Installation Stream Radio Skoda Octavia 2
Fra : Jesper

Dato : 09-04-07 19:57

Hej

Har købt en brugt Stream radio på Ebay til min Octavia 2 - det er den
radio den egentlig burde være født med, men Skoda Dk har istedet
installeret en stenalder Blaupunkt. Havde regnet med at installationen
skulle være pære-let, med er løbet ind i problemer.

Blaupunkt radioen sidder i en tilpasningsramme og den kan jeg ikke få ud !
Har fjernet Blaupunkt radioen og de 4 monteringsskruer til rammen, men
f....e om den vil komme ud. Vold nytter ikke - har prøvet at trække til og
så begynder hele panelet at knage faretruende.

På forhånd tak

Jesper

Fra : JD8600

Dato : 09-04-07 20:20

kik her hvordan du demonterer frontrammen - så skulle du kunne komme til -
brugte selv samme vejledning til mont. af nexus

http://hybel.de/pix/album.php?id=80&sub=2

news.tqi5kyy9cdhq1q@xn--stationr1-m3a...

Fra : Elmer Fjort

Dato : 09-04-07 23:22

"Jesper " <spam@me.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> f....e om den vil komme ud. Vold nytter ikke - har prøvet at trække til og
> så begynder hele panelet at knage faretruende.

Lidt underligt. I vores bil var rammen lige til at trække ud efter at de
4 skruer var fjernet.

Elmer

Fra : Arne

Dato : 10-04-07 20:29

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> news.tqi5kyy9cdhq1q@xn--stationr1-m3a...

> Lidt underligt. I vores bil var rammen lige til at trække ud efter at de

Er der ikke nogle "modhager" i rammen, som er presset ud på bagsiden af
panelet?
Det er før set.

Arne

Fra : Elmer Fjort

Dato : 10-04-07 22:05

"Arne" <arne.drygaard@Zget2net.dk> skrev i en meddelelse
> "Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i en meddelelse

> Er der ikke nogle "modhager" i rammen, som er presset ud på bagsiden af
> panelet?
> Det er før set.

Det var der heldigvis ikke på vores.

Elmer