GYYYS!
Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 17-04-07 12:24

Ihh..
Jeg var på lynvisit i KBH i går, Manden i huset har taget fri for at passe
børn og firbenede. da jeg står på hovedbanen ringer han, Harald er smuttet
væk!...ARRHHGGG..jeg har været væk i 2 timer, og så er han allerede smuttet
fra ham... nå, men manden stormer jo rundt i vores lokalområde uden held, en
time efter ringer han igen, så er det den yngste af vores unger der er
stukket af..GGG..
-selvfølgelig for at lede efter "ham den skaldede" som Rasmus kalder ham
for, han er 5 år.

Min datter på 9, leder ligeledes, da hun forfærdet hører at Harald er
stukket af, da hun kommer hjem fra skole, hun knuselsker den kat!, så hun
stormer ligeledes rundt med raslende madskål og kalder og kalder..

Nå efter endnu en times tid, ringer Torben så igen, og jeg ånder lettet op,
rasmus er fundet, og Harald er selv kommet hjem..PYHHHH!..

Der fik jeg altså en forskrækkelse!, og min mand synes ikke det er spor
sjovt at være babysitter..GGG.. OG selvfølgelig har han fodret Harald med
alt ligefra flødeskum til frikadeller..LOL... jeg har sagt, at han selv må
tørre tyndskid op, hvis det kommer så vidt..(-;
fars dreng..(-;

iøvrigt fik jeg en palle hundefoder hjem i går, det kommer i en mega
papkasse som ungerne får lov at få til at lege med i stuen, der bliver
skåret vinduer og døre osv. som de har mægtig meget sjov med. OG det var der
en lille flok katte der også havde til aften, hold da op en fest, ind og ud
og op og ned gik det.. Harald har hele huset nu, også om natten, det lader
til at han er meget tilfreds med med den ordning, han har ikke strintet
overhovedet i et godt stykke tid nu, eneste "sjove ide" er brusekabinen,
hvis døren står åben går han ind og sætter sig til at tisse, OG forsøger at
dække det til med vinyl bagefter..(-; men det er jo bagateller og nemt at
rengøre i det mindste.

mvh. marie

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-04-07 12:35

Puha sikken en forskrækkelse, selvfølgelig sker sådan noget når man selv
står i "langbortistan" godt at både Rasmus og Harald kom hjem igen )

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-04-07 12:53

In news:4624ae23$0$7608$157c6196@dreader2.cybercity.dk,
Torben og Marie-louise Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> typed:

Pyh-ha. Det var da godt nok noget af en gyser, men heldigvis med en
happy ending, godt at Rasmus og Harald kom helskindede tilbage.
Stakkels Torben, han har da været helt ude af den.......fars kat og en
lille femårig på én gang.

Flødeskum, frikadeller og en stak papkasser, så er både børn og dyr i
deres es. Jeg har også prøvet det, og det var herligt at se på hvordan
børnebørn og katte kunne få tiden til at gå med små midler. Min mand
havde købmandsforretning dengang, så der var altid en bunke tomme
papkasser til rådighed.

Det med brusekabinen LOL er noget som sikkert fortager sig igen. Det
fandt Mivser også ud af. Gudskelov at der er afløb, så man bare kan
spule det væk. Det er da noget bedre end strinteri

Ja ja Marie du får da oplevet noget, men heldigvis oftest sjove
episoder. Kram til jer alle sammen herfra

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 17-04-07 16:01

> [...]
> købmandsforretning dengang, så der var altid en bunke tomme papkasser til

papkasser er altid fin beskæftigelse!, de her fra hundefoderet er på
størrelse med et 2 mandstelt, så der er plads til alle..

> Det med brusekabinen LOL er noget som sikkert fortager sig igen. Det
> fandt Mivser også ud af. Gudskelov at der er afløb, så man bare kan spule
> det væk. Det er da noget bedre end strinteri

det tror jeg også at det er, og ja, for min skyld må han da gerne tisse der,
bare han lader været med at strinte igen..(-;

> Ja ja Marie du får da oplevet noget, men heldigvis oftest sjove episoder.

jo tak, her er aldrig kedeligt (-;

mvh. marie

Fra : .:M:.

Dato : 17-04-07 15:18

Torben og Marie-louise Ager wrote:
> [...]
> og sætter sig til at tisse, OG forsøger at dække det til med vinyl
> bagefter..(-; men det er jo bagateller og nemt at rengøre i det

Godt at høre at Harald er faldet så godt til, helt sikkert en god
"investering" fra Tortiekontoen
At han stikker en tur og kommer hjem igen, er tegn på at han er glad for sit
nye hjem og mennesker
Men lidt kontrol over udelivet er nok en god idé til start

Godt at strinteriet er ophørt, husk at stoppe med p-piller hurtigst muligt,
hvis han stadig får dem - afhængig af hvad dyrlægen siger, selvfølgelig.
... og smid gerne et par billeder af ham..når I får taget.
/Maria

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 17-04-07 15:57

".:M:." <dont.even@bother.net> skrev i en meddelelse

> Godt at strinteriet er ophørt, husk at stoppe med p-piller hurtigst
> muligt, hvis han stadig får dem - afhængig af hvad dyrlægen siger,
> selvfølgelig.

efter dyrlægens mening, en måned mere

> .. og smid gerne et par billeder af ham..når I får taget.

jamen der ligger et par stykker der er ret nye sidst i galleriet her;
http://www.photopassion.dk/webgrafik/katte%20SimpleViewer_v17/index.html

der vil løbende komme billeder ind efterhånden som de bliver taget..

mvh. marie

Fra : Erling Jensen

Dato : 17-04-07 18:32

"<SNIP>
> jamen der ligger et par stykker der er ret nye sidst i galleriet her;
> http://www.photopassion.dk/webgrafik/katte%20SimpleViewer_v17/index.html
>
> der vil løbende komme billeder ind efterhånden som de bliver taget..

Jeg hører vist med til dem der med stor fornøjelse følger med i følgetonen "
Harald Hårløs" hvor der er lige dele gru, gys, og happy ending , og pyhha
det var da godt at alle kom hele og uskadte hjem i sidste afsnit ) og så
som rosinen i den berømte pølse ende fuldte jeg linket til de her
pragtfulde billeder af alle de her skønne katte.

jeg ser frem til næste fortælling og de næste billeder

mange venlige hilsner

Erling

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 17-04-07 20:35

"Erling Jensen" <erling.jensen.fjernspam@transport.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> her pragtfulde billeder af alle de her skønne katte.
>
> jeg ser frem til næste fortælling og de næste billeder

Jamen her sker så meget at jeg kunne skrive halve romaner hver dag..(-;
her til aften har Harald (hårfager, hårløs, fjeld-aben, "ham den
skaldede"..kært barn har mange navne), taget sig en katten efter hunden og
omvendt, med cairnterrieren Ebbe..de to skal nok blive et godt tæskehold, de
har ihvertfald stor sympati for hinanden allerede, sjovt at iagttage
hvorledes nogle dyr, på tværs af arter kan nyde godt af hinandens selskab.
Hvis du vil se hvem Ebbe er, så er det ham den pjuskede i galleriet her;
http://www.photopassion.dk/webgrafik/hunde%20SimpleViewer_v17/
de to øvrige (boxerne) er Emma, (den røde), og Loui, (den tigrede).

mvh. marie

Fra : Erling Jensen

Dato : 17-04-07 22:18

<snip>
> [...]
>
> mvh. marie
>Ja jeg kan levende forestille mig at med det menageri er det nok svært at
til at ligne hinanden, men det er nogle pragtfulde billeder af Ebbe og de
to baskerwille hunde, jeg kan levende forestille mig når den vilde jagt går
gennem huset, så er det nok med at komme af vejen så man ikke bliver tromlet
ned ) jeg skal da lige tilføje at på et tidspunkt havde vi i mit
barndomshjem omkring en 20 - 25 katte og to hunde af ubestemmelig race der
en gang imellem syntes at det var sjovt at lege ettagfat, det kunde godt
tage et og andet med sig, en gulvspand husker jeg hvor min mor var ved at
vaske gulv... om hun blev sur, jeg tror det nu nok.
mvh
Erling

Fra : Siri

Dato : 19-04-07 12:52

> [...]

> Jamen her sker så meget at jeg kunne skrive halve romaner hver dag..(-;
> her til aften har Harald (hårfager, hårløs, fjeld-aben,

Jamen, jeg kan jo kun tilslutte mig jubelhylene, i al min travlhed - han
er bare skøn, ham Harald!
Mer' om ham... jaaa... og tak for de skønne fotos
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 19-04-07 12:55

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er bare skøn, ham Harald!
> Mer' om ham... jaaa... og tak for de skønne fotos

jamen jeg vil så høre om hvordan det står til hos jer?, har du fundet en
løsning?

mvh. marie

Fra : Siri

Dato : 20-04-07 00:02

> jamen jeg vil så høre om hvordan det står til hos jer?, har du fundet en
> løsning?
> mvh. marie

Jeps det kan du tro - mere om det i tråden imorgen - håber, at jeg når
det.
Men bare rolig - raggiepigen har det super!

Fra : Kate

Dato : 20-04-07 15:44

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote
in news:4625213b$0$21931$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> http://www.photopassion.dk/webgrafik/hunde%20SimpleViewer_v17/

Hold daop nogle flotte billeder, og nogle fik da også et grin med på
vejen

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : Anette

Dato : 17-04-07 22:03

Torben og Marie-louise Ager wrote:
> Der fik jeg altså en forskrækkelse!, og min mand synes ikke det er
> spor sjovt at være babysitter..GGG..

Stakkels Torben - hvorfor sker sådan noget altid når man er "alene
hjemme"?
Men rart at både Rasmus og "skaldemissen" kom hjem igen, helskindede.

Og papkasser - YES!!
Det må være gudernes belønning til tålmodige misser ( og børn
Knirke, vores 7 år gamle tæve, går totalt Bacardi når der er en tom papkasse
her.
Hun glemmer alt om at hun egentlig er husets absolutte dronning, med
tilhørende værdighed og pli, når alt det pap med flapper og alting, står der
og råber på hende

Og Haralds "vanding af brusekabinen" - det dyrker vores anden tævemis,
Tillie, også. Det er bare bedst lige der.

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 20-04-07 17:42

"Anette" <abc@def.es> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Og Haralds "vanding af brusekabinen" - det dyrker vores anden tævemis,
> Tillie, også. Det er bare bedst lige der.

du har også katte?, det vidste jeg jo slet ikke ((-;
jamen papkasser er suveræne til mange formål, Emma tæven her, var jo voldsom
destruktiv i starten da hun flyttede ind, når hun skulle være alene hjemme,
men jeg fik det hurtigt vendt til nogle "lovlige" smadre-emner, såsom
papkasser som jeg smed lidt guf i, og lukkede godt i, der gik god tid med
det, pokkers til oprydning når jeg kom hjem, sådan en papkasse kan altså
godt splittes ad i atomer!.

jeg lavede engang da raggierne var "unge lømler" en hel borg af 6-7 kasser,
som jeg skar huller i , satte sammen med tape og lim, så det næsten lignede
en borg, det var totalt grineflip i timer efter, at se de to katte gå amok i
den simple borg!.
Somme tider skal der bare ikke meget til..

mvh. marie

Fra : Anette

Dato : 20-04-07 21:30

Torben og Marie-louise Ager wrote:
> du har også katte?, det vidste jeg jo slet ikke ((-;

Jamen det har vi da - 4 stk almindelige huskatte pt.
Andy er ikke så god til dem, men det kommer med sommeren, regner vi med.

> [...]
> godt i, der gik god tid med det, pokkers til oprydning når jeg kom
> hjem, sådan en papkasse kan altså godt splittes ad i atomer!.

*LOL* kan se det for mig - men glimrende at rette opmærksomheden hen på
noget "lovligt"

> [...]
> de to katte gå amok i den simple borg!.
> Somme tider skal der bare ikke meget til..

Præcis - vi køber os fattige i dyrt legetøj fra dyrehandler; men dyrene
synes tit at helt simple ting er det sjoveste.
Den ene af vores katte, Knirke, synes det sjoveste i verden er en stor
papirpose. Hun kan få timer til at gå med at overfalde posen, gemme sig i
den o.s.v. Hvis en sektion af søndagsavisen lander på gulvet er den også
fantastisk....og kan meget hurtigt blive til rigtig mange meget små stykker

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Kate

Dato : 20-04-07 15:48

wrote in news:4624ae23$0$7608$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> [...]
> til at tisse, OG forsøger at dække det til med vinyl bagefter..(-;
> men det er jo bagateller og nemt at rengøre i det mindste.

Ja, det sidder jeg lige nu og misunder...... Mowgli fik den
fuldstændigt vanvittige idé at strinte mig op ad benet i går. Jeg havde
lige sat mig for at nyde mig kop eftermiddagskaffe da han stillede sig
op og krattede i tæppet, og bam, så røg der en stråle ned af mine
bukser og ud på mine hjemmesko. Jeg er ret overbevist om at han forstod
at han ikke just blev populær på det nummer.

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-07 16:33

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kate
>
> Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
> Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.

Hold da op for en opførsel.
Men igen det er jo kun af glæde de strinter.

He He mine katte må alt, dvs det har de ikke gjort på mig endnu.
Så kan det være der kommer andre regler på matriklen.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 22-04-07 09:20

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in

> He He mine katte må alt, dvs det har de ikke gjort på mig endnu.
> Så kan det være der kommer andre regler på matriklen.

Der er faktisk heller ikke meget de ikke må her, men at strinte
indendørs, og specielt på mig, er en ting som jeg ikke ser på med
glæde.

Fra : Denise Reindel

Dato : 22-04-07 14:57

Kate wrote:
> Der er faktisk heller ikke meget de ikke må her, men at strinte
> indendørs, og specielt på mig, er en ting som jeg ikke ser på med
> glæde.

Årh, herregud, lad dog missen, nu ikke så sart haha

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 23-04-07 16:56

"Denise Reindel" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> Årh, herregud, lad dog missen, nu ikke så sart haha

Man skulle tro du havde lavet alliance med Mows, for sådan har han det
også

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 20-04-07 17:35

> [...]
> bukser og ud på mine hjemmesko. Jeg er ret overbevist om at han forstod
> at han ikke just blev populær på det nummer.

HVAD gjorde han?? sådan en gris!, jeg har en gang været ude for det med en
hund der gjorde det..meeeen en kat!, det er decideret uartigt! GGG!
Jeg havde slet ikke regnet med, at Harald kunne blive "renlig" så hurtigt,
havde faktisk forberedt mig på at hedde rodalon til mellemnavn nogle
måneder, så jeg er meget glad, det er en kæmpe lettelse!.
bare det at kunne træde ind i huset, og der ikke stinker af hankattepis
overalt, skønt!.

Harald har også været en Harald-møgkat i dag..for første gang er jeg blevet
revet til blods, ikke engang mine egne raggier har nogensinde brugt klørene
på mig.. Harald har et par dumme knuder i pelsen på maven, som dyrlægen må
have overset under barberingen, jeg har forsøgt at nulre dem så tilpas fri
fra huden for at kunne klippe dem af, men han er absolut ikke glad for at
blive redt i det hele taget, så her ligger kam og børste fremme hele tiden,
så jeg tager ham når lejligheden byder sig, så meget jeg kan få lov til uden
at han bliver hys..
jeg købte sådan en tanglefixer, en lille fiks dims til at skære hårknude op
med, men der blev jeg klogere..
jeg havde ellers serveret et herligt mellemmåltid af "sheba menu" som de
elsker at få ind i mellem, og tænkte at jeg kunne liste et par knuder af
mens han åd, han er jo frygtelig madglad.
men det resulterede i en temmelig blødende lillefinger og en rift hele vejen
fra håndled til tommeltot og en kat der lignede noget fra en Steven King
film..uhhh han så olm ud!..))-;
så kan jeg vel lære det..(-;
han skal have den sidste vacc i næste uge, så vil jeg alliere mig med
dyrlægen og få de par knuder der er, helt væk, så vi kan starte forfra med
friseringstræningen uden at der er knuder i vejen.

mvh. marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-04-07 18:13

In news:4628eb63$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk,
> [...]
>
> Harald har også været en Harald-møgkat i dag..for første gang er
> jeg blevet revet til blods, ikke engang mine egne raggier har

Det var pokkers. Hvad bilder han sig ind ? LOL Han tror vel også
snart at han bor der

Du må stryge hans lommepenge i et par uger. Så ka' han lære det ka'
han.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 20-04-07 18:25

> [...]
> Torben og Marie-louise Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> typed:

> Det var pokkers. Hvad bilder han sig ind ? LOL Han tror vel også snart

jeg tror nu snarere at han smider os hjemmefra..

> Du må stryge hans lommepenge i et par uger. Så ka' han lære det ka' han.

jaha!, og stuearrest med nedrullede gardiner, lukket for frikadeller og
shebamenuen, stakkels harald..(-;

han er iøvrigt stadig mopset på mig, nu er det kun faaaaaaaaaaaarrr der
duer, så faaaaaaaaaaaaaaaar har en halvskaldet hæmoride i måsen hele tiden,
for faaaaaaaaaaaaaaar topper og river ikke i pelsen.. så kan moar lære det
kan hun!..hrmf!

mvh. marie

Fra : Eva

Dato : 20-04-07 20:21

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:4628f73a$0$21928$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> duer, så faaaaaaaaaaaaaaaar har en halvskaldet hæmoride i måsen hele
> tiden, for faaaaaaaaaaaaaaar topper og river ikke i pelsen.. så kan moar

Og far går garanteret og kror sig - fars dreng skal da ikke finde sig i
noget - nej, han skal ej *GG*
(Lad far ordne pelsen næste gang, Marie)

Tak for nogle herlige grin, når du fortæller om Harald og hans eskapader.
;0)

Og så et lille trøstekram for rifterne - det gør nas, ved jeg :0(

mvh Eva

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 20-04-07 20:45

"Eva" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> noget - nej, han skal ej *GG*
> (Lad far ordne pelsen næste gang, Marie)

HA!..faaaar tager kun det mest sjove i omgangen med dyrene..jeg er
grovsmeden (-:
men hvem ved? (-;

> Tak for nogle herlige grin, når du fortæller om Harald og hans eskapader.
> ;0)

det er ikke noget i forhold til det vi får herhjemme i det daglige..det er
skønt med dyr! og umuligt at være i dårligt humør længere tid ad gangen.

> Og så et lille trøstekram for rifterne - det gør nas, ved jeg :0(

tak for trøst..(-;
jamen det er helt vildt så hårde, lange, spidse og sømagtige kløer den kat
har!, raggiernes er helt anderledes.
jeg kan sgi godt forstå, at hundene har fået dyyyb respekt for kongen (-;
selv om Harald og Loui pt ligger side om side foran en buldrende brændeovn
på ryggen og fiser den af i varmen, så ved vovserne godt, hvad kløer 10
betyder.. Ebbe og Harald har et sjovt forhold, de skiftes til at lege
musen.. og begge parter ser faktisk ud til at have det ret så sjovt,
ærgerligt at vi ikke har et videokamera, min mobil var er ikke så fancy at
den kan filme, det havde ellers været kanon sjovt at få på nettet så i andre
kunne få en griner.

mvh. marie

Fra : Anette

Dato : 20-04-07 21:38

> [...]
> mobil var er ikke så fancy at den kan filme, det havde ellers været
> kanon sjovt at få på nettet så i andre kunne få en griner.

Kender du ikke en du kan låne videokamera af? Det vil jeg skisme gerne se
))

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 21-04-07 06:46

> Kender du ikke en du kan låne videokamera af? Det vil jeg skisme gerne se
> ))

Jeg må se om jeg kan, jeg er jo bare et skvadder til det
der..GGG..fotografere kan jeg, men der stopper min tekniske snilde altså
også..GGG.
jeg er iøvrigt lige ved at tro, at min søns mobil har mulighed for
videooptagelser, men kvaliteten bliver nok også derefter, ydermere er det
son regel til aften at de får de her "anfald", så jeg ved ikke om det
overhovedet er muligt at få noget brugeligt ud af det med en mobíl?.

mvh marie -hvis yngste søn sidder og deler sin morgen-youghurt med Harald
og Anton, kan jeg høre..(-;

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-04-07 23:15

In news:462917fb$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
> [...]

> videokamera, min mobil var er ikke så fancy at den kan filme, det
> havde ellers været kanon sjovt at få på nettet så i andre kunne få

Årh ! Ku' du ikke ta' og ønske dig bare et lillebitte billigt et i
fødselsdagsgave ? Faaaar vil da sikkert også gerne filme sin "dreng"
når han folder sig ud med Ebbe.

Fra : Kate

Dato : 22-04-07 09:25

wrote in news:462917fb$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> "Eva" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> HA!..faaaar tager kun det mest sjove i omgangen med dyrene..jeg er
> grovsmeden (-:
> men hvem ved? (-;

hihi, er det ikke typisk

> det er ikke noget i forhold til det vi får herhjemme i det
> daglige..det er skønt med dyr! og umuligt at være i dårligt humør
> længere tid ad gangen.

Nej, det lyder til at der er liv og glade dage i jeres hjem. Men det er
rigtigt, der er svært at være sur på dem ret længe af gangen, selv
Mowgli blev da hurtigt tilgivet sit svineri på mig

> [...]
> et videokamera, min mobil var er ikke så fancy at den kan filme,
> det havde ellers været kanon sjovt at få på nettet så i andre

Ham Harald må da vidst vide at han har fundet himlen på jord, på trods
af ubehagelit redning

Fra : Kate

Dato : 22-04-07 09:39

wrote in news:4628eb63$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> HVAD gjorde han?? sådan en gris!,

Ja, han blev ikke just populær og måtte spendere et par timer i haven,
godt nok ikke den værste straf for ham da han elsker sin have .-)

> [...]
> en kæmpe lettelse!. bare det at kunne træde ind i huset, og der
> ikke stinker af hankattepis overalt, skønt!.

Det pudsige med Mowgli er at han faktisk først er begyndt at strinte
efter vi flyttede hertil og da var han ca. 3 år gammel. Han blev
kastreret da han var 5½ mdr gammel fordi han fandt kaninen, som er en
kastreret hankanin, lidt for dejlig siden har han ikke strintet.
Jeg tror kombinationen og nye lugte og det at komme ned i jordhøjde,
før boede vi på første sal, har gjort at han opdagede den siden af sig
selv. Han er slet ikke slem til at strinte, men har gjort det 3 steder
før han strintede på mig. Det ene sted, i bryggerset, gør han det dog
nærmest komsekvent hvis han får adgang dertil, så det får han bare ikke