valg af bukke
Fra : Niels Bengaard

Dato : 07-04-07 10:57

Jeg står og mangler nogle bukke, hvad skal man vælge?

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=2571&n=10
eller
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6123&n=10

Har prøvet den første model og er ikke helt begejstret, da den kun har tre
insstillinger. Det ser ud som om den sidste har flere, men hvordan virker
den med det håndtag, er det den man skal gå efter?

Mvh Niels

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-07 11:04

> http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=2571&n=10

Bruger den type til mit cabrio projekt, jeg har bare selv boret flere
huller, så der er de indstillinger man skal bruge

Mvh
Morten

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-04-07 11:53

Niels Bengaard wrote:
> [...]
> har tre insstillinger. Det ser ud som om den sidste har flere, men
> hvordan virker den med det håndtag, er det den man skal gå efter?

Kommer an på, hvad du skal bruge dem til...

Jeg har begge. Den sidste har flere indstillinger og er hurtigere at bruge.

XXXXXXXXXXXX CENCURERET XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Fra : Niels Bengaard

Dato : 07-04-07 12:18

> Kommer an på, hvad du skal bruge dem til...
>
> Jeg har begge. Den sidste har flere indstillinger og er hurtigere at
> bruge.

Kortere opklodsning af bil på grusparkeringsplads, eks. når man laver
bremser.

Mvh Niels

Fra : Jens 4684

Dato : 08-04-07 00:00

Hej
Jeg har også dem her,
> http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=2571&n=10
men er ikke tilfreds med dem.

Så jeg købte et par af dem her og de er gode (min mening)!
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=495&iItemId=82786

Jens 4684

Fra : Niels Bengaard

Dato : 08-04-07 11:10

> [...]
> Jeg har også dem her,
> men er ikke tilfreds med dem.
>
> Så jeg købte et par af dem her og de er gode (min mening)!

De er bare meget høje i laveste position, man skal løfte bilen meget mere
end nødvendigt, når man har en sænket bil.
Det jeg var mest interesseret i var en sammenligning af dem med de faste
positioner som du har og så dem med det håndtag.

Mvh Niels

Fra : Jens 4684

Dato : 09-04-07 18:30

> [...]
> Det jeg var mest interesseret i var en sammenligning af dem med de faste
> positioner som du har og så dem med det håndtag.

De har samme højde som dem fra H-N i laveste stilling,
når de står ved siden af hinanden!

Jens 4684

Fra : Brian

Dato : 08-04-07 11:29

Niels Bengaard wrote:
> [...]
> har tre insstillinger. Det ser ud som om den sidste har flere, men
> hvordan virker den med det håndtag, er det den man skal gå efter?

Det virker fint med håndtaget, det skal kun udløses når du skal have bukken
ned igen.

Jeg har haft et par biler stående på de nederste mens jeg har rodet, og der
er da ingen af dem der er skvattet ned for mig endnu.

En kammerat har den anden type med faste indstillinger, og det var efter at
have lånt dem, at jeg rendte ud og købte de andre. Jeg var nødt til at hæve
min bil temmelig højt, for at det hele kunne passe sammen, hvor den anden
type er noget mere fleksibel.

Det eneste jeg savner er nogle gummiklodser til at sætte på "hovedet" af
bukken, men det går nok.

/Brian

Fra : Martin Vollert

Dato : 09-04-07 19:37

Niels Bengaard skrev:
> [...]
> insstillinger. Det ser ud som om den sidste har flere, men hvordan virker
> den med det håndtag, er det den man skal gå efter?

Jeg må lige gøre opmærksom på det er de samme bukke som bliver
forhandlet af T-Hansen, og de må derfor (af erfaring her i gruppen)
betragtes som rene dødsfælder.
http://www.thansen.dk/products.asp?c=859908975&n=1409552848
Pas på..

Hilsen Martin.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 09-04-07 19:45

> Jeg må lige gøre opmærksom på det er de samme bukke som bliver forhandlet
> af T-Hansen, og de må derfor (af erfaring her i gruppen) betragtes som
> [...]

Kan du uddybe hvad der er galt med dem og hvilken af de to modeller er det
vi taler om?

Mvh Niels

Fra : Martin Vollert

Dato : 09-04-07 20:22

Niels Bengaard skrev:

> Kan du uddybe hvad der er galt med dem og hvilken af de to modeller er det
> vi taler om?
>
> Mvh Niels

Jamen det er jo vidt og bredt fortalt her i gruppen alt hvad der har med
T-Hansen at gøre er noget skrammel .
Og du overså vist min smiley.

Hilsen Martin.