Terminator 2 ???
Fra : Fromm

Dato : 03-07-01 22:11

Hejsa

Jeg har idag lige købt terminator 2 til 100kr...

til min forbavselselse står der region 4 på selve skiven ( dette gør dog
intet da min afspiller er regionsfri ), men hvad der afskrækker mig mest er
at det er en Fransk menu ( tror jeg )..

selve filmen kan dog ses med danske undertekster...

er dette et enestående tilfælde, eller er det bare mig ????

Iøvrigt ville jeg MEGET gerne have ultimate edition på R2..

Vedr,. directors cut af terminator.. er det den på 131 minutter ???

Fromm

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 03-07-01 21:14

Hej!

Fromm wrote:

> [...]
>
> selve filmen kan dog ses med danske undertekster...
>
> er dette et enestående tilfælde, eller er det bare mig ????

Nja, nogle tusinde franskmænd er nok i samme situation

Er indpakningen da på dansk?

> Iøvrigt ville jeg MEGET gerne have ultimate edition på R2..

Kender fornemmelsen. Har UE på region 1.

> Vedr,. directors cut af terminator.. er det den på 131 minutter ???

Altså stadig 2'eren? Der er 3 forskellige cuts på skiven, længderne kan jeg ikke
lige huske...

--
Regards / M.v.h. Kim Voss Schrader

Sjælland rulez

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-07-01 23:20

Kim Voss Schrader wrote:

> Kender fornemmelsen. Har UE på region 1.

Og du vil gerne have reg2 udgaven? Hvorfor?

Fra : Fromm

Dato : 04-07-01 00:39

"Lars Hoffmann" <larshoffmann@teleline.es> wrote in message

> Og du vil gerne have reg2 udgaven? Hvorfor?

tja af en eller anden grund vil jeg gerne have dem med danske tekster så min
far ogs¨å kan nyde godt af skiverne...

men har da tænkt på at købe R1 udgaven, men 359 er mange penge...

/Fromm

Fra : Jesper Winding

Dato : 05-07-01 13:15

> tja af en eller anden grund vil jeg gerne have dem med danske tekster så
min
> far ogs¨å kan nyde godt af skiverne...

Og nu behøver du ikke vente så meget længere - T2 - the ultimate edition
kommer på R2 i efteråret - så kan farmand også dyrke ekstra guffet...

-=JESPER=-

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 04-07-01 13:26

Hej!

Lars Hoffmann wrote:

> Og du vil gerne have reg2 udgaven? Hvorfor?

Nej for søren, hvorfor skulle jeg det? Danske undertekster sux... Har altid
været fan af engelske/amerikanske subs, eller ingen!

Fra : Ole Kofoed

Dato : 03-07-01 21:44

Fromm skrev i meddelelsen
<3b422657$0$2103$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
dog
>intet da min afspiller er regionsfri ), men hvad der afskrækker mig

Den udkom allerede i Australien (region 4) for små 2 år siden, det er
bare den danske udgiver der har sovet lidt længe og ikke fået den ud
noget tidligere for det er præcis den samme udgivelse, sjovt nok kom den
på gaden herhjemme lige efter at UE versionen første gang blev nævnt som
planlagt udgivelse i Europa.

Jeg kan ikke huske om den har en fransk menu, men husker at den er sat
til at starte med det franske lydspor - det skyldes nok at dvd'en er
blevet remastered hos Columbia Tristar i Frankrig (kilde:
http://www.michaeldvd.com.au/Reviews/Terminator2.asp ).

Det er meget normalt at region 2 skiver også er region 4, det er dog
sjældent der er så lang tid mellem udgivelsesdatoerne, og nogle gange
kommer region 2 først.

Mvh.

Ole

Fra : Fromm

Dato : 04-07-01 00:46

> [...]
> noget tidligere for det er præcis den samme udgivelse, sjovt nok kom den
> på gaden herhjemme lige efter at UE versionen første gang blev nævnt som

Jeps, du har nok meget ret, og den passer også meget godt til beskrivelsen
hos MichaelDVD, og jeg tror nu efter at have set den gode billedkvalitet, at
den nok skal blive i min samling, også efter at ultimate edition kommer
til..

Er der forresten noget der ved om ultimate edition kommer på R2 nogensinde
??? evt kilder ???

> Mvh.
>
> Ole

/Fromm

Fra : Claus Nielsen

Dato : 04-07-01 19:10

>Er der forresten noget der ved om ultimate edition kommer på R2 nogensinde
>??? evt kilder ???

Of course the big release will be the long delayed "Terminator 2"
which is currently set for a October release. The exact specs are
still under wraps but expect the disk to have all the extras of the R1
disk and a DTS soundtrack.

The R2 Project - Rumor Control
http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=3&articleId=2290

Et mere præcsist "gæt" har de hos Benson's World, hvor de siger at den
kommer d. 15. oktober.

Terminator 2 - £19.99
http://www.bensonsworld.co.uk/detail.asp?product=7000000060889

Mvh, Claus Nielsen