Billeder af golf 1 Cabrio projekt..
Fra : Ukendt

Dato : 15-04-07 15:33

Så er de her, se dem imens de er super nye og friske

http://starchild.dk/Golf1cabrioprojekt/

Og der er taget hensyn til jer med små linier..

Jeg har ikke taget billeder af alle de dele der skal på, så ville jeg ikke
kunne lave andet )

Mvh
Morten

Fra : Tom

Dato : 15-04-07 16:06

"Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote in message
> [...]
>
> Og der er taget hensyn til jer med små linier..
>
> Jeg har ikke taget billeder af alle de dele der skal på, så ville jeg ikke

Flot projekt, jeg kan se at du har været meget påpasselig med tyverisikring
af rattet

Ellers er det sgu en flot kamelion-farve den har fået, første gang jeg ser
brun og grøn stå så klart.
Ser ud som om der er en del at lave på den endnu. Troede slet ikke sådan en
1' havde skivebremser

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-07 16:30

> Flot projekt, jeg kan se at du har været meget påpasselig med
> tyverisikring af rattet

Haha ja det sad jo bare på da den blev staldet op, har et Momo milinium evo
rat til den ;)

> Ellers er det sgu en flot kamelion-farve den har fået, første gang jeg ser
> brun og grøn stå så klart.

Ja, næsten synd at male den lyseblå ))

> Ser ud som om der er en del at lave på den endnu. Troede slet ikke sådan
> en 1' havde skivebremser

Jow da foran, de samme som en Golf 2 GTI 8v, du må regne med at den std, har
112hk.. så der er 239mm ventilerede skiver på.
Bagpå har den tromler, og det ændre jeg ikke, det er der ingen grund til..

Men HELE bremsesystemet er skiftet ud..

Mvh
Morten

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-04-07 19:00

Tom skriver:

> Troede slet ikke sådan en 1' havde skivebremser

Gider du lige!!!

Selv min 1'er med den voldsomme 1,1 liters motor havde skivebremser af
for.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Tom

Dato : 15-04-07 19:40

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> Tom skriver:

> Gider du lige!!!
>
> Selv min 1'er med den voldsomme 1,1 liters motor havde skivebremser af
> for.....

Jeg så det bare på vores fælles værksted, at en goller 1 havde tromler
foran.

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-04-07 19:54

Tom skriver:

> Jeg så det bare på vores fælles værksted, at en goller 1 havde tromler
> foran.

Så er det eddermanme en tidlig model......

Min var en 78'er

Fra : Tom

Dato : 15-04-07 20:40

> Tom skriver:

> Så er det eddermanme en tidlig model......
>
> Min var en 78'er

hehe vi sønderjyder er jo nogle fattige bønder fra 7. kartoffelrække, så her
finder man Sierra 1.3 og gollere med 4 x tromlebremser

--
Tom

Fra : Mikkel Lund

Dato : 15-04-07 19:59

Tom skrev:
> "Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message

> Jeg så det bare på vores fælles værksted, at en goller 1 havde tromler
> foran.

Det har jeg aldrig set. Er der noget, udover Tom, der her?

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Tom

Dato : 15-04-07 20:36

"Mikkel Lund" <mmlu03@space.aau.dk> wrote in message

> Det har jeg aldrig set. Er der noget, udover Tom, der her?

Sikkert ikke mange, men jeg har da stået og snakket med ejeren og jeg gloede
også en ekstra gang, da jeg ikke anede at golleren blev lavet i SÅ skrabet
en version )

Wikipedia kender den dog også godt nok

http://de.wikipedia.org/wiki/VW_Golf_I#Modellgeschichte
Zunächst wurden die ersten Golf I mit dem 50 PS-Motor, noch mit
Trommelbremsen an der Vorderachse ausgerüstet.

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-04-07 21:06

> også en ekstra gang, da jeg ikke anede at golleren blev lavet i SÅ skrabet
> en version )

Det er jo VW... intet har ændret sig gennem tiderne )

Fra : Mikkel Lund

Dato : 15-04-07 17:57

Morten Juel skrev:
> [...]
>
> Og der er taget hensyn til jer med små linier..
>
> Jeg har ikke taget billeder af alle de dele der skal på, så ville jeg ikke

Tja, 1. maj bliver det nok ikke, med mindre det er 2008

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-07 17:59

> Tja, 1. maj bliver det nok ikke, med mindre det er 2008

Nej men midt i maj er muligt..

Mvh
Morten