Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
cykler udstyre / bjergudstyr kamera holder~
Fra : ksk

Dato : 15-04-07 12:01

hvad træt af mit kamera røg rundt på rygge nå jeg cykler rundt i landskabet
så jeg ha lavet mig en ( bliv på plads kamera) en fast spænding ordning
.... nu bliv mit kamera altid på rygge om jeg kravler ,hoppe cykel ,,

hvad synes i

http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=313374

KsK

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 15-04-07 13:46

"ksk" <ksk@allg1.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> landskabet så jeg ha lavet mig en ( bliv på plads kamera) en fast
> spænding ordning ... nu bliv mit kamera altid på rygge om jeg kravler

Tjah, du taber i hvert fald ikke bukserne.
I mine øjne ville en toploadertaske eller en lille rygsæk ha gjort det samme
med højere komfort.
Det er jo ikke fordi kameraet er let tilgængeligt, når brandmandshagerne
først skal løsnes for at få kameraet fri.
En fastspændt skumgummiforet cykelkurv med låg monteret på styret var måske
en bedre ide?
Så er kameraet lige ved hånden, når motivet er der.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : ksk

Dato : 15-04-07 18:14

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> måske en bedre ide?
> Så er kameraet lige ved hånden, når motivet er der.

alle først tak fordi du gad bruge din tid på at kigge på dem
den er ret faktisk praktisk end jeg hade regnet med det eneste minus er som
du skriv de brandmandshagner de kan godt være lidt klods af for på/af , og
så her jeg fundet ud af chance for de skal ramme glasset er stor,, så jeg
skal helt klart ud og lede efter noget plastik i stede så jeg ikke får smed
mine glas

KsK

Fra : Jacob Ask

Dato : 16-04-07 08:18

ksk wrote:
> [...]
> skal helt klart ud og lede efter noget plastik i stede så jeg ikke får smed

Hvad med enten nogle plastik klik-spænder eller nogle spænder ala det
der sidder på disse: http://www.ranger-onlineshop.de/1344110.ahtml <--
disse spænder er meget lette at få åbnet og holder ret godt og det er jo
bare at købe et par tasker og strippe spænderne af.

Mhv
Jacob Ask

Fra : ksk

Dato : 16-04-07 18:22

"Jacob Ask" <ask@FJERNexo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> disse spænder er meget lette at få åbnet og holder ret godt og det er jo
> bare at købe et par tasker og strippe spænderne af.

tak Ja selvfølgelig er det dem jeg skal ha fat i .. min tanke var slet ikke
der henne

KsK

Fra : /Peter

Dato : 15-04-07 18:03

> [...]
> landskabet så jeg ha lavet mig en ( bliv på plads kamera) en fast
> spænding ordning ... nu bliv mit kamera altid på rygge om jeg

Kan ikke se billedet, men en Slingshot 100AW kunne måske gøre det bedre:
http://www.lowepro.com/Products/Sling_Bags/Designed_for_Digital/SlingShot_100_AW.aspxe

Fra : ksk

Dato : 15-04-07 18:15

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> "ksk" <ksk@allg1.dk> skrev i en meddelelse

> Kan ikke se billedet, men en Slingshot 100AW kunne måske gøre det bedre:
> http://www.lowepro.com/Products/Sling_Bags/Designed_for_Digital/SlingShot_100_AW.aspxe

øv dit link virker ikke
KsK

Fra : /Peter

Dato : 15-04-07 18:28

"ksk" <ksk@allg1.dk> skrev i en meddelelse news:46225d7d$0$7603>>>

> øv dit link virker ikke
> KsK

OK det gjorde dit til gengæld, og dit elastiksytem ser.. øøh sjovt ud,
man tror ikke det virker

Her er et nyt link:
http://www.lowepro.com/Products/Sling_Bags/Designed_for_Digital/SlingShot_100_AW.aspx

Kortlink:
http://tinyurl.com/do7wf

Fra : /Peter

Dato : 15-04-07 18:31

> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> øv dit link virker ikke
> KsK

.... Slingshot'en kan købes her for ca. 500 DKR
http://www.scandinavianphoto.se/product/item.aspx?iId=4249024

Fra : Klaus Jensen

Dato : 16-04-07 06:40

"/Peter" <nospam@no.mail> wrote in message
> "ksk" <ksk@allg1.dk> skrev i en meddelelse
> Kan ikke se billedet, men en Slingshot 100AW kunne måske gøre det bedre:
> http://www.lowepro.com/Products/Sling_Bags/Designed_for_Digital/SlingShot_100_AW.aspxe

jeg har købt en slingshot 200aw, og er meget tilfreds. den er behagelig at
gå med, og man kommer hurtigt til kameraet. jeg gav ca. 100 canadiske
dollars for den - ca. 500kr.

Fra : ksk

Dato : 16-04-07 08:01

"Klaus Jensen" <spammersburninhelldiediedie@666.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg har købt en slingshot 200aw, og er meget tilfreds. den er behagelig at
> gå med, og man kommer hurtigt til kameraet. jeg gav ca. 100 canadiske

jeg ha en trekke lowpro men nå jeg skal en tur på Amagerfælle med børn =
saftevand/madpakke/legetøj/bleer ha jeg lidt rigeligt at slæbe på.. og nå
jeg ved at jeg ikke komme til at brug andet glas end det der er på gid jeg
ikke slæb det hele med og så sidde mit kamera perfekt på rygge med min
geniale opfindelse

KsK

Fra : ksk

Dato : 17-04-07 10:12

> [...]
> landskabet så jeg ha lavet mig en ( bliv på plads kamera) en fast
> spænding ordning ... nu bliv mit kamera altid på rygge om jeg kravler

gud ved hvordan jeg vil se ud efter 3 4 time i sol uden t-shirt med kamera
på rygge LOL

tror man kan få problemer med sved i kamera det skulle jo være
vandtæt/dryptæt

KsK