Mazda motor 1.5 ?
Fra : -=Madsen=-

Dato : 08-04-07 13:19

Har hørt der kan være problemer med motore i Mazda 323
1.3 & 1.5 1995/1999 nogen som kender svaghedderne ?

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 08-04-07 15:39

"-=Madsen=-" <engelbrechtdk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Har hørt der kan være problemer med motore i Mazda 323
> 1.3 & 1.5 1995/1999 nogen som kender svaghedderne ?

Kan huske at jeg læste at 1.5 er mere støjende end 1.3.
Har selv haft en 1.5 fra 98'. Har ikke prøvet en 1.3, så jeg kender ikke
forskellen. Det er ikke den mest lydløse bil jeg har haft men ellers havde
jeg ikke nogle problemer med den. Skiftede kun olie ved servicetjek og jeg
kunne ikke se at den brugte noget olie.

Bjarne

Fra : -=Madsen=-

Dato : 12-04-07 00:02

> [...]
> jeg ikke nogle problemer med den. Skiftede kun olie ved servicetjek og jeg

Tak for info, har fået at vide at de ikke kunne holde
undre mig bare hvad problemet kunne være, har
ikke hørt om det før..