcms/mejeri_dk/Statistik/Int_mejeri_statistik/Mellemoesten/Saudi_Arabien/Index.htm?ID=3617

og som en følge af en bestand på 101000 malkekøer må der også være en
kødproduktion

men dog slet ikke nok til at dække behovet

Fra : Alucard

Dato : 23-04-07 21:07

On Mon, 23 Apr 2007 21:51:47 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

> [...]
>

>og som en følge af en bestand på 101000 malkekøer må der også være en

Mon dog alle de køer går frit rundt på grønne marker og hygger
sig...???

Fra : @

Dato : 23-04-07 21:26

On Mon, 23 Apr 2007 22:07:24 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Mon dog alle de køer går frit rundt på grønne marker og hygger
>sig...???

nej,
og en stor del af foderet er importeret

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-04-07 21:11

> Du mener ved at en ko får skåret halsen over og dør ved at blodet
> løber ud? Det er sgu ikke humant.

Humant? Prøv at tænke lidt over, hvad ordet "humant" rent faktisk betyder.
Er du forresten veganer, siden dyrenes velfærd og død er så vigtig for dig?

> En dansk slagtning sker ved at
> hjernen skydes ud med en boltpistol, koen er død på under 5 sekunder,
> mens en forblødning altså nemt kan tage et minut eller to.

So fucking what? Samme ko har levet et miserabelt liv i årevis. Kan vi nu
ikke glemme de sidste sekunder i en skide ligegyldig kos liv, og diskutere
de lidt mere vigtige ting?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : @

Dato : 23-04-07 20:21

On 23 Apr 2007 16:54:51 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Muslimer bedøver humant dyr når slagtning

er du nu igen i gang med den kendte muhamedanerdiciplin

fortælling af løgne

du modsiges bl.a. på en dansk muhamedansk hjemmeside islam.dk

<<<<<
http://www.islam.dk/content.asp?art_id=11
Dyret bør ikke bedøves eller lammes før slagtning
<<<<<

<<<<
http://da.wikipedia.org/wiki/Halal-slagtning
Halal-slagtning kræver, at dyret er ved bevidsthed ved slagtningen.
<<<<<
<<<<<<
http://www.parlamentet.dk/forums/index.php?showtopic=86
særlige dispensationer er blevet givet til slagtning af dyr efter
jødiske og muslimske forskrifter, hvor bedøvelse af dyr traditionelt
ikke har været tilladt.
<<<<<<

Fra : N_B_DK

Dato : 23-04-07 20:29

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> [...]
> særlige dispensationer er blevet givet til slagtning af dyr efter
> jødiske og muslimske forskrifter, hvor bedøvelse af dyr traditionelt

Ovenstående er en af de største svinestreger der er gjort overfor dyr!

Fra : @

Dato : 23-04-07 20:55

On Mon, 23 Apr 2007 21:29:28 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>"@" <1@invalid.net> wrote in message

>Ovenstående er en af de største svinestreger der er gjort overfor dyr!

at holde høns i minmale bure med kunstigt lys døgnet rundt
slagtekyllinger på meget lidt plads med kunstigt lys døgnet rundt
svin på alt for lidt plads uden mulighed for "svinsk" levevis
malkekøer som aldrig i hele deres liv får lov til at betræde en
græsmark

alt sammen i den hellige profe-- øh profits navn

er det spor bedre?

Fra : N_B_DK

Dato : 23-04-07 21:00

> [...]
> græsmark
>
> alt sammen i den hellige profe-- øh profits navn

Nej bestemt ikke!

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-04-07 21:13

> Ovenstående er en af de største svinestreger der er gjort overfor dyr!

Din hykleriske selvgodhed er kvalmende. Du og dine åndssvage dyre-argumenter
gør det svært at tage dig alvorligt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-04-07 21:23

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Din hykleriske selvgodhed er kvalmende. Du og dine åndssvage
> dyre-argumenter gør det svært at tage dig alvorligt.

Ja skide værd med dyrene ikke ? de har jo selv valgt.....

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-04-07 21:51

> Ja skide værd med dyrene ikke ? de har jo selv valgt.....

Ja, skide være med dyrene. Jeg har forlængst accepteret, at dyrene behandles
ad helvedet til for at jeg kan få billigt kød i kølemontren. Det har du
såmænd også. Alligevel vælger du at gøre en skide kos sidste minut i live
til et stridspunkt i den livsvigtige debat om islam. Udover at være
hyklerisk i højeste potens, er det direkte uintelligent. Jeg er ikke længere
i tvivl om, at du stemmer på DF (og det er ikke ment som en ros).

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-04-07 22:32

>Jeg er ikke længere i tvivl om, at du stemmer
> på DF (og det er ikke ment som en ros).

Jeg har heller ikke brug for din ros.

Fra : @

Dato : 23-04-07 20:11

On Mon, 23 Apr 2007 18:38:33 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>og mener vi skal lade dem forbløde til døde - og det synes du er en god

Wilstrup er i sin sædvanlige argumentmangel jo nødt til at gå helt ud
på overdrevet

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-04-07 18:56

> [...]

> sameksistens med accepet af muslimers normer og dyder, som f.eks
> at gå på kompromis med "dansk" tradition, og servere halalslagtet

Hehe. Du er god, Al-Khilafah, Muhammed eller hvad du nu hedder. Jeg synes
også, søndagene kan forekomme lange.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.