Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CS3
Fra : Ukendt

Dato : 27-03-07 20:31

Hej,

Jeg har lige prøvet CS3 beta demoen, og kan det passe den er noget hurtigere
i opstart (og i det hele taget) end CS2? Jeg tester CS3 på en bærbar
wintendo med 1.4ghz centrino / 2gb ram og 7200/8mb disk.

--
Thomas Schreiber
http://thsch.com

Fra : Lindkold

Dato : 27-03-07 21:08

"Thomas Schreiber" <www.thsch.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hurtigere i opstart (og i det hele taget) end CS2? Jeg tester CS3 på en
> bærbar wintendo med 1.4ghz centrino / 2gb ram og 7200/8mb disk.

Noget tyder på at CS3 ihvertfald er noget hurtiger på Intel-baserede Mac end
på PowerPC-baserede Macs:

http://www.maclife.com/article/inside_photoshop_cs3?page=0%2C2

Godt inside look på CS3:
http://www.maclife.com/article/inside_photoshop_cs3

Lindkold
--
www.lindkold.dk

Fra : Ole Jensen

Dato : 27-03-07 21:39

Thomas Schreiber <www.thsch.com> wrote:

> Jeg har lige prøvet CS3 beta demoen, og kan det passe den er noget hurtigere
> i opstart (og i det hele taget) end CS2? Jeg tester CS3 på en bærbar
> wintendo med 1.4ghz centrino / 2gb ram og 7200/8mb disk.

Adobe er faktisk ved at introducere deres nye CS3 pakke i dette øjeblik,
og jeg så den starte op på en PC med Vista på ca. 2 sekunder.

--
mvh - Ole-J - Aalborg

Sælges: Billedrammer / Træarbejder / Legetøjsbiler m.m.
http://www.oleswebsite.dk/salg.htm

Fra : Jan Boegh

Dato : 27-03-07 22:32

Ole Jensen skrev i 1hvno64.w01x1y1cjvdcxN%newsplus@website.dk dette:

> Adobe er faktisk ved at introducere deres nye CS3 pakke i dette
> øjeblik, og jeg så den starte op på en PC med Vista på ca. 2 sekunder.

Det er vist mest Vista. Den kan den fidus kun at loade det grafiske
interface og en lille smule mere - men du får alligevel ikke
funktionaliteten før det hele er loaded.

vh
jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html