Model spørgsmål
Fra : no

Dato : 23-04-07 19:39

Jeg var ude at prøvekøre i en Opel Vectra idag, den hed
Opel Vectra 1,8 16V Comfort st.car 5d. Men til min store undren var der
hverken elruder, elspejle eller omdrejnings tæller.

Nogen der ved om det kan passe, vil jo gerne vide hvad nyprisen har været på
sådan en fætter så man ikke bliver snydt mere end højest nødvendigt.

Mange tak for svar.

Fra : Per O.

Dato : 23-04-07 20:34

"no" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der ved om det kan passe, vil jo gerne vide hvad nyprisen har været
> på sådan en fætter så man ikke bliver snydt mere end højest nødvendigt.

Nu ville en årgang jo hjælpe svært meget

Men gå ind på Google og skriv det samme i søgeteksten som du skriver her, og
vupti, så er der masser af links.

www.biltorvet.dk kan også hjælpe dig.

--
Per O.
www.tosseparkering.dk - Så kan de lære det!

Fra : no

Dato : 23-04-07 21:00

> Nu ville en årgang jo hjælpe svært meget
>
> Men gå ind på Google og skriv det samme i søgeteksten som du skriver her,
> og vupti, så er der masser af links.

ups 1997, har googlet derfor spørger jeg her. Får masser af links på google,
men synes ikke jeg bliver kologere på om de har lavet en model der hedder
sådan med så lidt udstyr.

Fra : Brian

Dato : 23-04-07 21:30

no wrote:

> ups 1997, har googlet derfor spørger jeg her. Får masser af links på
> google, men synes ikke jeg bliver kologere på om de har lavet en
> model der hedder sådan med så lidt udstyr.

Både og - jeg er temmelig sikker på at Comfort betegnelsen ikke var i brug i
1997, men man skal lidt længere op i årgang. Den ene jeg kan se på bilbasen,
har da også stjålet betegnelsen (og nyprisen) fra en 2001 model.

Du kan sammenligne med andre Comfort modeller på bilbasen, for at danne dig
et nogenlunde billede af grundudstyret. Omkring 1999 var der et facelift af
modellen, og det har sikkert også haft betydning på udstyret.

/Brian