Dødsdømt for at vanhellige Koranen (i Saud~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 18-04-07 23:50

"Jesus-loves-you" skrev
4695 news:N138f.72070$Fe7.245526@news000.worldonline.dk

> Jesus siger:
>
> "Gør mod andre mennesker sådan,
> som I vil, at de skal gøre mod jer!"
> (Luk.6,31)

News:

=== citat start ===

DR1 s133 tor 19 apr (2007, CET) 00:24:24

23:53 (CET, red.)

Dødsdømt for at vanhellige Koranen

En ægyptisk mand, der lever i byen Arar
i det nordlige Saudi Arabien, er blevet
dødsdømt for at have vanhelliget
Koranen.

det skete da manden, der er apoteker i
byen, glemte Koranen på et toilet ved
en moske.

Ifølge Reuters har han erklæret sig
skyldig.

Han blev dømt til døden for at have
overtrådt de regler som er sat af Gud.

Saudi Arabien henretter dødsdømte ved
halshugning.

=== citat slut ====

Apropos 113 Sûra'er, hvori der står:

"I Allahs den Nådiges den Barmhjertiges navn."

Ja go'dav med et økseskaft!

Jesus. Jeg takker Dig for, at Du IKKE er en tyran, men at Du har
medlidenhen med vor skrøbelighed, herunder vor glemsomhed, og
således ikke bærer nag ...

Vis dog lidt medfølelse, I såkaldte lærde. Ellers kommer det jo bare til at
hedde sig, at Koranen indeholder *modsigelser*!!!

Et for Jer helligt skriftsted "strejfer" mit sind:

Sûra 110,4 (Sûra al-Nasr (åbenbaret efter Hidsjra)

Lovpris da din Herre og bed om tilgivelse (for troendes fejltrin),
thi Han er visselig Den, der atter og atter vender Sig (til
mennesker i Sin barmhjertighed).

Burde I ikke gå hen og gøre ligeså ?...

ET-Break:
(2007-04-19, Thursday, CET 00:45)
(2007-04-18, Wednesday, GMT 22:45)
- "Spørger jeg."

Hmm ... Burde jeg ikke, ET, sende et kopi af dette indlæg til Egypten...

ET-Break:
CET 00:35
- "Gør det!"

Yes, Sir!

Måske kunne de tale dem (SA) til fornuft ...

-

Last file-OUTPUT:
6428 news:YJwVh.87$Tv3.44@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6.37@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6429

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 19-04-07 00:24

"Jesus-loves-you" skrev
6429 news:9gxVh.89$0U3.32@news.get2net.dk

[ ... ]
> En ægyptisk mand, der lever i byen Arar
> i det nordlige Saudi Arabien, er blevet
> dødsdømt for at have vanhelliget
> Koranen.
[ ... ]
> [...]
> (2007-04-18, Wednesday, GMT 22:45)
> - "Spørger jeg."
>

> Hmm ... Burde jeg ikke, ET, sende et kopi af dette indlæg til Egypten...

Efter lidt besvær fik jeg sendt et kopi til Egyptens Ambassade ...