Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvem er fotografen.
Fra : Bjarne K.

Dato : 12-04-07 21:09

Plejer at checke diverse billederserie på jp, og andre steder hvor der er
link til fotografers arbejde.

For et stykke tid siden så jeg nogle billeder fra Syd America, som jeg gerne
ville se igen.

Så er der nogen, der kan ved hvem der kunne have taget det billede som
beskrives nedenunder: (det billede jeg husker mest)

Jeg mener at billedet er s/w, og motivet er mand der har optrådt klovn, og
som står udenfor sin hytte/campingvogn i Lima (Peru). Det er et meget
fattigt slumkvarter. Billedet kan godt være ret gammelt.

Mente selv at det kunne være Werner Bischof, men kan ikke google mig frem
til billedet igen.

Bjarne K.