Polering af CV?
Fra : Klaus G.

Dato : 18-04-07 17:37

Hej.

De gamle modtager snart deres nye Polar, og har så spurgt mig, og jeg ikke
kan spørge nogen på nettet, om de ved om det er muligt at give sin CV en
omgang voks, ligesom man f.eks. gør med nye biler. Grunden til dette, er at
få en CV som er nemmere at holde ren.

Så er der nogen her som ved det?

Produktet jeg med stor sucess har brugt på mine biler er:
http://www.sonax.dk/default.asp?produkt=1669

Overfladen er "ujævn", har det noget at sige?

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Per Wolfsdorf

Dato : 19-04-07 06:56

> [...]
> omgang voks, ligesom man f.eks. gør med nye biler. Grunden til dette, er
> at få en CV som er nemmere at holde ren.

Jeg har brugt dette til campingvognen med god erfaring:

http://www.sonax.dk/default.asp?produkt=1342

VH
Per

Fra : Christian...

Dato : 16-05-07 19:23

Hej

Jeg bruger ikke andet end "Hempel HARD WAX LIQUID" til både, det virker
og det holder og det er billigt. Min bil for 2 gg. om året og den er
helt perfekt. Min CV får kun 1gg. om året.
Du vasker din CV med de normale produkter også giver du den en gg. HARD
WAX LIQUID.

mvh
Christian..