TV i bilen
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 20-04-07 20:37

Fanden i det om jeg nogensinde skulle have sådan noget i min bil - børnene
måtte sørge for at underholde sig selv. Men det er der så andre, der ikke
kan!

Jeg har købt noget Denver 725 noget, så er så spørgsmålet om det på nogen
måde kan sluttes til bilens stereoanlæg, da lyden er noget tynd i de par
fladskærme. Der følger øretelefoner med, men jeg vil gerne have lyden ud i
hele kabinen.

Kan man slutte noget lyd til stereoen igennem øretelefonudgangen?

Bilradioen er noget Blaupunkt Bremen, et par år gammel.

--
Per, Esbjerg

Fra : Elmer Fjort

Dato : 20-04-07 21:48

> [...]
>
> Kan man slutte noget lyd til stereoen igennem øretelefonudgangen?
>
> Bilradioen er noget Blaupunkt Bremen, et par år gammel.

Tror ikke du kan få noget IND i radioen gennem en UD gang.
Du skal nok have radioen ud og sætte det til en af de 2 AUX indgange

Elmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-04-07 22:21

Elmer Fjort skriver:

> Tror ikke du kan få noget IND i radioen gennem en UD gang.

Måske det er udgangen på DVD'en der menes ???

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-04-07 22:22

Per Henneberg Kristensen skriver:

> Kan man slutte noget lyd til stereoen igennem øretelefonudgangen?

Ja

> Bilradioen er noget Blaupunkt Bremen, et par år gammel.

Har den mulighed for at koble lyd ind et eller andet sted ?

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-04-07 03:05

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Har den mulighed for at koble lyd ind et eller andet sted ?

Hmm ... telefon og måske også gps - duer det?

--
Per, Esbjerg

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-04-07 05:31

Per Henneberg Kristensen skriver:

> Hmm ... telefon og måske også gps - duer det?

Ja, men kun i mono, har den ikke AUX in ?

Fra : Galaxy

Dato : 21-04-07 08:54

Glem lyden i bilens højttalere. Anders And er kun sjov at høre på i korte
bidder....

Lad børnene sidde med høretelefoner, det er rart..

lars.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-04-07 09:19

Galaxy skriver:

> Glem lyden i bilens højttalere. Anders And er kun sjov at høre på i korte
> bidder....

Jeg hører alligevel for det meste P3, så det behøves du ikke at bekymre
dig om.

Måske du skal bekymre dig mere om, hvem du svarer på usenet ??

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-04-07 10:14

Galaxy wrote:
> Glem lyden i bilens højttalere. Anders And er kun sjov at høre på i
> korte bidder....

Det er netop ikke for skørnenes byld at jeg har købt det - som det fremgår
af første indlæg :)

> Lad børnene sidde med høretelefoner, det er rart..

Grunden til at jeg gerne vil have lyden med er fordi jeg godt kan have
fornøjelse af lyden når jeg kører :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-04-07 10:14

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Per Henneberg Kristensen skriver:

> Ja, men kun i mono, har den ikke AUX in ?

Det vil jeg lige undersøge, når jeg kommer i nærheden af
brugsforvirringen...

--
Per, Esbjerg