Synsregler på trailer?
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 13-04-07 22:49

Hej.

Jeg købte for et års tid siden en rimelig sammenhængende trailer. Den er fra
1981... og er aldrig siden blevet omreg. fra den første ejer. Men skal sådan
en fyr ikke synes? Jeg er blevet lidt klam i hænderne ved at køre med den...
Det bliver jo ikke morsomt hvis jeg er skyld i en skade, og traileren skulle
have været synet for 16 år siden

Mvh

Jasper

--
jasper@FJERNESahrensbach.com

(FJERNES skal, sjovt nok, fjernes.)

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 14-04-07 06:43

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> skrev i en
meddelelse news:461ffaaa$0$917$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> med den... Det bliver jo ikke morsomt hvis jeg er skyld i en skade, og
> traileren skulle have været synet for 16 år siden

Hvis du nu er ejer af traileren, så skal du helt klart få den synet og
omregistreret. Ellers kan det give problemer for dem gamle ejer, hvis du
f.eks. bliver stoppet med fejl på traileren.
Forsikringsmæssigt betyder det næppe noget, da traileren er dækket af bilens
ansvarsforsikring.
Hilsen Matthias