flytte boks til toppen
Fra : Knud Iversen

Dato : 22-04-07 11:26

www.test.vkp.dk har jeg en boks med tekst, ved siden af vil jeg gerne
have en boks med foto, den sidste boks retter sig ind efter underkanten af
første boks og ikke efter toppen af siden, hvorfor ?, jeg vil ikke påstå jeg
har styr på hvad jeg laver og kunne godt bruge et hint til hvorfor.
Mvh Knud

Fra : Knud Iversen

Dato : 22-04-07 12:26

"Knud Iversen" skrev i en meddelelse
> [...]
> første boks og ikke efter toppen af siden, hvorfor ?, jeg vil ikke påstå
> jeg har styr på hvad jeg laver og kunne godt bruge et hint til hvorfor.
ændrede på rækkefølgen af mine bokse det hjalp
Mvh Knud

Fra : Birger Sørensen

Dato : 22-04-07 21:44

Knud Iversen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> første boks og ikke efter toppen af siden, hvorfor ?, jeg vil ikke påstå jeg
> har styr på hvad jeg laver og kunne godt bruge et hint til hvorfor.

Der er ikke noget her , andet end teksten, der retter sig efter bunden, med
mindre det er flagene - de er på en ny linie (IE7).
På billeder kan du bruger align="top" for at rette overkanten efter tekst.

Birger

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Iversen

Dato : 22-04-07 21:57

"Birger Sørensen" <sdcXfjernX@bbsorensen.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> mindre det er flagene - de er på en ny linie (IE7).
> På billeder kan du bruger align="top" for at rette overkanten efter tekst.

Det var tidligere på dagen at billederne var helt nede under teksten i
venstre boks, nu har jeg så nogenlunde styr på hvordan jeg ændrer afstanden
til toppen, så jeg har bevist skubbet teksten lidt ned..
Mvh Knud