KZ lusemiddel
Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 19:07

dk.politik Pernille <Hovedst@den>:

>Hvorfor er det s? n?dvendigt, at muslimer absolut vil have
>magten over Jorden?

Det vigtigste for os, er at der hersker RETFÆRDIGHED, og det er
ikke magtbegærlighed, som driver en sand muslims færd i verden

Fra : Pernille

Dato : 19-04-07 19:15

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Det vigtigste for os, er at der hersker RETFÆRDIGHED, og det er
> ikke magtbegærlighed, som driver en sand muslims færd i verden

Hvad er RETFÆRDIGHED?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 19-04-07 19:24

On Thu, 19 Apr 2007 20:15:27 +0200, Pernille skrev:

> "Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvad er RETFÆRDIGHED?

Retfærdighed er, når muhamedanismen er udbredt til at være lov
for alle mennesker. Alt andet er uretfærdigt.

--
?The price good men pay for indifference to public affairs is
to be ruled by evil men.? - Platon

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 19:36

Pernille <Hovedst@den>:

>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

>Hvad er RETF?RDIGHED?

For mig er det at handle og dømme efter de retningslinjer givet
af Profeten Muhammed

Fra : Pernille

Dato : 19-04-07 19:40

> For mig er det at handle og dømme efter de retningslinjer givet
> af Profeten Muhammed

Du er ikke velkommen i dette land! Forsvind!

Fra : Jesper Nøhr Andersen

Dato : 19-04-07 19:46

> Du er ikke velkommen i dette land! Forsvind!

Jo han er. Forsvind selv og lad vær med at udtale dig på nationens vegne.
Han og hans ligesindede er muligvis ikke velkomne i din celle, men så sig
det. Du bidrager sgu heller ikke med noget som helst konstruktivt til
forbedring af samfundsforholdene med dine ignorante fordomme og fladpandede
kommentarer.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-04-07 19:55

"Jesper Nøhr Andersen" <jesperna@stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> men så sig det. Du bidrager sgu heller ikke med noget som helst
> konstruktivt til forbedring af samfundsforholdene med dine ignorante

Intolerante fordomme ? sig mig har du intet læst af hans sindsyge holdninger
? bla om jøder ?

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Jesper Nøhr Andersen

Dato : 19-04-07 20:21

> Intolerante fordomme ? sig mig har du intet læst af hans sindsyge
> holdninger ? bla om jøder ?

Jo og jeg siger jo netop også at hans kommentarer om holocaust er tåbelige.
Min pointe er at han ikke repræsenterer ALLE muslimer lige så vel som ingen
af os repræsenterer ALLE danskere. Problemet er ofte herinde at diskussionen
formørkes af generaliseringer og fordomme a la hvis én muslim mener sådan så
gør de nok alle sammen.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-04-07 20:32

> Jo og jeg siger jo netop også at hans kommentarer om holocaust er
> tåbelige. Min pointe er at han ikke repræsenterer ALLE muslimer lige
> så vel som ingen af os repræsenterer ALLE danskere.

Og hvilken del af:

>Du er ikke velkommen i dette land! Forsvind!

er det du får til at blive til at det gælder andre end ham ?

Fra : Jesper Nøhr Andersen

Dato : 19-04-07 20:46

> Og hvilken del af:

> er det du får til at blive til at det gælder andre end ham ?

I den kommentar gør hun sig til talsmand for den danske befolkning...og det
er hun ikke.

Lige den kommentar er naturligvis kun henvendt til en enkelt, men andre
steder er det 'muslimer siger...' og 'muslimer gør...'

Det synes jeg er et problem.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-04-07 21:54

> I den kommentar gør hun sig til talsmand for den danske
> befolkning...og det er hun ikke.

Jeg er nu meget sikker på at langt de fleste deler hendes synspunkt på netop
det område.

Fra : Jesper Nøhr Andersen

Dato : 19-04-07 22:38

> Jeg er nu meget sikker på at langt de fleste deler hendes synspunkt på
> netop det område.

Muligvis, men det er totalt irrelevant. Hun repræsenterer ikke hele
befolkningen. Heldigvis er det loven der bestemmer hvem der er velkommen i
landet og ikke en oppisket folkestemning.

Jeg mener at folk er velkomne hvis de overholder landets lovgivning. Vi har
ytringsfrihed og religionsfrihed og det skal naturligvis gælde for alle
ellers er princippet absurd. Uanset hvor tåbeligt folk ytrer sig, så må vi
forsvare deres ret til at gøre det.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-04-07 23:05

> Jeg mener at folk er velkomne hvis de overholder landets lovgivning.

Hvilket er tvivlsomt om han gør, med de bindegale udtalelser han er kommet
med.

> Vi har ytringsfrihed og religionsfrihed og det skal naturligvis gælde
> for alle ellers er princippet absurd. Uanset hvor tåbeligt folk ytrer
> sig, så må vi forsvare deres ret til at gøre det.

Nej da, i så fald ville §266b ikke eksitere.

Fra : Jesper Nøhr Andersen

Dato : 20-04-07 09:38

> Hvilket er tvivlsomt om han gør, med de bindegale udtalelser han er kommet
> med.

Men man er uskyldig indtil det modsatte er bevist. Sådan fungerer samfundet
heldigvis stadig.

> Nej da, i så fald ville §266b ikke eksitere.

racismeparagraffen og injurielovgivningen indskrænker ikke nogens ret til at
ytre sig. Man er stadig ansvarlig for sine ytringer. Dvs at man kan sige
hvad man vil, men man kan stilles til ansvar for enhver ytring.

Fra : Per Hagemann

Dato : 20-04-07 16:12

"Jesper Nøhr Andersen" <jesperna@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> racismeparagraffen og injurielovgivningen indskrænker ikke nogens ret til
> at ytre sig. Man er stadig ansvarlig for sine ytringer. Dvs at man kan
> sige hvad man vil, men man kan stilles til ansvar for enhver ytring.

På samme måde kan man argumentere for at der er ytringsfrihed i Kina. Det er
først efter at afvigerne har forsøgt at ytre sig at de straffes efter loven.

Fra : TL

Dato : 21-04-07 20:28

On Fri, 20 Apr 2007 10:37:59 +0200, in dk.politik "Jesper Nøhr
> [...]

>ytre sig. Man er stadig ansvarlig for sine ytringer. Dvs at man kan sige
>hvad man vil, men man kan stilles til ansvar for enhver ytring.

Det er en frygtelig omgang vrøvl. Naturligvis er det en begrænsning i
ytringsfriheden, hvis man straffes for visse ytringer.
Ellervi kan sige, at færdselsloven indskrænker ikke nogens ret til at
køre meget hurtigt i bil. Man kan køre så hurtigt man vil, men man kan
stilles til ansvar for farten.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-04-07 02:37

> [...]
> at diskussionen formørkes af generaliseringer og fordomme a la hvis én
> muslim mener sådan så gør de nok alle sammen.
Ja, der er noget forfriskende nyt ved en muslimsk WW2-revisionisme, der
tilsyneladende ikke er drevet af jødehad, så gå efter bolden om dette emne.

Velargumenterede anti-revisionister er sjældne på vor ng, og kunne måske
opstå , hvis jeg ikke stod alene.
- så prøv kræfter med vor ny meddebatør - det kan ikke skade med en ny
synsvinkel.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-04-07 02:44

> "Jesper Nøhr Andersen" <jesperna@stofanet.dk> wrote in message

> Intolerante fordomme ? sig mig har du intet læst af hans sindsyge
> holdninger ? bla om jøder ?

Endnu vil han vist kun give anti-revisionistiske jøder INTELLEKTUELT
modspil, så det er da OK.

Fra : N_B_DK

Dato : 22-04-07 22:06

> Endnu vil han vist kun give anti-revisionistiske jøder INTELLEKTUELT
> modspil, så det er da OK.

Ja og mener det er ok at han kan have en jøde som slave, men det vil være
dybt moralsk forkert hvis det var den anden vej rundt.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 19-04-07 21:58

On Thu, 19 Apr 2007 20:46:22 +0200, Jesper Nøhr Andersen
skrev:

> Jo han er.

Nej, han er ej, og det er du heller ikke. Forsvind venligst.

> Forsvind selv og lad vær med at udtale dig på nationens vegne.

Du gjorde det ellers lige selv. Hmm ... snu er du heller ikke.

--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-04-07 22:09

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Du gjorde det ellers lige selv. Hmm ... snu er du heller ikke.

Det kommer da vel ikke bag på dig vel ? ;)

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 19-04-07 22:35

On Thu, 19 Apr 2007 23:08:43 +0200, N_B_DK skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Det kommer da vel ikke bag på dig vel ? ;)

Næh; fra PC-fløjen er det godt mere reglen end undtagelsen, at
åndsevnerne er begrænset til et absolut minimum. Norman
Livergood siger det egentligt godt:

"The power to fit in with one?s social peers can be
irresistible. To a human lemming, the logic behind an opinion
doesn?t count as much as the power and popularity behind an
opinion." - Norman Livergood

Fra : Jesper Nøhr Andersen

Dato : 19-04-07 22:51

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Næh; fra PC-fløjen er det godt mere reglen end undtagelsen, at
> åndsevnerne er begrænset til et absolut minimum. Norman
> Livergood siger det egentligt godt:

Lavt debatniveau at lægge for dagen. Men der er vel ikke andet at gøre for
jer end at blive personlige når argumenterne slipper op.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-04-07 23:06

> Lavt debatniveau at lægge for dagen. Men der er vel ikke andet at
> gøre for jer end at blive personlige når argumenterne slipper op.

Du må være nu i gruppen så, med Notion er der intet der trænger ind i den
byld af en hoved han er udstyret med.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 19-04-07 23:20

On Thu, 19 Apr 2007 23:51:03 +0200, Jesper Nøhr Andersen
skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Lavt debatniveau at lægge for dagen.

Jeg kan ikke rigtig gøre for, at du udtaler dig på nationens
vegne samtidig med, at du forlanger Pernille skal lade være;
men du har måske stadig ikke fanget den?

> Men der er vel ikke andet at gøre for
> jer end at blive personlige når argumenterne slipper op.

Okay, du har stadig ikke fanget den. Og nu bidrager du til
overflod med endnu en af slagsen (helt sikkert uden du selv
bemærker det).

Du blev personlig overfor Pernille og indrømmer altså hermed,
at dine argumenter var sluppet op.

Man må ikke håbe for dig, du nogensinde skal leve af at avle
spinat.

--
"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 20-04-07 06:51

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen

> Nej, han er ej, og det er du heller ikke. Forsvind venligst.

> Du gjorde det ellers lige selv. Hmm ... snu er du heller ikke.

jeg kan sagtens udtale mig på 99 procent af de rigtige danskeres
vegne: folk som dig har vi ikke brug for. Forsvind.

Fra : N_B_DK

Dato : 22-04-07 22:08

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> jeg kan sagtens udtale mig på 99 procent af de rigtige danskeres
> vegne: folk som dig har vi ikke brug for. Forsvind.

Rigtige danskere ? du mener alle 7 der er rablende hjernedøde kommunist
wannabees ?

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 22:17

Pernille <Hovedst@deb>:

>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

>Du er ikke velkommen i dette land! Forsvind!

Hvorfor ikke, er du diktator?

Fra : N_B_DK

Dato : 19-04-07 22:43

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

> Hvorfor ikke, er du diktator?

pga din manglende lyst til at integrere dig, dit syn på jøder (som er slaver
i bedste tilfælde ifølge dig), din manglende afstandstagen til hijackning af
fly og derefter indflyvning i bygninger med dette, osv.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 22:54

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com>:
> [...]

>i bedste tilfælde ifølge dig), din manglende afstandstagen til hijackning af
>fly og derefter indflyvning i bygninger med dette, osv.

Det er jo løgn

Fra : N_B_DK

Dato : 19-04-07 23:12

> Det er jo løgn

Er det løgn ?`dvs du har ikke skrevet følgende ?

> At vi må forvente en naturlig overrepræsentation i kriminalitet
> blandt indvandrerunge pga indoktrineres med vestlige " dyder " -
> SELVFØLGELIG

og i samme indlæg

> Der er kvindernes magt i EU, som har åbnet dørene for os
> muslimer, og derfor takker vi socialdemokratiets kvinder, for
> deres tolerance, men hvis vi bliver demokratsik flest, skal
> kvinder selvfølgelig ikke have lederposter

Ja det er en sund og fornuftig person at have her i landet.....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 23:25

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

>Er det løgn ?`dvs du har ikke skrevet følgende ?

>og i samme indlæg

>Ja det er en sund og fornuftig person at have her i landet.....

I forhold til de postulater, du fremlægger, ie :
*din manglende lyst til at integrere dig
*dit syn på jøder (som er slaver i bedste tilfælde ifølge dig)
*, din manglende> afstandstagen til hijackning af fly og derefter indflyvning
   ibygninger med dette, osv.

beviser det ikke noget, da disse jo er LØGN og stærkt overdrevne

Fra : N_B_DK

Dato : 19-04-07 23:31

> [...]
> indflyvning ibygninger med dette, osv.
>
> beviser det ikke noget, da disse jo er LØGN og stærkt overdrevne

Er dine udtalelser nu løgn ? det er jo hvad vi har sagt længe om det meste
af de t du har skrevet.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 23:38

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

>Er dine udtalelser nu løgn ? det er jo hvad vi har sagt længe om det meste
>af de t du har skrevet.

Nej, der tales om DINE postulater, mine er jo rigtige, og
underbygges altid sagligt

Fra : Bo Warming

Dato : 20-04-07 03:17

> Nej, der tales om DINE postulater, mine er jo rigtige, og
> underbygges altid sagligt

SAGLIGT er at have mistillid til gaskammer-antagelsen, fordi der ikke kan
måles CN-rester i murstenene.
Det er reproducerbar naturvidenskab - alle kan gentage forsøgene der
modbeviser at gas brugtes i de bygninger

USAGLIGT er at støtte politik om kvinder og jøder på en middelalderlig
koran-bog

Fra : Bo Warming

Dato : 20-04-07 03:21

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er jo løgn

Det er ikke løgn at muslim MuhamedAtta fra Hamburg fløj stjålet passagerfly
ind i højhus

Om han var marionet for USAtopfolk og om disse havde anbragt sprængstof i
højhusene forinden er TEORI, hvorom gælder at enhver er salig i sin tro.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 20-04-07 08:06

Bo Warming <bwng@bwng.dk>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

>Det er ikke l?gn at muslim MuhamedAtta fra Hamburg fl?j stj?let passagerfly
>ind i h?jhus

Det tager jeg bestemt afstand fra

Fra : Bo Warming

Dato : 20-04-07 14:38

> Det tager jeg bestemt afstand fra

Altså du erkender at hvad du kaldte løgn, er SANDHED?

Fra : Al-Khilafah

Dato : 20-04-07 15:09

Bo Warming <bwng@bwng.dk>:

>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

>Alts? du erkender at hvad du kaldte l?gn, er SANDHED?

Jeg har aldrig fornægtet uhyrlighederne om flyattentaterne, det
som var LØGN, var at NBDK hævdede, jeg ikke tog afstand fra disse
misgerninger

Fra : Bo Warming

Dato : 20-04-07 03:25

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ikke, er du diktator?

Hvis vi afholdt folkeafstemning ville den vise at de fleste danskere ikke
finder muslimsk intolerance velkommen i dette land og at udvisninger ønskes.

Fra : Alucard

Dato : 19-04-07 20:06

On 19 Apr 2007 18:35:58 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>For mig er det at handle og dømme efter de retningslinjer givet
>af Profeten Muhammed

Du kan da leve efter de retningslinier du har lyst til, men dit
problem er bare, at du vil tvinge alle andre til også at efterleve
DINE retningslinier...

Fra : Al-Khilafah

Dato : 19-04-07 22:20

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Du kan da leve efter de retningslinier du har lyst til,

Det agter jeg også at gøre

>men dit
>problem er bare, at du vil tvinge alle andre til også at efterleve
>DINE retningslinier...

FORKERT

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 19-04-07 20:08

Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid> wrote:

> For mig er det at handle og dømme efter de retningslinjer givet
> af Profeten Muhammed

Pladder! Hvis du havde været Muslim, ville du ha' haft et "fvmh" til
sidst.

Check selv efter. Google med: fvmh.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-04-07 02:59

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> For mig er det at handle og dømme efter de retningslinjer givet
> af Profeten Muhammed

At man kritikløst følger en middelalderlig ørken-hærfører idag, kalder vi
danskere for slavemoral og hans ideologi er ikke religion, når religion er
værst, men er erobrings-fanatisme, når erobringsfanatisme er værst.

Jesu missionsbefaling var human, frivillig, civiliseret.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 19-04-07 21:32

On 19 Apr 2007 18:35:58 GMT, Al-Khilafah wrote:

> For mig er det at handle og dømme efter de retningslinjer givet
> af Profeten Muhammed

Vil du acceptere at jeg har en anden opfattelse af retfærdighed end du
har ?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Al-Khilafah

Dato : 20-04-07 08:07

Bruno Christensen <news@lpdommer.dk>:

>Vil du acceptere at jeg har en anden opfattelse af retfærdighed end du
>har ?

Ja, hvorfor skulle jeg ikke det?