autoradio
Fra : SB

Dato : 10-04-07 22:53

Hej

Spurgte for et stykke tid siden mht autoradio og bluetooth.
Det jeg har brug for er at den sender musikken op til hovetelefoner med
bluetooth og ikke ud i højtaleren, som jeg læser det, er deres funktion kun
at de kan sende lyden fra min telefon ud i bilens højtalere, og ikke just
det jeg har brug for.
Har snakket med en sælger om det, men T.Hansens folk ved vist ikke alverden
på det punkt, han ville i hvert fald ikke garantere den kunne.

Nogen der ved om det kan lade sig gøre, og hvis, hvilket model og mærke
drejer det sig så om?

Søren