Foto
IBM760 5420
Teil 3020
7* zoom - men på et lommecam?
Fra : John Doe

Dato : 10-04-07 21:23

Hej gruppe,

Kort spørgsmål - mit gamle Minolta med 12*optisk zoom er desværre dødt. Nu
skal det istedet være et lommecam, og var i en fotobiks og høre lidt hva man
ka få, etc.
Nu vi HAVDE haft den dejligt store zoom, så anbefalede han et Casio v7 -
lommecam med 7*optisk zoom... Men efter at ha googlet lidt og fundet et par
reviews, er jeg ikke imponeret.

Kort og godt - er der andre, fornuftige muligheder til et lommecam med
7*optisk zoom?

Tak

Fra : HCS [4000]

Dato : 11-04-07 09:24

Canon PowerShot G7

--
Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk

www.pbase.com/hcstune

Fra : Henrik

Dato : 16-04-07 23:15

Tjeck nogle af dem Panasonic laver. Jeg har selv et FZ10 med 12* optisk og
det er ok men de laver deres TZ3 med 10* zoom i lomme format Eller deres 6*
Serie LZ7. 6. eller 5 De er alle fine kamerarer og er meget overset her i
DK.

Mvh Henrik