Wingate / Netmeeting
Fra : René D. Henningsen

Dato : 05-01-01 19:34

Hej !

Jeg har et problem med at bruge netmeeting på klienten i et netværk, hvor
der anvendes wingate.

Er det fordi at der skal oprettes en ny service i wingate? Og i givet fald
på hvilken portnumre?

Eller er der andre muligheder?

René

Fra : Christian Mygind

Dato : 05-01-01 22:36

> Er det fordi at der skal oprettes en ny service i wingate? Og i givet fald
> på hvilken portnumre?

Mon ikke netop NetMeeting står beskrevet i produktets dokumentation? Men her
er portene:

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q158/6/23.ASP

/Chr, Aarhus (der stadig flæber over, at NetMeeting gokker sit hovede til
blods på hans Router)

Fra : René D. Henningsen

Dato : 05-01-01 23:32

OK... så langt så godt !

Næste spørgsmål falder måske udenfor denne gruppe, men alligevel:

Når jeg forsøger at bruge netmeeting kommer flg. fejl: "Du skal registeres
hos gatekeeperen, før der kan foretages opkald"....

I netmeeting er der er parameter der hedder kontonavn (skal udfyldes ved
brug af gatekeeper), jeg går ud fra at det er den der menes.

Ligeledes har jeg oprettet en user i wingate med samme navn.... men det er
åbenbart forkert, eller ikke nok...

Håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe.

Tak

René

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 06-01-01 03:09