F1 og Mclaren Mercedes logo
Fra : Steen

Dato : 13-04-07 23:34

Jeg søger det officielle Fomel 1 logo og logoet fra McLaren Mercedes (hvis
de overhovedet har et? Jeg synes ikke jeg har kunne finde McLaren navnet som
logo nogle steder - ikke engang på deres F1 racer!).
Jeg søger begge logos i stort format til print. Kun til privat brug.

Det logo der findes på www.f1.com er ikke stort nok.
Heller ikke det der findes her: www.mclaren.co.uk

Nogen der kan hjælpe alligevel?

MVH Steen

Fra : Steen

Dato : 13-04-07 23:37

Nå, F1 logoet fandt jeg selv http://de.wikipedia.org/wiki/Bild:F1_logo.svg

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 14-04-07 04:41

Steen formulerede lørdag:

> Nå, F1 logoet fandt jeg selv http://de.wikipedia.org/wiki/Bild:F1_logo.svg

Prøv at kigge denne igennem: http://www.webchantier.com/index_fr.html
Eller denne: http://brandsoftheworld.com/
Kai

Fra : Steen

Dato : 14-04-07 15:29

Fister Løgsovs wrote:
> Prøv at kigge denne igennem: http://www.webchantier.com/index_fr.html
> Eller denne: http://brandsoftheworld.com/

Tak for tippet, men de er desværre ikke store nok

MVH Steen

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 14-04-07 18:16

Steen kom med følgende:

> Tak for tippet, men de er desværre ikke store nok
>
> MVH Steen

Dem på brands ligger vistnok i et format som kan skaleres op uden
synderligt tab.
Jeg er ikke klog på sådan noget, jeg skalerer altid ned til 1:24, men
prøv.
Kai

Fra : Steen

Dato : 14-04-07 21:04

Fister Løgsovs wrote:
> Dem på brands ligger vistnok i et format som kan skaleres op uden
> synderligt tab.
> Jeg er ikke klog på sådan noget, jeg skalerer altid ned til 1:24, men
> prøv.

Jeg har prøvet. Men AI-filerne kun fylder 8 Kb og de er ikke ret store.
Har lige prøvet, og det er samme str. som på selve siden. Jeg harforsøgt at
scalere dem op, men de skal op i ca. 8 cm's højde, og så pixelerer skidtet.

MVH Steen

Fra : Steen

Dato : 15-04-07 00:06

Steen wrote:
> [...]
> store. Har lige prøvet, og det er samme str. som på selve siden. Jeg
> harforsøgt at scalere dem op, men de skal op i ca. 8 cm's højde, og

Nåh ja, det er garanteret vektor-format. Så kan det skaleres
Det må jeg lige prøve.