Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kaffe-eftermiddag for naturfotografer???
Fra : 7c

Dato : 08-04-07 18:43

Jeg er efterhånden begyndt at gå en del op i naturfotografering og jeg kom
til at tænke på at det da kunne være interessant at mødes med andre
ligesindede for at udveksle erfaringer, tips, lokaliteter osv. Jeg bor i
Silkeborg og skulle der være et par stykker i nærheden der var med på idéen,
så vil jeg godt lægge lokaler til.

Jeg er medlem af den lokale fotoklub, men det handler mere om foto generelt
set. Det kunne være rart at få lov til at "nørde" på området.

Vh.
Søren C.

Fra : E.M.

Dato : 09-04-07 08:39

"7c" <speax@SLETDETTEspeax.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg er medlem af den lokale fotoklub, men det handler mere om foto
> generelt set. Det kunne være rart at få lov til at "nørde" på området.

Hvad med at oprette en profil på www.fotokritik.dk det koster gratis, der
bliver jævnligt afholdt fototure, og du kan også selv oprette ture.

Mvh. E.M.

Fra : 7c

Dato : 09-04-07 12:08

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Hvad med at oprette en profil på www.fotokritik.dk det koster gratis, der
> bliver jævnligt afholdt fototure, og du kan også selv oprette ture.

______

Det har jeg gjort, men det her er nu ikke ment som en fototur, eftersom
naturfotografering virker bedst når man "sniger" alene. Så det er mere ment
som en slags erfaringskaffeklub.

Vh.
Søren