Mulle er s'gu underlig.
Fra : Ukendt

Dato : 20-04-07 22:10

Aldrig før har jeg hørt om noget lignende...

Mulle har stjålet en trøje jeg har haft på, imens jeg har kørt på
motionscykel, slæbt den med sig ind på mit kontor, op på en stol der står
opaf en kommode, og har fået den op på kommoden (hvor han er begyndt at
ligge og snorke når jeg arbejder), og har lavet sig en lille "rede" med min
trøje...

Det så mildest talt bizart ud ... LOL

Den kat er simpelthen så 'far syg', så man skulle tro det var løgn. Han
forlader næsten aldrig min side. Jeg bliver s'gu mere og mere overbevist om
at han altså VAR den lille killing, der kom ind og hilste på mig i
sommers -- dyrlægen anslog ham også til at være fra Maj måned 2006 ... sådan
cirka.

Nå, god weekend allihoppa.

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-04-07 23:30

In news:46292bc2$0$181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Hans Christian Vang <......> typed:
> Aldrig før har jeg hørt om noget lignende...

Det er da ellers meget almindeligt HC. Katte elsker tøj der dufter af
slaven, og mange katte har ligefrem en fetish med hensyn til brugte
sokker, jo mere brugte og uvaskede des bedre *GGG*

> [...]
> der står opaf en kommode, og har fået den op på kommoden (hvor han
> er begyndt at ligge og snorke når jeg arbejder), og har lavet sig

Selvfølgelig. Han råhygger sig bare.

> [...]
> overbevist om at han altså VAR den lille killing, der kom ind og
> hilste på mig i sommers -- dyrlægen anslog ham også til at være fra

Jeg kan da godt forstå at han er far-syg. Du behandler jo dem begge to
som små prinser. Det er de ikke længe om at finde ud af.

P.S. Også en god weekend til dig, Mulle og Bamse

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-07 00:28

> Selvfølgelig. Han råhygger sig bare.

Så absolut - jeg har ej heller noget som helst imod det, jeg syntes bare det
var morsomt. Der er ret højt op på den kommode.. Cirka halvanden meter høj
er den. Han må altså have haft trøjen i munden, og så sprunget op med den
sådan - ha! =)

> Jeg kan da godt forstå at han er far-syg. Du behandler jo dem begge to som
> små prinser. Det er de ikke længe om at finde ud af.

De ER også små prinser

> P.S. Også en god weekend til dig, Mulle og Bamse

Og tak for det. =)

Fra : Kate

Dato : 22-04-07 09:41

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in

> Det er da ellers meget almindeligt HC. Katte elsker tøj der dufter
> af slaven, og mange katte har ligefrem en fetish med hensyn til
> brugte sokker, jo mere brugte og uvaskede des bedre *GGG*>

Mine elsker også mit brugte tøj, specielt Doughnut, men ingen af dem
har dog taget det med sig op på skabe eller andre møbler, så det ville
jeg godt nok også have gjort store øjne hvis jeg så

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 21-04-07 06:38

"Hans Christian Vang" <......> skrev i en meddelelse

> [...]
> opaf en kommode, og har fået den op på kommoden (hvor han er begyndt at
> ligge og snorke når jeg arbejder), og har lavet sig en lille "rede" med

det er jo ligesom med en tryghedssøgende hund ikk` ?
har du set efter, hvad han ellers har slæbt med op i sine gemakker udover
din trøje?..
kunne være han er kleptoman! ((-;

> Nå, god weekend allihoppa.

I lige måde!, herfra hvor jeg sidder, skinner solen, så det er da en god
start på en weekend!

mvh. marie

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-07 18:48

> det er jo ligesom med en tryghedssøgende hund ikk` ?
> har du set efter, hvad han ellers har slæbt med op i sine gemakker udover
> din trøje?..
> kunne være han er kleptoman! ((-;

Ja, jeg har næsten uden tvivl udfyldt 'mor rollen' hos den lille fyr.

Han har kun slæbt den ene trøje med op, men han kravler tit op i min seng og
gemmer sig under dynerne. Han har s'gu nok forsøgt sig med dynen først, men
har resonneret at den er for tung, og så måtte en trøje jo gøre godt =D
.... Det ved jeg selvfølgelig ikke om er rigtigt, jeg tænker bare sjove
tanker.

Lige nu ligger han ved mine fødder, og bruger den ene som hovedpude... Jeg
nænner s'gu næsten ikke at rejse mig her om lidt, men det kan ikke undgås...
Naturen kalder jo indimellem.

Hygge,
Hans Christian

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 21-04-07 19:50

> [...]
>
> Lige nu ligger han ved mine fødder, og bruger den ene som hovedpude... Jeg
> nænner s'gu næsten ikke at rejse mig her om lidt, men det kan ikke

Det lyder til at I rigtig hygger jer, og at katten virkelig sætter pris på
sit nye hjem, og er tryg og tilfreds.

Jeg kender godt det her med ikke at nænne at rejse sig, ind i mellem er et
tæppe unødvendigt om aftenen i sofaen, da jeg tit ligger og putter med en
stabel af hunde og katte (-;
det er faktisk meget afstressende og meget hyggeligt, men ikke altid lige
bekvemt..((-;

mvh. marie

Fra : Kate

Dato : 22-04-07 09:43

"Hans Christian Vang" <......> wrote in

> Lige nu ligger han ved mine fødder, og bruger den ene som
> hovedpude... Jeg nænner s'gu næsten ikke at rejse mig her om lidt,
> men det kan ikke undgås... Naturen kalder jo indimellem.

hahaha, den kender jeg godt. Tænk, man får nærmest dårlig samvittighed
over at nuppe deres hovedpude, men når nu det er ens fod så må man jo
nogle gange tage den med sig

Fra : Siri

Dato : 22-04-07 13:10

> [...]
>
> hahaha, den kender jeg godt. Tænk, man får nærmest dårlig samvittighed
> over at nuppe deres hovedpude, men når nu det er ens fod så må man jo

Hvor er det skønt at læse - tak for et godt grin og noget, der varmer om
hjertet... Jeg kom engang hjem og fandt Gia med næse og poser i min
oldgamle bamse/pellefant og reddede den straks - men hun er jo bare gået
efter duften, helt som din nye lille ven....
Nyd det - og fortæl - det nyder vi andre.
Tak for alle de dejlige katteberetninger!
Nu vil jeg nuppe en lur (skal på natjob) - med Gia ved siden af, hun er
en dejlig hygge-nusle-putte-mis!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 22-04-07 13:15

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-04-07 14:09

In news:DfKdnRmrF8EuzLbbRVnyuwA@giganews.com,
Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> typed:
> Nu vil jeg nuppe en lur (skal på natjob) - med Gia ved siden af,
> hun er en dejlig hygge-nusle-putte-mis!
> Med venlig hilsen
> Siri

Du har helt glemt at skrive om, hvordan det er gået med Belle. Jeg vil
da gerne høre om, hvor vidt omplaceringen er gået godt

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 22-04-07 14:59

> In news:DfKdnRmrF8EuzLbbRVnyuwA@giganews.com,
> Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> typed:
>
> Du har helt glemt at skrive om, hvordan det er gået med Belle. Jeg vil da
> gerne høre om, hvor vidt omplaceringen er gået godt

OGSÅ MIG!!!!!

mvh. marie

Fra : Siri

Dato : 22-04-07 23:38

> OGSÅ MIG!!!!!
> mvh. marie

Ja ja rolig nu, kære venner, jeg forstår jeres utålmodighed, men jeg
er vildt hængt op med arbejde, og der kommer mænd i vejen med slæder
(desværre kun i overført betydning....) for snart sagt alt, hvad jeg
laver.....
Jeg lover, som jeg også har skrevet, en snarlig beretning og a jour
føring af profilside - men det korte er, at Belle for en uge siden er
flyttet hen i nærheden til en, jeg har fuld tillid til, på over 140kvm
herskabslejlighed, meget (hyggeligt) beboet og med 3 par hænder til at
forkæle sig. Nul hunde, nul gnaven 'pude med øjne', men een lille pige,
der fik en suveræn dagen-efter fødselsdagsgave - og to katte-betagede
forældre.
Så alle er glade - og Gia og jeg nyder freden!

Fra : Siri

Dato : 23-04-07 00:02

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-04-07 13:22

In news:u4ydnQ8QEvPAdLbbRVnyigA@giganews.com,
> [...]
> - og to katte-betagede forældre.
> Så alle er glade - og Gia og jeg nyder freden!

Det lyder da herligt. 140 kvm at boltre sig på må jo være en enorm
omvæltning for lille Belle. Hun må forhåbentlig komme til at nyde
tilværelsen som enekat med en lille pige at lege med (og blive
forkælet af).

Gia er sikkert også lykkelig for at slippe for en legekammerat, som
hun ikke rigtig kunne enes med, det var godt nok synd for dem begge.
Hun trives nok også bedst som alenekat, når hun bare har dig at lege
med.

Nogle katte behøver ikke selskab af artsfæller, det kan jeg jo se her.
Mini har det også bedst når der ikke er andre til at stjæle
opmærksomheden, hun er ganske tilfreds med sit legetøj som bliver
flittigt brugt. Det er utroligt hvad blot et ganske simpelt garnnøgle
kan gøre, det hører til yndlingslegetøjet her i huset, og så har hun
jo også den fordel, at hun har en stor have hun kan husere i

Det er rart at høre, at det trods alt er endt godt, og at freden er
genoprettet i det lille hjem i Adelgade

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 23-04-07 14:23

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forældre.
> Så alle er glade - og Gia og jeg nyder freden!

OK, det var godt at læse siri!.
Så kan alle parter få fred i sjælen!

mvh .marie

Fra : Siri

Dato : 23-04-07 15:58

> Torben og Marie-louise Ag... skrev:

-- Jamen, Gia var skam vældig interesseret i at lære Belle at kende -
hun var lutter snusen, nærmede sig nysgerrigt, men blev brummet olmt ad
- og Gia blinkede venligt efter et par dage, men den lille gavflab
gloede bare med store blå øjne, eller gik sin vej - og så kom der mere
og mere krig på kniven efterhånden.
Dels fordi Gia ikke fattede en bønne af den lilles katte-sprog (eller
mangel på samme), og dels fordi Belle bare masede sig ind overalt og
larmede. Det ku jeg heller ikke rigtig ha - jeg bliver stresset af larm
og plagen.
En mere rolig kat, der vil respektere Gias plads og kommunikere med
hende - det er værd at forsøge. Så det er planen - der er allerede
aftale med et godt emne, som jeg skal besøge d 8...

Fra : Siri

Dato : 23-04-07 16:19

Ov, nu har jeg vist vadet ind over en anden tråd igen... Undskyld!

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-04-07 16:30

In news:o7-dnd0OgPvrVLHbnZ2dnUVZ8qydnZ2d@giganews.com,
> [...]

> hende - det er værd at forsøge. Så det er planen - der er allerede
> aftale med et godt emne, som jeg skal besøge d 8...

Det er ikke sikkert, at det er nok at besøge et andet emne. Hvad nu
hvis det heller ikke går ? Du kan jo først bedømme det, når den anden
kat bliver sat sammen med Gia. Det bedste ville nok være, hvis du
kunne få en anden kat på prøve et stykke tid eller hvad ved jeg ?

Fra : Siri

Dato : 23-04-07 20:55

> [...]
> kat bliver sat sammen med Gia. Det bedste ville nok være, hvis du
> kunne få en anden kat på prøve et stykke tid eller hvad ved jeg ?

Kære Tove, du er tankelæser (eller clairvoyant )
Det er netop planen.
Og uden at sige for meget, så er ejeren af emnet (en dejlig, rolig, blid
hankat, der snart skal pensioneres fra avl) medlem og aktiv, kyndig
bruger/deltager her i gruppen, så jeg har fuld tillid til, at alt nok
skal blive ordnet bedst muligt, uanset udfaldet.
Der er kommet noget godt ud af historien med Belle: Gia er blevet bedre
til at be' om opmærksomhed og kæl - og det er bare et miv, så får hun
det - så er jeg der som en meget glad mis(se-slave)

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-04-07 21:07

In news:SaednUgw3ua0krDbnZ2dnUVZ8vWdnZ2d@giganews.com,
Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> typed:

> Kære Tove, du er tankelæser (eller clairvoyant )

Åh nej !!! Det er jeg da gudskelov ikke

> [...]
> kyndig bruger/deltager her i gruppen, så jeg har fuld tillid til,
> at alt nok skal blive ordnet bedst muligt, uanset udfaldet.

Det kunne sikkert være en god ordning. Det ville være skrækkeligt hvis
historien gentog sig.

> Der er kommet noget godt ud af historien med Belle: Gia er blevet
> bedre til at be' om opmærksomhed og kæl - og det er bare et miv, så
> får hun det - så er jeg der som en meget glad mis(se-slave)

Det lyder godt. Hun er sikkert glad for at have fået slaven tilbage

P.S. Dine indlæg er lidt mystiske. De ankommer hele tiden i 2
eksemplarer. Ved ikke om du uforvarende kommer til at sende dem 2
gange. Og Emnelinien er også mystisk der er snart så mange skråstreger
så der ikke er plads til dem Ser det også sådan ud hos dig ?

Fra : Siri

Dato : 23-04-07 20:58