att folmer
Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 18-04-07 21:15

Folmer ved du hvem det var der væltede i sistde uge lige før svinesund ?
Vi ble ført væk frer E6 og uden om vejarbejdet.
Ville egentlig bare vide om der var sket ham noget .

Mvh
Henrik

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-04-07 22:50

On Wed, 18 Apr 2007 22:14:48 +0200, "Henrik G Nielsen"
<hlt2FJERN@huskes.dk> wrote:

>Folmer ved du hvem det var der væltede i sistde uge lige før svinesund ?
>Vi ble ført væk frer E6 og uden om vejarbejdet.
>Ville egentlig bare vide om der var sket ham noget .

>--

Har ikke den fjerneste anelse, da jeg er ferieramt, og først skal
begynde at arbejde igen på mandag.

Var det en dansker?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 19-04-07 00:24

> Har ikke den fjerneste anelse, da jeg er ferieramt, og først skal
> [...]

Ja han kørte med papirruller.

Mvh
Henrik

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-04-07 09:11

On Thu, 19 Apr 2007 01:24:07 +0200, "Henrik G Nielsen"
<hlt2FJERN@huskes.dk> wrote:

>Ja han kørte med papirruller.

>--

Lortelæs!

Jeg håber s'gu at han havde orden i lastsikringen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-07 09:46

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> Lortelæs!

Toiletpapir?

Møller

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-04-07 09:58

On Thu, 19 Apr 2007 10:45:36 +0200, "Møller" <eamzget2net.dk> wrote:

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

>Toiletpapir?

>--

Ja, det kan s'gu ikke afvises. *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : John

Dato : 19-04-07 11:19

Folmer Rasmussen formulerede:

> Ja, det kan s'gu ikke afvises. *LOL*

Det ville jeg nu gøre.....hvis det er brugt

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-07 13:18

"John" <jl.transport@mail.dk> wrote in message

> Folmer Rasmussen formulerede:

> Det ville jeg nu gøre.....hvis det er brugt

det har vel to sider

Møller

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-04-07 13:48

On Thu, 19 Apr 2007 14:18:25 +0200, "Møller" <eamzget2net.dk> wrote:

>"John" <jl.transport@mail.dk> wrote in message

>det har vel to sider

>--

Yes, og intet job er bragt til ENDE, før papirarbejdet er gjort.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 19-04-07 11:35

"Henrik G Nielsen" <hlt2FJERN@huskes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi ble ført væk frer E6 og uden om vejarbejdet.
> Ville egentlig bare vide om der var sket ham noget .

Fandt lige det her .

Dansk lastbil væltet i Sverige

13. april 2007 kl. 06:34

En dansk lastbil væltede torsdag formiddag på E6 ved Skee, lidt syd
for Svinesund. Bilen var på vej i sydgående retning, da ulykken skete.

Ingen personer kom noget til, men lastbilens tank lækkede diesel, der
skulle fjernes, så bjergningen af bilen tog lang tid. Derfor var E6 lukket i
begge retninger indtil ved 16-tiden.

begin 666 dynamisk_space.gif
`
end