camping i sydsverige
Fra : Søren Madsen

Dato : 11-04-07 21:19

er der nogen der kan anbefale en god plads for en børnefamilie, gerne ved
sydkysten eller badesø.
hilsen Søren

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 12-04-07 07:09

Hej Søren

Hvis det er til sommerferien , så kan Sverige være slemt plaget i juli måned
af Myg m.v. inde i de større områder med skov o.lign.

Mit bedste bud på en perfekt camping plads er på Øland (Ved Kalmar) - hvor
man kan komme i dyrepark/tivoli - se smukke slotte , besøge Astrid Lindgrens
fødeby med b.la. pipi byen og Mumi troldene.
På Øland er mange af de store ladser med pool og desuden er det meste af
Østkysten med flotte badestrande.
Forøvrigt ligger de største ruiner efter vikingeborge på Øland.

Kim

Fra : Knud

Dato : 12-04-07 17:13

Hej Søren.
> [...]
meddelelse news:461d42ab$0$4166$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> er der nogen der kan anbefale en god plads for en børnefamilie, gerne
Du kan kigge lidt mere her http://www.kaben.dk/2006/regenbogen.asp det
er en fin plads. Der er også meget for børn. Når vi snakker myg, så er
det mere nordpå, området her er som Danmark.
Mvh Knud
www.kaben.dk

Fra : N. Lindhard

Dato : 16-04-07 04:23

> er der nogen der kan anbefale en god plads for en børnefamilie, gerne ved
> sydkysten eller badesø.
> hilsen Søren

For nogle år siden lå vi i telt på Ivö, der ligger i Ivösjön. Gratis
vejfærge til og fra, god campingplads med MEGET børnevenlig strand. Vi
regner med at vende tilbage i år.

Nic