Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
? til Samsung SM 900 SL+
Fra : Allan Nielsen

Dato : 03-07-01 21:04

Hej NG

Jeg har haft nævnte skærm siden jul. Billedet har altid stået og hoppet i
1600*1200@85 når baggrunden er hvid. Man kan tydelig se magnetfelterne i
1280*960@100. Billedet buer i venstre hjørne billedet falder i toppen. På
det sidste er skærmen begyndt at flimre, som om der går en mobil tlf i, bare
ikke ret kraftigt, kun i perioder (ingen mobil i nærheden af skærmen).
Samtidig er den begyndt at miste farverne i venstre nederste hjørne samt
højre øverste hjørne.
Så var det jeg vil høre om man kan tillade sig at kontakte det firma hvor
jeg købte skærmen om jeg kan få den byttet.

Allan
ICQ: 9854072
allanakn@vip.cybercity.dk

Fra : --==JKADK==--

Dato : 03-07-01 23:00

"Allan Nielsen" <allanakn@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> Så var det jeg vil høre om man kan tillade sig at kontakte det firma hvor
> jeg købte skærmen om jeg kan få den byttet.

Er du utilfreds med din skærm ?
Så forstår jeg vitterligt ikke hvorfor du ikke kontakter sælger eller
producentens onsite ordning og forklarer dem sagen og får den skærm byttet
Jeg har selv fornyligt købt 2 stk af subject der virker fortrinligt .. men i
selv samme øjeblik de skulle begynde på noget der minder om det du der
beskriver ville jeg øjeblikkeligt forsøge at få skærmen byttet ..
ligegyldigt hvad andre ville mene om den sag ..

MVH Jesper der bare ikke forstår hvorfor du overhovedet tvivler i en sådan
sag ..