Tørklædedag
Fra : markens

Dato : 20-04-07 07:25

For at vise vores velvilje og imødekomme muhamedanerne, synes jeg vi skal
indføre en officiel tørklædedag, hvor vi alle skal sørge for vores koner og
døtre tager tørklæde
på -hele dagen, er denne dag en søgne-helligdag, flyttes dagen til en
hverdag.

Senere kan vi så indføre gratis bortskaffelse af overflødige legemesdele fra
vores hunkønsvæsner, på valgfrie sygehuse.

Selvfølgelig kan der også startes på lidt stening, og håndsafhuggelser, på
de lokale torv.
For at vi kan vænne os til det, kan der hentes i forvejen dømte personer fra
udlandet,
hvor den slags praktiserers, da der nok går lidt inden vi selv dømmer efter
sharialoven.

Se det du, ville nok få de små muhamser til at føle sig hjemme.

Fra : Zeki

Dato : 20-04-07 07:36

"markens" <mm@der.ll> skrev i en meddelelse
> Se det du, ville nok få de små muhamser til at føle sig hjemme.

Vi kan også gå den modsatte vej:

Spærre grænserne og indføre et racerent Danmark ved at sende alle muslimer
der ikke er danske statsborgere hjem.

Resten kan placeres i såkaldte "arbejdslejre" eller bære en halvmåne på
tøjet, så vi ved hvem vi skal frygte.

Så ville DU i hvert fald føle dig hjemme.

Fra : markens

Dato : 20-04-07 08:08

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse

> Vi kan også gå den modsatte vej:
>
> Spærre grænserne og indføre et racerent Danmark ved at sende alle muslimer
> der ikke er danske statsborgere hjem.

Hvilken race skulle det så være man beholdt, og hvad har race med ideologier
at gøre,
tro og ideologier er mig bekendt ikke medfødt.

> Resten kan placeres i såkaldte "arbejdslejre" eller bære en halvmåne på
> tøjet, så vi ved hvem vi skal frygte.

Du ville nok få nogle organisationer på nakken.

> Så ville DU i hvert fald føle dig hjemme.

Nå! Jeg føler mig hjemme når alle føler sig hjemme,
men de små muhamser er jo både utrygge og kede af den måde vi har valgt at
leve på her,
så vi må imødekomme deres ønsker for at få fuldt udbytte af deres
berigelser, ikke ydnyttelse,
for det ville de sikkert også blive kede af, at føle sig udnyttet.

Fra : Zeki

Dato : 20-04-07 08:15

"markens" <mm@der.ll> skrev i en meddelelse
> Nå! Jeg føler mig hjemme når alle føler sig hjemme,
> men de små muhamser er jo både utrygge og kede af den måde vi har valgt at
> leve på her,

Hvem tænker du på helt konkret? Der er ca 300.000 af dem her i landet, så
det bør vel ikke været noget problem for dig at dokumentere.

Er det 10 af dem? Måske 5000 der har udtrykt sig sådan? Eller er det bare
dine fordomme?

Fra : markens

Dato : 20-04-07 08:48

> [...]
> det bør vel ikke været noget problem for dig at dokumentere.
>
> Er det 10 af dem? Måske 5000 der har udtrykt sig sådan? Eller er det bare

Jeg tænker selvfølgelig på alle dem der ikke er tilfredse og kede af det som
tingende er nu.

Fra : Zeki

Dato : 20-04-07 08:59

"markens" <mm@der.ll> skrev i en meddelelse

> Jeg tænker selvfølgelig på alle dem der ikke er tilfredse og kede af det
> som > tingende er nu.

Hvem er "alle dem" der er kede af at danskerne har valgt at leve på den måde
vi gør?

Prøv nu lige at distancere dig lidt fra dine fordomme.

Fra : markens

Dato : 20-04-07 09:15

> [...]
> måde vi gør?
>
> Prøv nu lige at distancere dig lidt fra dine fordomme.

Prøv nu lige at læse dagspressen en gang i mellem.

Fra : Zeki

Dato : 20-04-07 13:02

> Prøv nu lige at læse dagspressen en gang i mellem.

Kan du ikke bare give mig - bare ét - eksempel på én ud af de 300.000
muslimer her i landet, som har udtalt at han/hun er ked af den måde vi lever
på?

Fra : Knud Larsen

Dato : 20-04-07 14:32

"Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote in message
> [...]
>
> Kan du ikke bare give mig - bare ét - eksempel på én ud af de 300.000
> muslimer her i landet, som har udtalt at han/hun er ked af den måde vi

Det var dog utroligt, at du ikke ved at det er udbredt at tænke sådan, mange
steder.

Læs evt beretninger fra indvandringskonsulenterne fx Fahmy Almajid, som
prøver at rive sløret fra øjnene af de mange med tonsvis af fordomme om -
konstant druk, evige skilsmisser, allestedsnærværende hor, og så
selvfølgelig en forfærdelig mange på tro på gud osv osv osv,
Vesten er dekadent og rædselsfuld, det er et evigt tilbagevendende tema i
moskeer over hele Europa.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 20-04-07 09:23

> [...]
> måde vi gør?
>
> Prøv nu lige at distancere dig lidt fra dine fordomme.

Hvad, vil du enligt have gjort i det tilfælde at vi ikke havde haft så
uduelige og inkompetente/landsskadelige politikere. Der ikke startet den
stor import af muhamedanske overskudsmennesker, så havde du kun dit
plakatopklæbning for Enhedslisten. Og venten på checken fra socialkontoret.

mvh Kurt

Fra : Knud Larsen

Dato : 20-04-07 10:02

> [...]
> det bør vel ikke været noget problem for dig at dokumentere.
>
> Er det 10 af dem? Måske 5000 der har udtrykt sig sådan? Eller er det bare

Flere muslimske talsmænd gætter på omkring 10 pct er anti-vestlige og "uden
for pædagogisk rækkevidde", om det er mange er jo en smagssag.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 20-04-07 12:00

On Fri, 20 Apr 2007 09:08:05 +0200, markens skrev:

> "Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken race skulle det så være man beholdt, og hvad har race med ideologier
> at gøre,
> tro og ideologier er mig bekendt ikke medfødt.

Jeg tror ikke den slags faktuelle detaljer bekymrer Zeki.

--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Fra : Jesper Nøhr Andersen

Dato : 20-04-07 09:31

> [...]
> tøjet, så vi ved hvem vi skal frygte.
>
> Så ville DU i hvert fald føle dig hjemme.

....og vi deporterer selvfølgelig også dem der ikke består danskhedsprøven.
Så vil DF med et slag miste 12% af sine stemmer.

Fra : markens

Dato : 20-04-07 09:44

"Jesper Nøhr Andersen" <jesperna@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> ...og vi deporterer selvfølgelig også dem der ikke består danskhedsprøven.
> Så vil DF med et slag miste 12% af sine stemmer.

Det er jo diskuteret i tidligere indlæg.

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-04-07 12:47

Jesper Nøhr Andersen skrev den 20-04-2007 10:30:

> ...og vi deporterer selvfølgelig også dem der ikke består danskhedsprøven.
> Så vil DF med et slag miste 12% af sine stemmer.

Du mener vel: beholde 12% af de stemmer de har fået indtil nu

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til