OT: Gad vide om det kan lade sig gøre i vi~
Fra : Andersen [3650]

Dato : 22-04-07 08:07

Tyvstjålet fra dk.snak.vittigheder, men denne fortjener sq
en størrer udbredelse i "samfundet"
---
En betjent standser en fyr for at køre for hurtigt.
Betjenten: Må jeg se dit kørekort?
Manden: Det har jeg ikke mere. Det blev frakendt da jeg blev taget femte
gang for at køre bil under indflydelse.
Betjenten: Må jeg have lov at se registreringspapirerne for denne bil.
Manden: Det er ikke min bil. Jeg har stjålet den.
Betjenten: Er bilen stjålet?
Manden: Det stemmer. Men nu jeg tænker mig om, tror jeg nok jeg så
registreringspapirerne i handskerummet da jeg lagde min pistol derind.
Betjenten: Er der en pistol i handskerummet!?
Manden: Ja. Jeg lagde den derind efter jeg havde skudt og dræbt kvinden som
ejede bilen her, og så lagde jeg hende i bagagerummet.
Betjenten: Er der et lig i BAGAGERUMMET??!!!
Manden: Ja, hr.
Efter at have hørt dette tilkaldte betjenten straks politichefen over
radioen.
Bilen blev hurtigt omringet af patruljevogne, og politichefen gik hen mod
bilen for at håndtere den tilspidsede situation:
Politichefen: Hr., må jeg få lov at se dit kørekort?
Manden: Ja selvfølgelig. Værsgo.
Det var gyldigt.
Politichefen: Hvis bil er dette?
Manden: Det er min. Her har er registreringspapirerne.
Mandens navn fremgik af papirerne.
Politichefen: Vil du langsomt åbne handskerummet, så jeg kan se om der er en
pistol derinde?
Manden: Ja, hr. - men det er der ikke.
Handskerummet indeholdt ingen pistol.
Politichefen: Vil du have noget imod at åbne bilens bagagerum? Jeg er blevet
oplyst om at der befinder sig et lig deri.
Manden: Ingen problem.
Bagagerummet blev åbnet - intet lig.
Politichefen: Det forstår jeg ikke helt. Betjenten der stoppede dig har
sagt, at du fortalte ham at du ikke havde noget kørekort, at bilen var
stjålet, at du havde en pistol i handskerummet og at der var en død kvinde i
bagagerummet.
Manden: Ja det har han sikkert! Og jeg vil vædde på at den løgnhals også har
fortalt dig at jeg har kørt for stærkt!

Andersen [ 3650 ]
Smid brugere af SPAMFIGHTER i søen

Fra : Hr. Jensen

Dato : 22-04-07 08:55

On Sun, 22 Apr 2007 09:06:35 +0200 "Andersen [3650]" <siger@det.ikke>
sent the following smoke signals:

>Tyvstjålet fra dk.snak.vittigheder, men denne fortjener sq
>en størrer udbredelse i "samfundet"

Ang subj.: Nej, betjenten trækker sin pistol og pløkker dig lige på
stedet...
Så ka' du lær' det... *he he he*

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Henning

Dato : 22-04-07 09:40

wrote:

> [...]
>gang for at køre bil under indflydelse.
>Betjenten: Må jeg have lov at se registreringspapirerne for denne bil.
Allerede her knækker filmen i forhold til Danmark. Ingen kræver, du
kører rundt med registreringsattesten.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 22-04-07 11:50

> Allerede her knækker filmen i forhold til Danmark. Ingen kræver, du
> kører rundt med registreringsattesten.

Jo. Enten Del 2 eller en kopi af samme (tror faktisk ikke engang en kopi er
nok)

Troels

Fra : Brian

Dato : 22-04-07 11:56

Troels Plougmann-Olsen wrote:

> Jo. Enten Del 2 eller en kopi af samme (tror faktisk ikke engang en
> kopi er nok)

Er det ikke kun når du har noget på krogen, at du skal have reg.attesten med
i bilen ?

/Brian

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 22-04-07 12:03

> Er det ikke kun når du har noget på krogen, at du skal have reg.attesten
> med i bilen ?

Ikke svjv, men kan spørge naboen engang senere i dag når han er hjemme igen,
han er færdselsbetjent lige pt.

Troels

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 22-04-07 19:20

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> [...]
> bagagerummet.
> Manden: Ja det har han sikkert! Og jeg vil vædde på at den løgnhals også

Det kunne måske have fundet sted i UnitedBluff,
for nogen (mange) år siden.

Men tror også det er en vandrehistorie.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Jan Vennike

Dato : 23-04-07 20:28

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> Tyvstjålet fra dk.snak.vittigheder, men denne fortjener sq
> en størrer udbredelse i "samfundet"
> ---

Jeg har en i samme boldgade - og den er sand, da der var vidner til stede.

Min tidligere chef havde en tendens til at køre aaalt for stærkt - hvilket
hans kone også gjorde.

Så en dag blev hun stoppet af politiet, ifærd med at køre alt for stærkt.

Ordene faldt cirka sådan her:

Betjenten: "Goddag frue, De kørte alt for stærkt - er De ikke klar over at
dette er en
sort plet, hvor der sker mange ulykker??"

Direktørfruen (som så absolut var skåret godt for mundlæderet): "Det var
også derfor jeg skyndte mig sådan, for at komme igennem i en fart"

Betjenten - først mundlam og derefter "Lige et øjeblik, jeg skal lige hente
min kollega - den her skal han også høre" hvorefter hun måtte gentage den.

DEN grinte vi alle af i et stykke tid

/Jan

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 23-04-07 22:49

On Mon, 23 Apr 2007 21:28:16 +0200, "Jan Vennike"
<jan@GARFIELDvennike.dk> wrote:

> [...]
>min kollega - den her skal han også høre" hvorefter hun måtte gentage den.

En her fra gruppen havde lige været ude og investere i en splitterny
BMW 540.

Han ville straks checke om alt det der stod i brochuren om topfart
osv. nu stemte, så det gik derudad på raske fjed.

Imens han sidder og indsnuser noget køreglæde, er der en
motorcykelbetjent der har sneget sig op bag ham, og han bliver
selvfølgelig standset.

Betjenten kommer op til førerdøren, som bliver rullet ned. Politieren
tager rutinemæssigt en snuser for alkohol, og siger:

Det svineri du lige har lavet, findes der ingen undskyldninger for,
men hvis du kan komme med én jeg ikke har hørt før, så slipper du,
bare fordi det er fredag.

Jow, nu skal du høre. Jeg er lige blevet skilt fra min kone, fordi hun
rendte med en politibetjent, og nu var jeg s'gu bange for at han kom
for at levere hende tilbage.

God week-end sagde betjenten bare.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Andersen [3650]

Dato : 24-04-07 19:58

> [...]
>
> Jow, nu skal du høre. Jeg er lige blevet skilt fra min kone, fordi hun
> rendte med en politibetjent, og nu var jeg s'gu bange for at han kom

Gammel men stadig go'

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-07 20:16

On Tue, 24 Apr 2007 20:57:47 +0200, "Andersen [3650]" <siger@det.ikke>
wrote:

<...>
>Gammel men stadig go'

Den bedste jeg har hørt er godt nok gammel. Den er fra de tider,
polisen lagde to luftslanger ud over kørebanen for at måle hastighed -
og det foregik på Thistedvej i Nørresundby. En bil måles til en
hastighed ganske pænt over det tilladte og dialogen går:
"Har de et flyvercertifikat, hr?"
"Øh, ja.....her!"
"Nå, god tur! - men flyv lige lidt lavere"

Ifølge historien var der tale om en trafikpilot som var tilkaldt for
at afløse en sygemeldt kollega. (men det KAN være en vandrehistorie)
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 24-04-07 20:48

> og det foregik på Thistedvej i Nørresundby.

Jeg troede ellers ALLE kørte for stærkt, der..?

Troels

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-07 20:53

On Tue, 24 Apr 2007 21:48:27 +0200, "Troels Plougmann-Olsen"
<hvis.du.whiner.over.min.mail.er.du.et.tudefjaes@WHINEHEAD> wrote:

>Jeg troede ellers ALLE kørte for stærkt, der..?

Det er jo ikke nyt, at fartkontroller altid finder de gode steder )
Men, ja - at køre efter bogen derudaf er et kursus i hasarderede
overhalinger
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 24-04-07 20:55

> Det er jo ikke nyt, at fartkontroller altid finder de gode steder )
> Men, ja - at køre efter bogen derudaf er et kursus i hasarderede
> overhalinger

Nej, at BLIVE hasarderet overhalet.

I guder folk kører som huller i jorden derude.

Troels

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-07 21:10

On Tue, 24 Apr 2007 21:55:08 +0200, "Troels Plougmann-Olsen"

>Nej, at BLIVE hasarderet overhalet.

Ja, ja, okay! Har oplevet akut behov for rene underbukser (eller tæt
derved) på den strækning bare fordi jeg kun kørte +10 !! )

>I guder folk kører som huller i jorden derude.

Hmmmm........måske.....troede ikke huller i jorden kunne køre, men det
er måske pointen? )))
--
Ivan Madsen
med en OES i huset

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 25-04-07 01:54

> Hmmmm........måske.....troede ikke huller i jorden kunne køre, men det
> er måske pointen? )))

Præcis ;)

Troels