hjælp
Fra : Nana Madsen

Dato : 12-04-07 20:55

hey vi står med et lille loppe problem og i tvivl om vi må bade vores
mormis og hvad med killingerne??? håber der er nogen der vil hjælpe
hurtigt...

Med venlig hilsen
Nana Madsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Claudia Mørk

Dato : 13-04-07 09:09

Hej Nana!

Jeg har selv en mormis med loppe-problem. De får frontline til at dryppe i
nakken, jeg fik at vide at killingerne får loppemidlet gemmen mælken, så de
skulle også være dækket godt ind. Frontline skulle virke på den måde, at det
går ind i huden, og når loppen så bider, får de midlet gennem huden. Så der
går typisk et lille døgn før hun holder op med at kradse sig. Hvorvidt man
må bade de små, ved jeg ikke.. men det andet virker altså rigtig godt
Håber det var til en lille smule hjælp..

Claudia

Fra : Ragna

Dato : 13-04-07 09:12

Hej Nana!

Du kan læse lidt her: http://www.netdyredoktor.dk/sw15788.asp

Der er et link nederst i artiklen, der henviser til forskellige loppemidler:
http://shop.netdyredoktor.dk/products/productlist.aspx?MenuItemID=162

Held og lykke med bekæmpelsen!

--
Venlig hilsen, Ragna

> [...]