pas på regenbogen tecklenburg
Fra : HSLK

Dato : 09-04-07 09:32

Hejsa
Vi har været på Regenbogen camping Teckelnburg her havde vi en meget dårlig
oplevelse
Vi blev ved ankomst bedt om at betale for den periode vi regnede med at være
der i.
Det syntes jeg var mærkelig men da damen i receptionen sagde vi kunne få
pengene retur hvis vi rejste før syntes vi det var ok.
Da vi ikke just syntes pladsen var særlig god valgt vi at køre 1 dag før en
planlagt og da vi så kom ned i receptionen for at få vores penge retur ja så
var der ikke noget at hente og damen som havde sagt det nægtede at returnere
vores penge og begyndte at svinede mig til på tysk, rigtig ubehageligt, jeg
blev rigtig gal og sagde hende et par ord før vi så til sidst kørte ,uden at
få vores penge retur det var jo vores ord mod deres.
Så pas rigtig godt på man kan blive grusomt snydt.

knus Henriette.

Fra : jopa

Dato : 09-04-07 10:15

"HSLK" <ingen@ingen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> sidst kørte ,uden at få vores penge retur det var jo vores ord mod deres.
> Så pas rigtig godt på man kan blive grusomt snydt.

Der er vel intet unomalt i at de vil have for alle dage på forskud.
Hvis i rejser før aftalt står de med en tom plads der kunne have været
udlejet.
Er det mon ikke normal praksis ?

Vi har da tit forladt en plads før tid og dermed mistet for en dag eller 2.
Sidste år var vi ved Gardasøen og der var for varmt for os så vi smuttede 2
dage før og mistede selvf. penge på det.
Kan godt se problemet for jer hvis de havde lovet jer penge retur men tror
ikke det er normal praksis

--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : T. Hartung

Dato : 09-04-07 11:06

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> Der er vel intet unomalt i at de vil have for alle dage på forskud.
> Hvis i rejser før aftalt står de med en tom plads der kunne have været
> udlejet.
> Er det mon ikke normal praksis ?

..... øhh hvis man har forudbestil så JA - men sådan læser jeg ikke indlægget
(... regnede med at være der..)- så må svaret være nej - det er ikke
normalt praksis - og dog har vi selv prøvet det i Ålborg i uge 42/2006 men
her fik vi de forudbetalte penge tilbage som vi ikke overnattede for - og vi
havde heller ikke bestilt.

Ideen med camping er vel også at have frihed til at komme/rejse når man
vil - med undtagelse af forudbestilte perioder hjemmefra - så er man låst af
aftalen (fair nok).

--
mvh.
T. Hartung

Fra : jopa

Dato : 09-04-07 13:00

"T. Hartung" <t.hartung@nospam.dk> skrev i meddelelsen

> Ideen med camping er vel også at have frihed til at komme/rejse når man
> vil - med undtagelse af forudbestilte perioder hjemmefra - så er man låst
> af aftalen (fair nok).

Ja ok nu bestiller jeg så hjemmefra inden jeg drager sydpå.
Men kan da levende forestille mig bøvlet med at administrere pladser hvis
folk rejser i utide

--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : HSLK

Dato : 09-04-07 14:36

Hejsa

korrekt vi havde ikke forud bestilt.
Havde damen sagt fra starten at vi ikke kunne få pengen retur havde det
været en hel anden snak.
men det var ikke det hun sagde hun sagde netop at vi kunne få dem retur hvis
vi kørte før.

knus Henriette.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-04-07 17:32

HSLK wrote:
> [...]

> det været en hel anden snak.
> men det var ikke det hun sagde hun sagde netop at vi kunne få dem

Løsningen må så være at trække et antal dage fra det antal man påregner at
være der - og meddele dette. Enten kan man blive (hvis man gerne vil det)
eller man kan drage ud på nye eventyr.

Forudbetaling er mig bekendt kun en nødvendighed i højsæsonerne. Alt andet
er at hive penge ud af folk.

--
Per, Esbjerg

Fra : HSLK

Dato : 11-04-07 20:34

Hejsa

> Løsningen må så være at trække et antal dage fra det antal man påregner at
> være der - og meddele dette. Enten kan man blive (hvis man gerne vil det)
> eller man kan drage ud på nye eventyr.

Det har vi så lært nu

> Forudbetaling er mig bekendt kun en nødvendighed i højsæsonerne. Alt andet
> er at hive penge ud af folk.

enig

Knus Henriette.