Cisco 1401 - Hvor? Er den go'?
Fra : Tom Knudsen

Dato : 06-01-01 14:03

Det kan godt være jeg er off-topic-borderline med denne her, men:

Jeg står og mangler en Cisco 1401.
http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/pcat/1400.htm

Først lige et par spm:
Er der nogen der har dårlige erfaringer med den, eller er den OK?
Er der andre alternativer som evt. er bedre??

Er der ikke en der gider henvise mig til en forhandler af Cisco 1401,
meget gerne en forhandler der har en online-butik. Jeg har siddet og
ledt hos Cisco, men det er lidt af en ørkenvandring....

Det er lige meget om det er en DK eller international forhandler, hvis
de tager de mest almindelige betalings-/kreditkort.

Mvh Tom

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 06-01-01 14:11

Hej Tom Knudsen <tom@dsr.kvl.dk>

[Cisco 1401]
>Er der nogen der har dårlige erfaringer med den, eller er den OK?

Bortset fra et par DOA's og lidt buggy software-releases har jeg
udmærkede erfaringer med de ca. 50 jeg har af dem.

Den larmer en del og flashkortet er langsomt i forhold til
flash-chips, det betyder at den tager forholdsvis lang tid om at
boote.

>Er der andre alternativer som evt. er bedre??

Jeg går ud fra du tænker på Tele Danmarks ADSL løsning? Du kan også
bruge Speedstream, den er lydløs men har ikke nær samme
konfigurationsmuligheder - den er i øvrigt også billigere.

>Er der ikke en der gider henvise mig til en forhandler af Cisco 1401,
>meget gerne en forhandler der har en online-butik. Jeg har siddet og
>ledt hos Cisco, men det er lidt af en ørkenvandring....

Cisco sælger kun direkte til store (læs meget store) kunder. Du skal
kontakte en reseller (partner).

http://www.cisco.com/warp/public/3/dk/oversigt.html

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Tom Knudsen

Dato : 06-01-01 15:46

Lars Kim Lund wrote:

> Jeg går ud fra du tænker på Tele Danmarks ADSL løsning? Du kan også
> bruge Speedstream, den er lydløs men har ikke nær samme
> konfigurationsmuligheder - den er i øvrigt også billigere.

Hvad plejer Ciscoen da at koste??

Mvh Tom

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 06-01-01 19:15

Hej Tom Knudsen <tom.knudsen@netropolis.dk>

>Hvad plejer Ciscoen da at koste??

Priser er ikke min stærke side, men 5-6k ex moms vil jeg tro.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/