EuroPark
Fra : Ukendt

Dato : 10-04-07 21:44

EuroPark...hvis man glemmer at betale tid tiden, hvad sker ???

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-04-07 21:50

"Egue" <-> skrev i meddelelsen
> EuroPark...hvis man glemmer at betale tid tiden, hvad sker ???

De sender en rykker :)

Fra : Mikael Antonsen

Dato : 10-04-07 22:42

Egue skrev:
> EuroPark...hvis man glemmer at betale tid tiden, hvad sker ???

Jeg mener ikke de er så præcise til at sende rykkere dog, men du skal
nok regne med at få en.
Og ligemeget hvor mange skilte de mangler at sætte op, så husk de har
altid ret (suk)

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-07 23:08

"Mikael Antonsen" <pc@FJERNMIGthihi.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mener ikke de er så præcise til at sende rykkere dog, men du skal nok
> regne med at få en.
> Og ligemeget hvor mange skilte de mangler at sætte op, så husk de har
> altid ret (suk)

ja det kan jeg se på deres hjemmeside under lovhjememel eller hvad det
hedder.
Rykkergebyr er kr. 100,-

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-04-07 23:19

> ja det kan jeg se på deres hjemmeside under lovhjememel eller hvad det
> hedder.
> Rykkergebyr er kr. 100,-

Så længe du har en klagesag kørende kan de ikke kræve rykkergebyr.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 11-04-07 19:06

> Så længe du har en klagesag kørende kan de ikke kræve rykkergebyr.
Og husk lige at de har bevisbyrden for
at du reelt havde parkeret imod reglerne.
Jeg ville starte ed at klage over afgiften
og påstå jeg ikke havde holdt det sted
på den angivne tid. Så får man jo straks
vished for om de har beviser.
Har de det må man jo så betale, hvis
man ikke kan påstå at der er manipuleret
med materialet. Jeg ville blive ved med
at påstå min uskyld i bedste Brixtofte stil.
Samme fremgangsmåde vil jeg bruge over
for alle de forskellige private "p-værn".
De kommunale kan man intet stille op imod.
Der skal man på det nærmeste have en
tv-dokumentarfilm lavet af DR som viser
din bil et andet sted langt væk på samme
tid som afgiften er skrevet.