en tegning af Jesus.
Fra : Muslim

Dato : 19-04-07 19:24

Dette er en tegning af Jesus.
Dette er Budah Undskyld, er Budah stavet rigtigt?
Så, nu har jeg tegnet dem. Så venter jeg bare på en reaktion.
Man ved jo aldrig, hvornår mån går for vidt............

Fra : Jesper Nøhr Andersen

Dato : 19-04-07 19:41

"Muslim" <Ali@bali> skrev i en meddelelse
> Dette er en tegning af Jesus.
> Dette er Budah Undskyld, er Budah stavet rigtigt?
> Så, nu har jeg tegnet dem. Så venter jeg bare på en reaktion.
> Man ved jo aldrig, hvornår mån går for vidt............

Buddha tror jeg

Fra : John

Dato : 19-04-07 19:44

"Muslim" <Ali@bali> skrev i en meddelelse

> Så venter jeg bare på en reaktion.

- du mener vel 'erektion' :))

Fra : Alucard

Dato : 19-04-07 20:15

On Thu, 19 Apr 2007 20:24:14 +0200, "Muslim" <Ali@bali> wrote:

>Dette er en tegning af Jesus.
>Dette er Budah Undskyld, er Budah stavet rigtigt?
>Så, nu har jeg tegnet dem. Så venter jeg bare på en reaktion.
>Man ved jo aldrig, hvornår mån går for vidt............

Er det dig Pernille... ???

Fra : P.L.

Dato : 19-04-07 20:28

On Thu, 19 Apr 2007 21:15:01 +0200, Alucard wrote:

> Er det dig Pernille... ???

Ja det er "pernille" det er også "pernille" der kalder sig "Åse A" som vil
flytte til Afghanistan.

Så er spørgsmålet, hvem er "pernille", sikkert en eller anden teenager
dreng der sidder og keder sig, derfor bruger han tiden på at trolle i
dk.politik.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Pernille

Dato : 19-04-07 20:28

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det dig Pernille... ???

Nej, det er Jesus og Buddah! Det kan du da se!
Dette er mig.

Fra : @

Dato : 19-04-07 21:28

On Thu, 19 Apr 2007 20:24:14 +0200, "Muslim" <Ali@bali> wrote:

>Dette er en tegning af Jesus.

hedder du både

Muslim
Åse D
og Pernille
????????

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : N_B_DK

Dato : 19-04-07 21:41

"@" <1@invalid.net> wrote in message