Anmeldelse til Københavns Nærpoliti Nørreb~
Fra : Bo Warming

Dato : 22-04-07 10:43

Anmeldelse til Københavns Nærpoliti Nørrebro efter aftale med vagthavende.

Kl 1050 søndag i dag gik jeg efter aftale med naboer ind på kareens
fælleskommunale grønnegårde område bag mit hus, der ikke er afskærmet eller
aflåst.

Jeg skulle se om en tagkonstruktion var OK på tilbygningen bag mit hus og
stillede mig med ryggen mod Husumgadehuset vistnok nr 49, stik nord for mit
hus .

Pludselig ramtes mit hoved og tøj af indelugtende væske, og
væskeskyts-bombardement gentog sig, inden jeg var kommet helt væk.

Da jeg i hast var tilbage på egen matrikel, så jeg (gennem hans åbentstående
køkkenvindue) personen, som ved angrebet havde råbt ukvemsord mod mig, og
som nu talte med en samlever med samme stemme.

Jeg ringede straks til vagthavende, der fandt episoden "klart utilstedelig"
fra Husumgademandens side og anbefalede mig at rapportere, som jeg gør her

Jeg håber, at den fra min side totalt uprovokerede handling ikke vil ske
igen,og at politiet som stillet i udsigt af vagthavende, kan få tid at
samtale kort og derved forebygge.

Jeg er altid hjemme og kan udpege vinduet fra min baggård.

Jeg har mig bekendt aldrig tidligere været i verbal eller anden kontakt med
den skæggede "voldsmand."

Jeg har ofte talt med en halv snes andre beboere i huset, der har nær udsigt
mod mit hus fra Husumgade, og de har oplyst mig om storskraldafhentningen i
den fjernere del af grønne-gårde , hvor de placerer ting til afhentning, og
de har oplyst mig, at der var at hente ting, jeg kunne bruge, og de har
tilladt at jeg - endda med cykelanhænger - hentede et nyt kasseret møbel.

Der var længe tale om, at jeg skulle have været aktiv deltager i deres
gårdprojekt, men da jeg hørte fra 2. bygnings-inspektorat, at én person fra
Husumgade havde klaget over udseendet af mit hus bagside, trak jeg mig ud
af det fra kommunen tilbudte samarbejde.

Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N, 35861000

Fra : Peter Bang

Dato : 22-04-07 12:10

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:
> [...]
>Husumgade havde klaget over udseendet
>af mit hus bagside, trak jeg mig ud
>af det fra kommunen tilbudte samarbejde.

.... du er vist en ulykkesfugl, Bo.