"hvorefter de trampede p? hans hoved"
Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 17:39

Kim Larsen <kl2607@gmail.com>:
>"Noreply" greb fat i sit tastatur og skrev f?lgende indl?g

>Liges? meget som de 40 % som beg?s af dansk-etniske. Kan du selv se at det
>er noget bavl som du fyrer af eller skal jeg stave det for dig ?

>Nu ved jeg i ?vrigt ikke lige hvem muhamedanerne er men det er muligvis
>muslimer som du mener.

Sjovt nok har disse DF paragoner svært ved at bestå
"danskhedsprøven", og samtidigt viser det sig, at det kniber
ligeså med matematikken. Mon ikke denne folkegruppe snart kunne
byttes ud med flittige muslimer på arbejdsmarkedet?

Fra : N_B_DK

Dato : 16-04-07 17:56

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message
>Mon ikke denne folkegruppe snart kunne
> byttes ud med flittige muslimer på arbejdsmarkedet?

Eller julemanden.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 16-04-07 18:13

"Al-Khilafah" skrev i en meddelelse

> [...]
> ligeså med matematikken. Mon ikke denne folkegruppe >snart kunne
> byttes ud med flittige muslimer på arbejdsmarkedet?

Lad os så høre hvad du vil gøre med "denne folkegruppe"
skal de udrenses eller hvad ?
"danskhedsprøven" er lavet for at dæmme op for indvandring ingen tvilv om
det, på godt og ondt
Men se lige hvilke problemer der er der ude , fejlslagen integration , getto
,kriminalitet , andengenerations bander o.s.v. der er langt mellem
solstrålehistorierne.
Et samfund som vores kan ikke tage så meget på så kort tid, det må jo dybest
set også komme de indvandre der allerede er her til gode ?
Det handler om at kalde en røver for en røver og ikke
et offer for diskrimination .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen