hvad skal jeg give for en mazda 2 1,6 fra~
Fra : jesper stenbakken

Dato : 20-04-07 15:52

Nogen der ved hvor meget man max bør give for en mazda2 1,6 hos
forhandler....jeg giver en toyota yaris 1,5 fra 2000 i bytte...den har
gået 154000 og er i ok stand.

Hvad kan jeg forlange at få med i købet....her tænker jeg på
fartpilot, vinterdæk o.s.v.

På forhånd tak.

Fra : Tom

Dato : 20-04-07 16:19

"jesper stenbakken (slet OB8IK)" <jesperstenbakken@OB8IKhotmail.com> wrote
in message news:11770810250.221600415466913@dtext.news.tele.dk...

Det ved www.bilpriser.dk

--
Tom

Fra : Gunnar007

Dato : 20-04-07 19:33

"jesper stenbakken (slet OB8IK)" <jesperstenbakken@OB8IKhotmail.com> skrev i
en meddelelse news:11770810250.221600415466913@dtext.news.tele.dk...
> Nogen der ved hvor meget man max bør give for en mazda2 1,6 hos
> forhandler....jeg giver en toyota yaris 1,5 fra 2000 i bytte...den har
> gået 154000 og er i ok stand.

Hvad har 2'eren kørt ??
Og hvilken stand står den i ?

> Hvad kan jeg forlange at få med i købet....her tænker jeg på
> fartpilot, vinterdæk o.s.v.

Man kan vel ikke forlange mere end der er skrevet der er med.
Bilen er jo udstyret med det som den nu engang står med.
Hvad du vil have ekstra må du så betale for, eller prutte med i prisen.
Eksempel : du syntes bilen er 6.000 kr for dyr, du siger den er lidt for dyr
med det udstyr, men du er villig til at handle hvis sælger smider en
fartpilot oveni..!

Men forlange noget er nok sværere.

Held og lykke
Hilsen G