MS Windows
briani 27239
Systray Icon
Fra : Frank Schou

Dato : 22-04-07 10:29

Ved hver opstart har jeg et icon, forestillende en stikkontakt med en
stump ledning i systembakken. Når jeg kører musen hen over står
der: "På vekselstrøm".

Jeg har været inde under Strømstyring>Avanceret>og fjerne afhakningen
af: "Vis altid icon på proceslinien". Så forsvinder iconet omgående, men ved
næste genstart er iconet der igen, og hakket er sat påny.

Hvordan får jeg det væk?

Mvh. Frank

Fra : kep

Dato : 22-04-07 12:29

"Frank Schou" <frankschouUD@msn.INVALID.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved
> næste genstart er iconet der igen, og hakket er sat påny.

Hej
Prøv at hente "Tasbar Repair Tool Plus"
den har nogle funktioner som er gratis
og kan muligvis klare det