Mercedes benz ML320 CDI
Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 11-04-07 10:13

jeg påtænker at købe en brugt ML 320 CDI og har budget på ca max
300.000 er der noget jeg skal være opmærksom på

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-04-07 10:18

On 11 Apr 2007 09:13:07 GMT, Erik Kirkegaard <erik@ZZ1QOsurfmail.dk>
(slet ZZ1QO) wrote:

>jeg påtænker at købe en brugt ML 320 CDI og har budget på ca max
>300.000 er der noget jeg skal være opmærksom på

>--

Jeg ville først og fremmest spørge mig selv endnu en gang:

Er det nu sådan én jeg har brug for? *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : joppe

Dato : 11-04-07 11:23

Vær sikker på det er en af dem der ikke ruster overalt. Mener det
stoppet efter modellerne efter 2003, men er ikke helt sikker.

mvh Jesper

Fra : TDN

Dato : 11-04-07 17:46

"Erik Kirkegaard (slet ZZ1QO)" <erik@ZZ1QOsurfmail.dk> skrev i en meddelelse
> jeg påtænker at købe en brugt ML 320 CDI og har budget på ca max
> 300.000 er der noget jeg skal være opmærksom på

Den er ringe, i BrugtRevyen 2006 får den prædikatet "Pas på!" Den er bygget
i USA efter helt andre kvalitetsnormer end vi er vant til. Det er især rust,
elsystemet og den generelle samlekvalitet der halter. Typiske fejl:
strejkende el-ruder, centrallåse, defekte instrumenter, knirkende eller løse
forsæder, utætte dørtætningslister, utætte sprinklerbeholdere o.s.v.

Se den evt. sammenlignet med Kia til det halve:
http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/E9668A97-0072-418D-B32F-7B16C1E3EC68/0/4851.pdf

Den nye ML der kom i 2005 skulle være meget bedre kvalitet.

Jeg mener bilmagasinet har lavet en brugttest men er ikke sikker.

Mvh
Thomas

Fra : TDN

Dato : 11-04-07 20:19

"Erik Kirkegaard (slet ZZ1QO)" <erik@ZZ1QOsurfmail.dk> skrev i en meddelelse
> jeg påtænker at købe en brugt ML 320 CDI og har budget på ca max
> 300.000 er der noget jeg skal være opmærksom på

Der findes en brugttest fra Bilmagasinet i blad nr. 5/2004 hvis du kan låne
et blad. Ellers kan du købe testen på Bilbasen under Råd, test og bilsnak.

Mvh
Thomas

Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 12-04-07 06:19

Mange tak for de gode svar.
Jeg holder mig langt væk fra ML til 2007 modellen kan købes for
penge. Jeg beholder min Audi A6

Fra : Martin Kiefer

Dato : 13-04-07 17:30

"Erik Kirkegaard (slet ZZ1QO)" <erik@ZZ1QOsurfmail.dk> wrote in message
> jeg påtænker at købe en brugt ML 320 CDI og har budget på ca max
> 300.000 er der noget jeg skal være opmærksom på

Tror ikke du kan få en ML 320 CDI for 300.000. CDI udgaven af 320 kom førs i
2006 modellen. Før dette var en 320 en benziner.

Til et budget på 300K kan du nok få en ML270 CDI, men om den er værd at købe
er jeg så ikke helt sikker på.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 15-04-07 21:45

Det var også 270 jeg mente. Men de fine indlæg har fået mig til
at springe fra. Jeg har et nyt Spørgsmål på siden. Men tak