Servicepriser på Skoda Octavia 2.0 TDI
Fra : JMN

Dato : 05-04-07 10:30

Hej og god påske

Min Skoda Octavia 2.0 TDI Combi er ved at runde
de første 30.000 km. Nogen der kender priser på dette
service?

Har forhørt mig i Skoda Ishøj, de tager ca. 5.500,-
Lyder for mig som en lidt høj pris, men måske det bare er mig.

vh.
Jørge

Fra : JMN

Dato : 05-04-07 10:38

Tænkte på om nogen har været i Sverige/malmø.
Kan det evt. betale sig?

vh.
Jørgen

Fra : Jesper

Dato : 05-04-07 12:12

Skal have min Octavia 1.9 TDI Combi til sit første service efter 30.000 km
medio April. Bruger SMC i Århus Syd - har ingen grund til at tro de er
specielt billige og de vil have 2.500- for første service.
Nu kan der selvfølgelig godt være lidt forskel i servicen af den gamle
1.9er og den nye 2.0er, men 3.000- lyder af meget.

Kender ikke noget til Sverige, men har fået Skoda i Flensborg varmt
anbefalet af flere.

--
Jesper

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 05-04-07 12:59

"Jesper " <spam@me.com> skrev i en meddelelse
news.tqa5d3rjcdhq1q@xn--stationr1-m3a...

> Skal have min Octavia 1.9 TDI Combi til sit første service efter 30.000 km
> medio April. Bruger SMC i Århus Syd - har ingen grund til at tro de er
> specielt billige

Og de er heller ikke specielt gode,skal jeg hilse fra min bror, han køre til
Horsens.

Fra : Jesper

Dato : 06-04-07 07:15

> Og de er heller ikke specielt gode,skal jeg hilse fra min bror, han køre
> til
> Horsens.

Tak - har tænkt en del frem og tilbage før jeg valgte et SMC center, og er
endt med at vælge dem fordi de er nærliggende. Har overvejet specielt
Flensborg en del (familie lige på den anden side af grænsen). Er din bror
tilfreds med Horsens ?

--
Jesper

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 06-04-07 15:57

"Jesper " <spam@me.com> skrev i en meddelelse
news.tqcmbwa0cdhq1q@xn--stationr1-

Er din bror
> tilfreds med Horsens ?

Både og, men der skal heller ikke meget til at være bedre, billigere end SMC
;).

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-04-07 14:22

Jesper skriver:

> Skal have min Octavia 1.9 TDI Combi til sit første service efter 30.000 km
> medio April. Bruger SMC i Århus Syd - har ingen grund til at tro de er
> specielt billige og de vil have 2.500- for første service.

Det samme som en Golf.

Jeg forhørte mig lidt omkring og endte i Ålestrup, til 1308,08 kr for
30kkm på min Golf V 1,9TDI.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jesper

Dato : 06-04-07 07:18

> Jeg forhørte mig lidt omkring og endte i Ålestrup, til 1308,08 kr for
> 30kkm på min Golf V 1,9TDI.

Brugte faktisk Ålestrup tilbage i 1999/2000. Dengang havde jeg en Polo 1.6
`97. Var meget tilfredse med dem, men idag ligger de lidt langt væk.

--
Jesper

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-04-07 07:27

Jesper skriver:

> Brugte faktisk Ålestrup tilbage i 1999/2000. Dengang havde jeg en Polo 1.6
> `97. Var meget tilfredse med dem, men idag ligger de lidt langt væk.

Jeg har ca 1 times kørsel til dem.
For mig er der kortere til Hadsten, Randers, Århus, Skanderborg,
Silkeborg og Viborg.

Desværre lukkede VW for Hammel værkstedet. De var ellers både dygtige og
servicevenlige.

Fra : Lars Knudsen

Dato : 05-04-07 18:13

On Thu, 5 Apr 2007 11:30:23 +0200, "JMN" <jalidreng@jalidreng.dk>
wrote:

> [...]
>
>Har forhørt mig i Skoda Ishøj, de tager ca. 5.500,-
>Lyder for mig som en lidt høj pris, men måske det bare er mig.

Arv det var godt nok dyrt.

Jeg har lige haft min til tilsvarende første service service hos
DinBil Lund (undgå for guds skyld DinBil i Malmö) og det kostede 3.281
sek inkl. et nyt sæt viskere for og bag.

Til gengæld fik de så ikke stoppet oliepinden helt på plads tyder det
på, så jeg har fået sjasket olie ud over motoren. Går dog ud fra at
det er en enlig svale og satser på at de gør motoren rent

** Lars