Kat stamkunde i linie 331
Fra : Ukendt

Dato : 13-04-07 09:25

Tjek lige dette link, en kat der flere gange om ugen lige hopper på bussen,
kører med et par stop, og står af ved yndlings-fast food-stedet...

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6660271.html

Jeg håber ikke det er noget Buster begynder at praktisere...

Louise

Fra : Karsten Jensen

Dato : 13-04-07 10:12

"Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> skrev:

> Tjek lige dette link, en kat der flere gange om ugen lige hopper på
> bussen, kører med et par stop, og står af ved yndlings-fast food-stedet...
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6660271.html

Hæ, hæ - og så har den endda frikort til bussen, da den jo nok ikke betaler
))))

Karsten

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-04-07 10:22

In news:461f3e71$0$90263$14726298@news.sunsite.dk,
Louise <louise.krarupSNABELAprivat.dk> typed:
> [...]
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6660271.html
>
> Jeg håber ikke det er noget Buster begynder at praktisere...

LOL Det er godt nok en herlig historie. Jeg så et tilfælde noget
lignende for nogle år tilbage. Da var det en hund der tog med toget.
Dyrene *er* altså meget klogere end folk går og tror.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-07 16:42

> LOL Det er godt nok en herlig historie. Jeg så et tilfælde noget
> lignende for nogle år tilbage. Da var det en hund der tog med toget.
> Dyrene *er* altså meget klogere end folk går og tror.

Uden tvivl.

Min ældste hund, der også hed Mulle ligesom min bette guldklump af en kat nu
gør det, vækkede min far en nat for ti-tolv år siden, og hentede hans
sutsko, og satte dem hen foran vinduet, og sad og agerede ligesom Lassie gør
det på film. Små halve gø-lyde og en sær brægen.

Min far gik hen til vinduet, og kiggede ud. "Hvad er det, du vil vise mig,
Mulle?" - udenfor stod der tre indvandrere og forsøgte at bryde ind i vores
varevogn.

Som ægte forbrydere tog de deres kyllingeben på nakken, da vinduet blev
åbnet og de hørte "Hvad fanden har i røvhuller gang i ?!!".

En anden gang har samme hund vækket os allesammen, da der var ild i
bygningen.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 13-04-07 17:26

"Hans Christian Vang" <....> skrev i en meddelelse

> [...]
> åbnet og de hørte "Hvad fanden har i røvhuller gang i ?!!".
>

> En anden gang har samme hund vækket os allesammen, da der var ild i

jeg synes jævnligt at man hører sådanne historier, var det ikke en beagle
der havde ringet til alarmcentralen, da dens ejer var gået omkuld og var
bevidstløs?
det er vist bare min samling af 4 benede der er lidt mindre begavede..GGG..

mvh. marie

Fra : N/A

Dato : 14-04-07 06:47

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 14-04-07 06:47

"RC" <2468@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> He he.....der hører mine to rødder også ind under...
> De fatter kun ord, der har med mad at gøre.... som : uhm , guf guf og
> spise....

ROFL...((-;

mvh. marie