Fordi vi kriges, lyver vi og gør hinanden ~
Fra : Bo Warming

Dato : 19-04-07 09:01

Fordi vi kriges, lyver vi og gør hinanden syge

Det er et grundvilkår, vi bør acceptere at sammenhængskraften i et folk er
en reparation af, men ikke ophævelse af, alles kamp mod alle.

Sætter du to rotter i et bur sammen vil den ene altid nidstirre den anden og
have magten. Hvis der er en trædemølle, der spytter lidt korn ud efter 5
minutters slid, så vil taberrotten trælle og først få noget at spise, når
dens overmand er mæt.

Menneskets hakkeorden afgøres i høj grad i krige, og de afsluttes sjældent
med totaludryddelse af taberen, men med del-og-hersk alliancer, hvor
efterfølgende diplomati og politik erstatter kamp og fx stadig i dag gør
amerikanske firmaer übermensch sammenlignet med tyske, der hele tiden skal
betale ny erstatninger til pårørende til arbejdslejrfanger og især de
advokatfirmaer, der "kæmper for deres menneskerettigheder",

Fangerne, der uden tyskerne var døde af sult, sikredes human overlevelse i
balterlandene på fx danske cementfabrikker (men vore danske cementfirmaer,
der var i alliance med tyskerne, klarer frisag ved, at DK har slikket røv
på USA siden 1945 helt som vi 1864-1945 holdt underdanig "tyskerkurs".

Alliancer i fredstid præges af hykleri, floskler og anden løgn og kopieres
af mødre i deres opdragelse så vi alle bliver skitzosplittede og
fremmedgjorte og manipulerbare. Oftest forvirrede, undertiden fortvivlede
(det sidste gælder de meget sindsyge - det første gælder os "normale")..

Der er ingen retfærdighed til, der sikrer velstand for alle - og spredte vi
goderne "demokratisk", ville der hurtigt af taberne blive født så mange
børn, at vi alle blev ludfattige og dermed syge og på lemminge-dødskurs.

Paradis er, at vi med fredelige midler kæmper om selvtillid - og udvider
lykkekagen ,så vor kamp så lidt som muligt undertrykker medborgere.

Undertrykkelse sker allerede i dyreverdenen meget sophistikeret, så taberne
får overdreven optimisme og dermed rammes hårdt af selv små nederlag. Sygdom
kommer af misforhold mellem ønsker og fornuft, ambitioner og realistiske
muligheder. Den ubalance er stressende=fremmedgørende og betyder, at
binyrerne for ofte og for meget tømmer cortisolhormon (og adrenalin) ud i
blodet, så immunforsvaret får nedtur, hvilket disponerer for sygdom.

Når der er for få hvide blodlegemer, kan infektioner få overtaget og uden
dem, vil vore antistoffer angribe os selv, såkaldt auto-immun
sygdom(kræft,kredsløbssygdom,gigt, allergi, sclerose osv

Sker tragedien på det psykiske plan, vil den der er progammeret til at være
taber, blive ulykkesfugl eller forurettet/rethaverisk/bitter/klynkende og
derved ikke få venner og være udstødt - den typiske psykose-situation.

Vinderen derimod elsker sin skæbne og anerkender, at han ikke har ubegrænset
fri vilje men må indordne sig, i passende grad.

Fra : Per Hagemann

Dato : 19-04-07 10:19

> [...]
> og have magten. Hvis der er en trædemølle, der spytter lidt korn ud efter
> 5 minutters slid, så vil taberrotten trælle og først få noget at spise,

For at undgå dette bør man have sine egne enemærker. Altså må
boligstandarden højnes, så man ejer sit eget frem for at være underlagt en
glubsk udlejer eller et uforstående boligselskab.

> [...]
> skal betale ny erstatninger til pårørende til arbejdslejrfanger og især de
> advokatfirmaer, der "kæmper for deres menneskerettigheder",

Man kunne sikkert undgå krigsvindernes fortsatte herredømme ved via WTO at
indføre fri konkurrence på neutrale vilkår.

> [...]
> dem, vil vore antistoffer angribe os selv, såkaldt auto-immun
> sygdom(kræft,kredsløbssygdom,gigt, allergi, sclerose osv

Du er vist tidligere blevet belært af en læge om at i hvert fald allergi
ikke er en autoimmun sygdom. Jeg tror heller ikke de nævnte sygdomme
udelukkende er psykosomatiske. Der er tydelige arvelige dispositioner for
flere af dem.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-04-07 11:07

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> For at undgå dette bør man have sine egne enemærker. Altså må
> boligstandarden højnes, så man ejer sit eget frem for at være underlagt en
> glubsk udlejer eller et uforstående boligselskab.

Løsningen er ihvertfaldikke stjålne BZ-fristeder.
Jo mere markedsfrihed, jo bedre. Respekt for ejendomsretten er enormt behov
vedr boliger.
Folk passer ikke på lejet, men meget på ejet.

> Man kunne sikkert undgå krigsvindernes fortsatte herredømme ved via WTO at
> indføre fri konkurrence på neutrale vilkår.

Jo mindre internationalt bureaukrati jo bedre. FN-er bølleklub. Winner takes
all og USA ejer FN og WTO, stort set.
Men USA kan heldigvis godt lide at præke frihandel, så der er grænser for
sen-hævn mod Tyskland

> [...]
> ikke er en autoimmun sygdom. Jeg tror heller ikke de nævnte sygdomme
> udelukkende er psykosomatiske. Der er tydelige arvelige dispositioner for
Nogle læger er belært af medicinalfabrikkerne om at kemi er alt og psyke er
bagatel.
Andre læger er enige med mig - der er ingen nem vej til objektiv sandhed