De store kattes verden - en god nyhed
Fra : Karsten Jensen

Dato : 13-04-07 08:16

Hej gruppe!.

Nyheden her er nok lettere OT i en gruppe om huskatte, men jeg syntes
alligevel at jeg ville poste den.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6659318.html?rss

Det er utroligt at den har været nede på et antal i 40erne, og så alligevel
er kommet igen.

Mvh.

Karsten

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-04-07 18:50

In news:461f2e39$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Karsten Jensen <kjhxcipuojle@invalid> typed:
> [...]
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6659318.html?rss
>
> Det er utroligt at den har været nede på et antal i 40erne, og så

Tigre er jo også (utroligt smukke) katte, omend i kæmpeformat.
Det er er dejlig nyhed, men så er det jo til gengæld den sibiriske
leopard der er tæt på udryddelse, og hvis der ikke snart bliver gjort
noget ved den globale opvarmning, så er mere end halvdelen af klodens
dyr uddøde om ikke så mange år. Det er et skræmmende
fremtidsperspektiv, og forhåbentlig når Homo Sapiens at komme til
besindelse inden - man har da lov at håbe, hvis det da ikke allerede
er for sent.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats