instruktionsbog
Fra : borup

Dato : 23-04-07 20:40

Hej
jeg har købt en vindmåler "Raymarine ST40" og mangler en dansk bruger
manual.
Er der en som har en sådant.
Hilsen Ole Borup

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-07 21:06

Du skriver Dansk manual ... Det kan jeg ikke klare.
Men jeg vil dog ikke undlade at informere dig (måske du ved det
allerede?) om muligheden for at gå på nettet og downloade manualer over
Raymarines produkter - i dit tilfælde på:
http://www.raymarine.com/raymarine/SubmittedFiles/Handbooks/Instruments/40wind.pdf

--
Flemming Torp
'kun en tåbe frygter ikke haven'

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-07 21:12

Glemte at skrive, at de IKKE er på Dansk ... men Engelsk ... sorry

Fra : Per Pedersen

Dato : 23-04-07 21:52

Hej !

Jeg har også købt en vindmåler ST 40 !