Re: Så er der bestil Xenonkit :)
Fra : Lars Knudsen

Dato : 12-04-07 16:00

Date: Thu, 12 Apr 2007 17:00:21 +0200

<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:\n"

On Thu, 12 Apr 2007 15:21:50 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"

>Det gjorde gule pærer også for 15 år siden (sytes mange dengang).

Jeg husker faktisk også min gamle ny afdøde farmor - da det begyndte
at være populært med H4 Halogen pærer. Hun syntes de gav et
forfærdeligt kraftigt og blændende lys "de der nye Halogen pærer",
bandede dem lagt væk "og de gamle lyste jo fint nok".

Kommer altid til at tænke på det når der klages over er HID/Xenon
lygter er så kraftige at blænder de modkørende uanset at de så er
indstillet korrekt.

** Lars

Fra : Tom

Dato : 12-04-07 18:01

"Lars Knudsen" <larsremove@landligtremove.dkaway> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Kommer altid til at tænke på det når der klages over er HID/Xenon
> lygter er så kraftige at blænder de modkørende uanset at de så er

HID "blænder" sådan ca. lige så lidt som korrekt indstillede tåbeforlygter
der er tændt sammen med nærlyset når det ikke er tåge.

--
Tom

Fra : Brian

Dato : 12-04-07 18:09

Tom wrote:

> HID "blænder" sådan ca. lige så lidt som korrekt indstillede
> tåbeforlygter der er tændt sammen med nærlyset når det ikke er tåge.

Hmm... der går flere historier om folk der er kørt i grøften i ren
forargelse, når de måder sådan en bilist - det er absolut ikke at spøge med!

/Brian

Fra : Lars Knudsen

Dato : 12-04-07 16:01

On Thu, 12 Apr 2007 17:00:21 +0200, Lars Knudsen
<larsremove@landligtremove.dkaway> wrote:

>Jeg husker faktisk også min gamle ny afdøde farmor - da det begyndte

Eh.. Ikke NY med NU...

** Lars