sørgelig dag.....
Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 19-04-07 00:07

Hej

Ja jeg sidder her med hovedpine og kæmpe hævede øjne af at tude..Jeg måtte
idag med stor sorg lade min hunkat aflive, der blev konstateret cancer i
kæben, og hun havede det heller ikke godt kunne jeg godt se (( Det var
hende, som for ti uger siden fødte tre killinger selvom hun var
neutraliseret.....så oveni hatten har jeg tre små-pibende killinger som ikke
kan finde deres mor..det er sgu bare for hårdt.....øv hvor er det bare
trist, og for fanden hvor er jeg ked af det,(
Måske hjælper det lidt at skrive det med ord, derfor dette indlæg.

hilsen Majbritt

Fra : Gainsbourg

Dato : 19-04-07 00:56

> [...]
> trist, og for fanden hvor er jeg ked af det,(
> Måske hjælper det lidt at skrive det med ord, derfor dette indlæg.

Stakkels dig, stakkels hende og stakkels killinger

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 19-04-07 05:12

"Majbritt Hågensen" <maajer@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> trist, og for fanden hvor er jeg ked af det,(
> Måske hjælper det lidt at skrive det med ord, derfor dette indlæg.

Det var dog dybt tragisk, for alle parter!.
Godt at killingerne i det mindste er blevet så gamle.

tanker herfra..

mvh.marie

Fra : Claudia Mørk

Dato : 19-04-07 08:09

Hej Majbritt!

Det er jeg utrolig ked af at høre, jeg føler med dig! Jeg kan slet ikke
forestille mig hvor ondt det må gøre at have mistet din elskede kat.. cancer
er en rigtig grim sygdom, det er der ingen tvivl om. Men når hun nu ikke
havde det godt, har du bestemt kun hjulpet hende til et bedre sted - det er
en ringe trøst, når man sidder og savner hende, det ved jeg Jeg håber at
du kan finde lidt glæde og trøst i hendes skønne killinger, for selvom en
kat bliver neutraliseret, så man ikke får killinger (og jeg kan sagtens
sætte mig ind i det, ikke at ville have killinger) så synes jeg nu alligevel
det er lidt skønt for dig, at hun har efterladt 3 dejlige mislinger. Håber
du kan følge min tankegang...

De varmeste tanker herfra

Claudia

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:4626ebcb$0$7606$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : Trine Lund

Dato : 19-04-07 09:04

> [...]
> trist, og for fanden hvor er jeg ked af det,(
> Måske hjælper det lidt at skrive det med ord, derfor dette indlæg.

Det er jeg sørme ked af at høre, det er altid hårdt at miste en af vores
dejlige katte. Nyd nu hendes tre dejlige killinger og se om ikke du kan
finde lidt glæde i dem, som hun jo mod alle odds har givet liv til.

Mange hilsner, Trine

Fra : Ragna

Dato : 19-04-07 16:00

Det gør mig frygteligt ondt for dig, men som de andre skriver, må du trøste
dig med, at hun ikke lider mere.
Efter et stykke tid kan du glæde dig over dine gode minder om hende, når du
er kommet igennem den første sorg over tabet.
Mange medfølende tanker herfra.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-04-07 10:46

In news:4626a43f$0$14046$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Majbritt Hågensen <maajer@oncable.dk> typed:
> [...]
> for fanden hvor er jeg ked af det,(
> Måske hjælper det lidt at skrive det med ord, derfor dette indlæg.

Kære Majbritt.

Jeg sidder her med våde øjne og tænker på dig og din dejlige mis. Hvor
jeg dog føler med dig og de små. Håber at I alle snart må være ovenpå
igen, det er så sørgeligt når man skal af med sine dyr. Jeg kender det
desværre også alt for godt.

Stort trøstekram herfra.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 19-04-07 12:10

Hej gruppe

Jeg har hele tiden været lykkelig for de tre små, bare temmelig overrasket
da det skete men det har været en dejlig oplevelse. Det var så
meningen min datter ville have to af killingerne sammen med faren, og jeg
skulle beholde en med moren,men nu ved jeg ikke rigtigt....
Faren til killingerne som stadigvæk bor her virker mest berørt, han snusede
længe til hende samtidig med at han kaldte igen og igen, og her til morgen
har han bare ligget flad og lang på gulvet, han har heller ikke spist
noget..øv De små gnider sig hele tiden op ad ham for at kæle.
Jrg lyder vist som en ynk og tudemarie,men jeg er godt nok slået ud denne
gang, hun blev ikke engang to år...(
Og nej hun skulle da ikke lide og have et dårligt liv, det ville jo så være
for min egen tilfredsstillelse at holde hende i live. Dyrlægen forklarede
alt det hun skulle gå igennem med operationer og"livslang"behandling med
binyrebark,og der skulle flere operationer til, det var svært for det var et
besværligt sted, og det altafgørende : hun ville ALDRIG blive rask.

Så idag kommer hun i jorden og vi må videre....

Hilsen Majbritt

Fra : Siri

Dato : 19-04-07 12:33

> [...]
> trist, og for fanden hvor er jeg ked af det,(
> Måske hjælper det lidt at skrive det med ord, derfor dette indlæg.

Åh nej....
vræler med.....
Men - godt, at du skrev - det hjælper --altid-- (understregning) at
fortælle om det.
Arme jer.... Nus de små fra mig
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 19-04-07 12:33

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-07 13:22

> [...]
> trist, og for fanden hvor er jeg ked af det,(
> Måske hjælper det lidt at skrive det med ord, derfor dette indlæg.

Åh, herregud da... =(
Jeg håber i klarer jer alle fire...

Fra : Nynne Hansen

Dato : 19-04-07 16:21

"Majbritt Hågensen" <maajer@oncable.dk> wrote in message
> [...]
<snip>

> Måske hjælper det lidt at skrive det med ord, derfor dette indlæg.
>
> hilsen Majbritt

Årh kæreste ven. Jeg føler sådan med dig - et kæmpe stort trøsteknus, og et
konstant hep til dig, fordi du er mor for alle de kattesjæle!!!

Håber det bedste for kattefar og de 3 små.

trøstemøzzere
Nynne og troldene

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 19-04-07 23:40

Hej Gruppe

Ja så er mor-missen kommet i jorden, det var sjask øsende regnvejr, men det
stod nu godt til mit humør ....
Så nu ligger hun ved siden af en kat vi mistede for godt 2 år siden, og to
af vores gamle kaniner. Min mand er så sød, han gør en trist begivenhed
lettere, ved at grave små firkantet huller og bagefter ligger han halm i
bunden....( og så har han altid plukket en lillebitte buket vilde blomster
jeg kan ligge ovenpå ) Nå nok om det, jeg har da også noget godt nyt....
Idag da jeg kom hjen efter ovenstående, sad der en sort tam kat som jeg har
set en uges tid når jeg har fodret, men altid kun i mørke.Hun er drægtig så
jeg idag, det var meget tydeligt.(( Åh nej hvad så..jeg sad og snakkede
lidt med katten og tænkte over hvad jeg skulle gøre. Mit store held var at
nogle unge katteglade naboer kom hjem, vi talte-og det endt sørme med at de
tog katten med ind. Gudskelov er en kat mere væk fra gaden til et dejligt
trygt hjem, og da hun tilmed er drægtig er det bare endnu mere en
befrielse.Vi har så aftalt at hvis det ikke går kommer katten med ind til
Kattens værn i næste uge, jeg har nemlig en aftale med Hanne derindefra.
( andre katte som skal hentes og fanges ) Ja det bliver ved og ved....

Hilsen Majbritt

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 20-04-07 08:17

Majbritt skrev
<Vi har så aftalt at hvis det ikke går kommer katten med ind til Kattens
værn i næste uge, jeg har nemlig en aftale med Hanne derindefra.( andre
katte som skal hentes og fanges ) Ja det bliver ved og ved....>

først, det gør mig ondt at du skulle miste missemor (
jeg håber at hendes killinger vil hjælpe dig igennem, det er jo svært ikke
at smile når man har sådan nogle til at fare rundt og lave ballade

Ja det bliver bare ved og ved (, åhh hvor ville jeg ønske at folk snart
kunne lære at tage deres ansvar alvorligt, så andre ikke konstant skal
"flåes i hjertet"

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***