Pris på blå 3 kg
Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 15-04-07 21:21

Hvor meget svinger prisen på ombytning af de blå 3 kg flasker på
campingpladser, campingforhandlere og tankstationer ??

Hvad skal jeg regne med at give ?

Bjarke

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 16-04-07 19:48

Hej Bjarke

Her er lige et link til Hanses campingsider , der har samlet nogle af de
billige steder.
http://www.hanses-campingsider.dk/tekniko/gas.htm
Ellers tror jeg det er vejlende udsalgspris på alle andre steder (+ lidt
til)
Kim
"Bjarke M. Christensen" <bjarkeNG@grevestrand_punktum_danmark> skrev i en
meddelelse news:46228949$0$7609$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 16-04-07 22:17

Super oversigt. Findes dfer en tilsvarende for de blå flasker ??

Bjarke