Cabrio projekt fremad går det.. (billleder~
Fra : Ukendt

Dato : 14-04-07 15:02

Hejsa Alle

Jaj endnu en uge er gået.. hvis der er nogle derude der tænker, det lyder sq
sjovt det han har gang i ham morten, det vil jeg også gøre.. Så kan jeg kun
sige tænk jer godt om !!! Det er ikke for sjov at mange bilforummer bugner
af bildele fra døde projekter, enten fordi at der er MEGET mere arbejde i
det, end man forventer, eller fordi pengene simpelthen bare slipper op...
Der er MEGET arbejde, og det tager LANG tid..

Men jeg giver ikke op, og pengene er der

Nå men i denne uge er der lavet følgende:

Motorkran er samlet.
16V motor er flyttet over til svigerforældrene (jaja de skal da også bøde
lidt for mit cabrio projekt )
Fået lavet huller til Karmann skørter og skærmkanter
Sat nye gummi bøsninger på foreste krængnings stabilisator..
Fået skildt det meste af 16V motoren ad.
Givet paneler Undervogns snast..
Givet alle hulrum voks.

Ting der er købt i denne uge:
4 gange stempel og oliering.
Anden bagkofanger i glasfiber :o/
Gummibøsninger til bagdæmperne (tårnene) har købt til en G2 de er nemlig ens

Jeg er dog løbet ind i nogle problemer, er der nogle af jer der har skildt
en motor helt ad? hvordan får jeg knasthjulet af knasterne?? jeg kan jo ikke
holde om knastakslen.. og det samme med oliepumpe akslen, den kan man jo
heller ikke holde fast på.. nogle ideer??

Det lille tandrems tandhjul på krumtappen, der laver jeg nok et special
beslag jeg kan holde med i koblingssiden...

Og prøv lige at se de ins dysser, er de døde?? skal jeg mon udskifte dem ??
hvad tror i ?

Og prøv at se toppakningen, den har da været utøt hva

Billeder af lidt motor adskillelse..

http://starchild.d/cabrioprojekt/1.jpg <-- får tappet olie af
http://starchild.d/cabrioprojekt/2.jpg
http://starchild.d/cabrioprojekt/3.jpg
http://starchild.d/cabrioprojekt/4.jpg <-- min nye karn
http://starchild.d/cabrioprojekt/5.jpg <-- Krumtappen i 2L bokken, den skal
bare ud..
http://starchild.d/cabrioprojekt/6.jpg <-- lid mere afmonteret..
http://starchild.d/cabrioprojekt/7.jpg <-- ins dysser
http://starchild.d/cabrioprojekt/8.jpg
http://starchild.d/cabrioprojekt/9.jpg <-- ser den god ud, eller skal de
skiftes..
http://starchild.d/cabrioprojekt/10.jpg <-- gamle toppakning..
http://starchild.d/cabrioprojekt/11.jpg <-- 16v motoren næsten helt adskildt
http://starchild.d/cabrioprojekt/12.jpg <-- 16v topstykke..

Alle billeder i en zip fil:
http://starchild.d/cabrioprojekt/cabrioprojekt.zip

Og nej gider ikke at gøre dem mindre, få jer nogle ordenlige linier jeg
har 10Mbit upload.. så sug løs..

Mvh
Morten

Fra : Thomas

Dato : 14-04-07 15:46

"Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote in message
> Hejsa Alle
>

> Billeder af lidt motor adskillelse..

Prøv med nogle links der virker! ;)

Mvh

Thomas

Fra : Allan Kristensen

Dato : 14-04-07 15:58

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote in message

> Prøv med nogle links der virker! ;)

han har vist bare glemt at skrive k i .dk

har du haft motoren i bilen, jeg mindes da at der var nogle der lavede
indsugningsmanifoldet om for at få plads til den i en Golf 1

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-07 17:04

> har du haft motoren i bilen, jeg mindes da at der var nogle der lavede
> indsugningsmanifoldet om for at få plads til den i en Golf 1

Nej der er jo ikke plads til 2 motorer )

Men der skulle ikke være plads problemer, selv om jeg helst ville ha haft
insprøjtningen fra en scrirocco 16v.. men det andet er også mugligt at få
til at virke

Mvh
Morten

Fra : Kasper Christensen

Dato : 14-04-07 16:01

> Prøv med nogle links der virker! ;)

Der mangler bare et k i dk.

Mvh

Kasper

Fra : Mads Stetter

Dato : 14-04-07 16:01

Thomas wrote:

> Prøv med nogle links der virker! ;)
>
> Mvh
>
> Thomas

Der mangler blot et K i linket...

MVH Stetter

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-07 17:01
Fra : Mikkel Lund

Dato : 14-04-07 16:41

Morten Juel skrev:
> Hejsa Alle
>
> Jaj endnu en uge er gået..
> Mvh
> Morten

Gode med nogle billeder, det er altid sjovere. Men hvor er bilen?

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-07 17:02

> Gode med nogle billeder, det er altid sjovere. Men hvor er bilen?

Hehe den står gemt i en garage, men mon ikke jeg har et par billeder til jer
i næste uge af den også

Mvh
Morten

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-04-07 17:13

Morten Juel skriver:

> [...]
> holde om knastakslen.. og det samme med oliepumpe akslen, den kan man jo
> heller ikke holde fast på.. nogle ideer??

En aftrækker.

> [...]
> http://starchild.d/cabrioprojekt/cabrioprojekt.zip
>
> Og nej gider ikke at gøre dem mindre, få jer nogle ordenlige linier jeg

Darn har kun 256 download. Gør dem nu mindre næste gang, der findes
færdige værktøjer til den slags....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-07 18:18

> En aftrækker.

Hehe den løsner sq nok ikke boltene

> Darn har kun 256 download. Gør dem nu mindre næste gang, der findes
> færdige værktøjer til den slags....

Så må du sq komme ind i kampen

Mvh
Morten

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-04-07 19:21

Morten Juel skriver:

> Hehe den løsner sq nok ikke boltene

Nåh, det er det du mener, tandrem omkring hjulet, så står det stille.

> Så må du sq komme ind i kampen

Find lige nolge der kan tilbyde mig en 10MBit til menneskepenge i
Hammel.....

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 14-04-07 17:56

Fedt med billeder .. de siger jo alt... men husk nu liiiige at sige tak ..
( også i gruppen ) til den flinke mand der har lånt dig et Cam. :) Jeg
syntes det er meget pænt af ham !

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : John Sahl

Dato : 14-04-07 18:10

Lars Bisgaard wrote:
> Fedt med billeder .. de siger jo alt... men husk nu liiiige at sige
> tak .. ( også i gruppen ) til den flinke mand der har lånt dig et
> Cam. :) Jeg syntes det er meget pænt af ham !

Han har faktisk ikke modtaget det endnu. Det er pakket og klart, men ikke
afsendt på grund af lidt logistiske problemer kombineret med alzheimer light

--
John Sahl

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 14-04-07 22:25

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i en meddelelse

> Han har faktisk ikke modtaget det endnu. Det er pakket og klart, men ikke
> afsendt på grund af lidt logistiske problemer kombineret med alzheimer
> light

ups.. ok ja så holder jeg min mund :)

Troede bare at det var derfor der nu var begyndt at dukke billeder op :)

Hilsen

Lars Bisgaard

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-07 18:20

> Fedt med billeder .. de siger jo alt... men husk nu liiiige at sige tak ..
> ( også i gruppen ) til den flinke mand der har lånt dig et Cam. :) Jeg
> syntes det er meget pænt af ham !

Hehe jeg har da allerede takket kærestens lillebror ) Det kan være at han
tager et billede eller 2 af selve bilen iaften, jeg skal nok skrive hvis det
sker

Mvh
Morten

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 14-04-07 18:22

Morten Juel wrote:
> Og nej gider ikke at gøre dem mindre, få jer nogle ordenlige linier jeg
> har 10Mbit upload.. så sug løs..

Må jeg anbefale dig at bruge Google Picasa (http://picasa.google.com/)

Den kan selv lave thumbnails og så har du mulighed for at lave et
webalbum, så folk kan se dem på en side inden de vælger hvilke billeder
man ønsker at se i en stor version. Programmet er gratis og nemt at
finde ud af.

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-07 18:47

> [...]
> webalbum, så folk kan se dem på en side inden de vælger hvilke billeder
> man ønsker at se i en stor version. Programmet er gratis og nemt at finde

Hehe altså skal i ikke bare se jeg at få noget fiber istedet

Mvh
Morten **som nok skal kigge lidt på det program**