Reaktion
Fra : Ukendt

Dato : 17-04-07 13:26

Kan ikke lade være med at tænke på, at HVIS det havde en muslim - ja, blot en araber - eller blot én fra "Mellemøsten og omegn", der havde begået disse drab på skolen i USA - så ville gruppen netop nu strømme over med en 4-5-6 megatråde indeholdende hundredvis af indlæg, som på den ene eller anden hysteriske oppiskede måde kædede drabene sammen med islam, indvandring og Muhammed.

Men nu - larmende - ja øredøvende - tavshed. Hærværk af skolekridt på Stevnsgade skole er tilsyneladende mere interessant. Men dér har vi jo også nogle ideologiske hadeobjekter, som man verbalt kan skyde efter, hvis man hedder Brian og har knald i låget.

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-07 13:29

Konrad wrote:
> [...]
> Men dér har vi jo også nogle ideologiske hadeobjekter, som man
> verbalt kan skyde efter, hvis man hedder Brian og har knald i låget.

sry - har lige haft russisk tegnsæt på

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 17-04-07 14:00

"Konrad" <davidkonrad123gmail.com> writes:

> sry - har lige haft russisk tegnsæt på

Det lader til at du stadig har det.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching

Fra : Sten Schou

Dato : 17-04-07 15:42

"Konrad" <davidkonrad123gmail.com> skrev i en meddelelse
Konrad wrote:
> [...]
> Men dér har vi jo også nogle ideologiske hadeobjekter, som man
> verbalt kan skyde efter, hvis man hedder Brian og har knald i låget.

Han skulle måske ikke have heddet Brian?

Hilsen Sten

Fra : Noreply

Dato : 17-04-07 15:45

Konrad wrote:
> [...]
> indlæg, som på den ene eller anden hysteriske oppiskede måde
> kædede drabene sammen med islam, indvandring og Muhammed.

Lidt ligesom muhamed-sagen udviklede sig i mellemøsten?

> [...]
> Men dér har vi jo også nogle ideologiske hadeobjekter, som man
> verbalt kan skyde efter, hvis man hedder Brian og har knald i låget.

Lidt ligesom muhamedanerne undlader vise deres sande ansigt overfor
rituelle slagtninger af døtre der er trådt ved siden af.

Fra : Knud Larsen

Dato : 17-04-07 15:46

Konrad wrote:
> [...]
> Men dér har vi jo også nogle ideologiske hadeobjekter, som man
> verbalt kan skyde efter, hvis man hedder Brian og har knald i låget.

Ja, det sker jo for os alle

Du har selvfølgelig ret i at nogle kun er interesseret i muslimske/arabiske
voldstilfælde.
Men det ER jo også kun interessant, hvis der er en ideologi bag. Hvad
sindsyge mennesker gør kan vi jo ikke analyser overhovedet.

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 17-04-07 14:49

[...]

Årsagen er måske at vi godt ved at deres skolesystem er dygtige til at jage
skæve eksistenser derud, hvor at de går amok og slår folk ihjel fra en ende
af indtil at politiet tager livet af dem.

I Europa og sågår i Danmark sker det også (Jeg tror at det var i Århus
sidste gang), men det er kun en gang hver 10. år og grundet den manglende
udbredelse af automatvåben, så bliver der heller ikke tale om så mange
dødsofre pr. gang.

På en eller anden måde, så ligger både artitekturen i skolen (Det ligner
fængsler), den total uvilje til at forstå fornyelse fra den kommende
generation og almindelige kritisk indstilling til autoriteter op til, at
folk går rigtig amok, hvis man ikke får dyppet ungerne i hvad vi vil kalde
medicinmisbrug i god tid.

Man lytter ikke til børnene. USA og Somilia er de eneste to lande, som ikke
har underskrevet FN's konvention om børns rettigheder. Er de syge eller
triste, så hyrer man firmaer til at slæbe dem ud af huset og til
behandling=underkastelse.

Sidst og ikke mindst så går de rundt med en ide om at det hjælper at smide
nøglen væk til en 15-16 årig unge, så vedkommende kan komme ud som
pensionist efter et helt liv som fængselsindsat. Denne falske
sikkerhedsfornemmelse sikrer at der allerede er lagt i ovnen til den næste
massakre.

Alt det ved vi godt og derfor gider vi ikke at kommentere på det. Det er at
regne som en notits på linie med at det lokale indkøbscenter har jubilæum.
Mere tæller disse nedskydninger ikke i vores bevidsthed.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/SecretPrisonsforChildren.htm (hemmelige
fængsler for børn)
http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 18-04-07 08:33

Carsten Overgaard skrev:
> [...]
> folk går rigtig amok, hvis man ikke får dyppet ungerne i hvad vi vil kalde

Man ønsker at gøre børnene dygtige i skolen, og giver dem prøver. Men
smider såbørne ud af skolen, når de har en vis aller. Ude i
virkeligheden så kan de ikke bruge dere viden fra skolen til noget.
Prøverne i skolen har intet med de evner, som de skal bruge i
virkligheden at gøre.

> [...]
> pensionist efter et helt liv som fængselsindsat. Denne falske
> sikkerhedsfornemmelse sikrer at der allerede er lagt i ovnen til den næste

Man tager ikke børns problemer alvorlige.

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 18-04-07 09:31

"Peter Ole Kvint" <haabet@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> virkeligheden så kan de ikke bruge dere viden fra skolen til noget.
> Prøverne i skolen har intet med de evner, som de skal bruge i

Hvis man så dog bare stoppede ved undervisningen, som gør dem dygtige til
skolen, men ikke til livet. Men de stopper jo netop ikke der. Fordi at de
ikke giver børn rettigheder, så tillader de derovre at forældrene kan
overrule de sociale myndigheder ved at flytte ungen til en anden stat, hvor
at barnet bliver kørt igennem diverse behandlinger, som trodser enhver
menneskelig fornuft. Hvis barnet først er ude af delstaten kan myndighederne
ikke gøre noget. Jeg er så glad for at jeg bor i Danmark, hvor at der er
noget tilsyn og hvor at pædagoger / skolen osv. kan virke lidt irriterende,
hvis alternativet er at al behandling er tilladt inkl. at få ungerne til at
æde egen opkast.

Det amerikanske system skaber bitre børn. Googler man på "WWASP", "Aspen
education", CEDU, Hyde school osv. osv. så kan man ikke være i tvivl. Søger
man på myspace efter mordernes navne, selv i forbindelse med en ganske banal
mordsag som "Tess Damm" kærestes aflivning af hendes mor, så finder man
hjemmesider med råb om hjælp med bogstaver på størrelse med dem de bruger på
skiltene på Rådhuspladsen.

> Man tager ikke børns problemer alvorlige.

I kongressen har man gang i et lovforslag, som taler for en lovpligtig
screening for alle børn ved skolestart med efterfølgende tvangsmedicinering.
Industrien lobbyer kraftigt for sagen, som kan give en masse mersalg.

http://www.bmj.com/cgi/content/full/328/7454/1458
http://en.wikipedia.org/wiki/New_Freedom_Commission_on_Mental_Health
http://www.teenscreen.org/

Hvis vi forestiller os at en næsten voksen pludselig stopper med at tage sin
medicin, hvorefter at vedkommende vågner op af sin rus og finder ud af at
han egentlig ikke fejler noget, men er blevet pumpet fuld af medicin under
hele sin opvækst, vil vedkommende ikke blive bitter?

USA er i hvertfald ikke på vej mod bedre tilstande og deres samfund kan nok
ikke reddes i relation til disse tragedier, men vi kan redde vores samfund.
Vi kan spørge os selv om det nu er så smart med separat indgang til poderne
i parcelhuset og om det nu er smartere at tale og lytte til børnene inden at
vi aftester lykkepiller på børnehavebørn. Vores samfund kan reddes - endnu!

Fra : Rane

Dato : 17-04-07 14:54

On Tue, 17 Apr 2007 14:26:25 +0200, "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
wrote:
<snip 2 lange linjer>

Tjaa...nu er det langt fra første gang der er gået nogen amok på en
amerikansk skole. Og så vidt jeg husker har det stort set altid være
"indfødte" amerikanere der er gået amok. Denne gang er det så
tilfældigvis en asiat. Big deal.

Kan da godt være gruppen havde reageret anderledes hvis det havde
været en muslim der havde gjort det. Men på den anden side...så er det
vel næppe den måde muslimer går amok på? Det er vel nærmere en bombe
omkring livet og et allah-udbrud inden han/hun trykker på knappen. Og
så havde det jo netop pludselig været religion/islam der havde
domineret aktionen - og ikke som det i dette tilfælde antydes i
medierne...kærestesorger.

Fra : Jesper

Dato : 17-04-07 16:31

> [...]

> Stevnsgade skole er tilsyneladende mere interessant. Men dér har vi jo
> også nogle ideologiske hadeobjekter, som man verbalt kan skyde efter, hvis

Hvad har de 2 ting med hinanden at gøre Konrad?
--
Jesper

Fra : Carsten Riis

Dato : 17-04-07 17:56

Jesper skrev den 17-04-2007 17:30:

> Hvad har de 2 ting med hinanden at gøre Konrad?

Det undrer ikke mig, at du ikke forstår det.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Michael Zedeler

Dato : 17-04-07 20:57

Konrad skrev:
> [...]
> gruppen netop nu strømme over med en 4-5-6 megatråde indeholdende hundredvis af indlæg [...]

Så må /Peter da komme på banen med sine hovedtrampende Irakere. Det med
at der står i nyhederne at han kommer fra Korea må han da kunne
bortforklare.

Mvh. Michael.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 17-04-07 22:17

"Michael Zedeler" <michael@zedeler.dk> skrev i en meddelelse

> Så må /Peter da komme på banen med sine hovedtrampende Irakere. Det med at
> der står i nyhederne at han kommer fra Korea må han da kunne bortforklare.
>
> Mvh. Michael.

Så på TV at han havde skrevet "Ismael ax" på sin arm, måske han var blevet
inspireret af Islam til at gøre udåden.

Fra : Michael Zedeler

Dato : 18-04-07 10:51

Poul Nielsen skrev:
> "Michael Zedeler" <michael@zedeler.dk> skrev i en meddelelse
>
> Så på TV at han havde skrevet "Ismael ax" på sin arm, måske han var blevet
> inspireret af Islam til at gøre udåden.

Nej. Det er da fuldstændig indlysende at det er en anagram for

   axel sam i

Altså Axel Rose, uncle Sam og så mig selv. Han er blevet dybt frustreret
over USAs imperialisme (uncle Sam) og racismen iblandt de hvide flertal
derovre (Axel Rose). Det kunne han ikke relatere med sig selv, så han
skød en masse mennesker.

Se dét er da en super-langtidsholdbar forklaring. Hvornår kan man Oddse
på den, spørger jeg bare?

Mvh. Michael.